DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Oreo, je bent 'dippen' vergeten in je onderschrift
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Oreo, je bent 'dippen' vergeten in je onderschrift
Oh, crap! Ik WIST dat ik iets was vergeten! Die komt na 't likken toch? (haha, staat er lekker plastisch )
Gast- Gast
Nou, mensen zijn niet zo vaak helemaal nieuw, en dan meteen een onderschrift en avatar. En wanneer men er dan ook nog zo de nadurk oplegt.
Gast- Gast
Kaas schreef:Nou, mensen zijn niet zo vaak helemaal nieuw, en dan meteen een onderschrift en avatar. En wanneer men er dan ook nog zo de nadurk oplegt.
Ik wist niet dat je boos werd. Als je nieuw op een forum komt en je een beeeetje wilt mengen met de rest, dan is het toch logisch een avatar te nemen? Bovendien, als je het voorsteltopic had gelezen, had je gezien dat ik hier al even meelees. Dus dan weet ik ook dat mensen een avatar en een onderschrift hebben. Alleen weet ik niet van elke forummer wat daarmee aan de hand is. Lijkt me niet meer dan logisch, tenzij jij het wel van iedereen weet?
Gast- Gast
Oreo schreef:Kaas schreef:Nou, mensen zijn niet zo vaak helemaal nieuw, en dan meteen een onderschrift en avatar. En wanneer men er dan ook nog zo de nadurk oplegt.
Ik wist niet dat je boos werd. Als je nieuw op een forum komt en je een beeeetje wilt mengen met de rest, dan is het toch logisch een avatar te nemen? Bovendien, als je het voorsteltopic had gelezen, had je gezien dat ik hier al even meelees. Dus dan weet ik ook dat mensen een avatar en een onderschrift hebben. Alleen weet ik niet van elke forummer wat daarmee aan de hand is. Lijkt me niet meer dan logisch, tenzij jij het wel van iedereen weet?
Jeej kaas wat een achterdocht zeg.
Oreo fijn dat je ze gezellig mee kletst en al een avatar hebt. Dat doet ook veel altijd vind ik makkelijker te onthouden ook
Gast- Gast
Ja, dippen na het likken haha!Oreo schreef:Rush schreef:Oreo, je bent 'dippen' vergeten in je onderschrift
Oh, crap! Ik WIST dat ik iets was vergeten! Die komt na 't likken toch? (haha, staat er lekker plastisch )
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
June schreef:Hallo Kaas, heb je ook brood? Ik heb wel zin in een tosti. Oreo erbij.. Mmm!
Er is ook een ham hier op het forum! Dan heb je met wat brood gelijk een tosti
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kaas> ga je nu ook al meteen weg??? Waarom?
Moet je je nou echt verantwoorden als je besluit hier weg te gaan? Dan snap ik wel waarom ze weg gaat.
Gast- Gast
Alex schreef:Theedoosje schreef:Kaas> ga je nu ook al meteen weg??? Waarom?
Moet je je nou echt verantwoorden als je besluit hier weg te gaan? Dan snap ik wel waarom ze weg gaat.
hhaha nee het hoeft niet maar was benieuwd
Gast- Gast
Bij de Action, Reev? Ik wil ooooook! Maar moet wachten tot volgende maand (en dan kan ik jou ook weer even aflossen ).
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: