DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Fijn dat M. en jij nu meer dingetjes met jullie tweetjes konden doen!
Hoe heeft kleine M. het gehad? Je hebt hem hard gemist zeker?
Hoe heeft kleine M. het gehad? Je hebt hem hard gemist zeker?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Niet quoten aub.
Laatst aangepast door Storm op zo 23 okt 2011 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Aaah Storm je niet schuldig voelen hoor! Het is goed even er tussen uit te zijn samen met grote M Ook weer ten koste van kleine M Goed dat hij weer woorden bjgeleerd heeft
Gast- Gast
Nee inderdaad, storm! Wel fijn om hem dan weer te zien lijkt me.
Hebben jullie ook een drukke week?
Hebben jullie ook een drukke week?
Gast- Gast
Je post stroomt over van liefde Storm, dus voel je absoluut niet schuldig tov hem. Hij heeft vast ook een fijne vakantie gehad hoor
Wat leuk dat hij nieuwe woordjes kende haha En nu zijn jullie er weer voor hem, en ik ben er zeker van dat jullie hem met heel veel liefde en warmte overladen hebben vandaag.
Wat leuk dat hij nieuwe woordjes kende haha En nu zijn jullie er weer voor hem, en ik ben er zeker van dat jullie hem met heel veel liefde en warmte overladen hebben vandaag.
Snoes- Lady Post-a-lot
Whahaha! Zit ik met een oud-ouder van m'n werk op wordfeud, probeer ik het nog netjes te houden, geen vieze woorden... legt zij me toch een partij schuttingtaal neer
Storm: probeer jezelf nou is niet druk te maken om hoe je het doet als ouder. Je bent een hele goede moeder, M. kan zich geen betere mama wensen. Natuurlijk word je emotioneel als je hem een week niet gezien hebt en hij is ineens zo vooruit gegaan. Maar je bent geen slechte moeder alleen omdat je een weekje Storm-tijd ingelast hebt (die je volgens mij ook echt even nodig had).
Storm: probeer jezelf nou is niet druk te maken om hoe je het doet als ouder. Je bent een hele goede moeder, M. kan zich geen betere mama wensen. Natuurlijk word je emotioneel als je hem een week niet gezien hebt en hij is ineens zo vooruit gegaan. Maar je bent geen slechte moeder alleen omdat je een weekje Storm-tijd ingelast hebt (die je volgens mij ook echt even nodig had).
Gast- Gast
Wat lief van jullie, dankjewel ik ga nu afsluiten want ik ben echt kapot. Snoes vind je het goed als ik morgen nog terugmail?
Fijne avond iedereen!
Fijne avond iedereen!
Gast- Gast
Meiden, ben er vandoor.
Vrienden van ons zijn juist toegekomen, tot snel!
Vrienden van ons zijn juist toegekomen, tot snel!
Snoes- Lady Post-a-lot
Is goed hoor, ik ben er zelf ook vandoor. Spreek je morgen sowieso!Storm schreef:Wat lief van jullie, dankjewel ik ga nu afsluiten want ik ben echt kapot. Snoes vind je het goed als ik morgen nog terugmail?
Fijne avond iedereen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Veel plezier!Snoes schreef:Is goed hoor, ik ben er zelf ook vandoor. Spreek je morgen sowieso!Storm schreef:Wat lief van jullie, dankjewel ik ga nu afsluiten want ik ben echt kapot. Snoes vind je het goed als ik morgen nog terugmail?
Fijne avond iedereen!
Gast- Gast
Maple schreef:Whahaha! Zit ik met een oud-ouder van m'n werk op wordfeud, probeer ik het nog netjes te houden, geen vieze woorden... legt zij me toch een partij schuttingtaal neer
Whahahahaha, hilarisch
Gast- Gast
Mappie heeft rode oortjes
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Is/komt er nog iets leuks op tv vanavond ?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik kijk nu obese ... als ik dat kijkt ben ik nog niet zo erg Maar ja ben ook jaloers dat zij wel meer afvallen...maar goed die zijn er ook veel meer mee bezig met personaltrainer en zo. Dat heb ik niet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik kijk nu obese ... als ik dat kijkt ben ik nog niet zo erg Maar ja ben ook jaloers dat zij wel meer afvallen...maar goed die zijn er ook veel meer mee bezig met personaltrainer en zo. Dat heb ik niet
Ik heb toen die eerste aflevering gezien, echt bizar En zag nou ook laatst op tv dat 2 deelnemers van Obese een stelletje zijn geworden, echt leuk!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Reev>> ja dat vel is ff vet nadeel he
Kabouter> jaa leuk he dat ze een stel geworden zijn
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reev>> ja dat vel is ff vet nadeel he
Ik vind het ook echt een leuk stelletje!! Superleuke meid ook!
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev>> ja dat vel is ff vet nadeel he
Ik vind het ook echt een leuk stelletje!! Superleuke meid ook!
mee eens!
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: