DagCafé
+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga even op de bank liggen, voel me hondsberoerd.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ahww beterschap!!.oOErinOo. schreef:Ik ga even op de bank liggen, voel me hondsberoerd.
Gast- Gast
Nee niet meer gelezen, we reageren wel lekker langs elkaar heen zo he? Ik zie je antwoord niet eens staan...Maple schreef:Stormpje, ben je er nog? Had je m'n reactie op je vraag nog gelezen?
Gast- Gast
Ik heb er geen zin meer in. Heb ook net Hyves verwijderd, daar had ik ook geen zin meer in.
Gast- Gast
Storm schreef:Aww...
Is het niet omdat je je genegeerd voelt ofzo?
Jullie hebben me ook altijd door.
Gast- Gast
paar pagina's terug alStorm schreef:Nee niet meer gelezen, we reageren wel lekker langs elkaar heen zo he? Ik zie je antwoord niet eens staan...Maple schreef:Stormpje, ben je er nog? Had je m'n reactie op je vraag nog gelezen?
Gast- Gast
Ik heb je al vaker opmerkingen zien maken in die trant maar ik vind dat je juist heel veel steun hier krijgt. Er leven heel veel mensen met je mee wat betreft je therapieën en hoe je je voelt. Maar goed, ik weet niet hoe jij dat ervaart natuurlijk.Alex schreef:Storm schreef:Aww...
Gast- Gast
Alex schreef:Storm schreef:Aww...
ik negeer je niet ( bewust ) maar het is hier zo druk en het is zon actief topic dat ik soms door de bomen ook het bos niet meer zie. bovendien ben ik ook meer iemand die zulke dingen liever over praat via whatsapp of msn, en niet met andere mensen ertussen en zoveel reacties van iedereen op iedereen dat ik zelf ook de kluts kwijt ben, en op mijn klaagberichtje is ook nog niet gereageerd maar das heus niet persoonlijk en ook niet bij jou lieverd
het is gewoon 1 grote storm aan berichtjes
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Wat ontzettend moeilijk en zwaar. Dus er zijn nog geen concrete stappen ondernomen? Wat kut allemaal zeg..Maple schreef:.Storm schreef:Hoe het met jou en je man gaat nu. Als je niet wilt antwoorden omdat je moe bent is ook prima hoorMaple schreef:Nee, sorry, waar?Storm schreef:Heb je mijn vraag gelezen, Maple?Maple schreef:Jordana schreef:Lieverd, ik ga slapen morgen de wekken 04.45.. Uurtje eerder beginnen en nu ga ik echt slapen..
Truste!!!!!!
Slaap lekker!!!
Ik ben doodmoe, ga ook zo, denk ik.
Gast- Gast
Juist Storm, hou je snavelshygirl87 schreef:Alex schreef:Storm schreef:Aww...
ik negeer je niet ( bewust ) maar het is hier zo druk en het is zon actief topic dat ik soms door de bomen ook het bos niet meer zie. bovendien ben ik ook meer iemand die zulke dingen liever over praat via whatsapp of msn, en niet met andere mensen ertussen en zoveel reacties van iedereen op iedereen dat ik zelf ook de kluts kwijt ben, en op mijn klaagberichtje is ook nog niet gereageerd maar das heus niet persoonlijk en ook niet bij jou lieverd
Mijn man is weer foetsie.
Gast- Gast
ff een spammetje... Weltrusten meiden!
heb net ff mijn hart gelucht op de relatie afdeling, heb nu zin in een drankje, dikke zak chips en alles nog meer wat fout is.. Maar ik doe het niet. Heb al 2 marsen op en macdonalds.. Ik wil niet weer weegschaal gek worden, maar hou het wel in de gaten.....
heb net ff mijn hart gelucht op de relatie afdeling, heb nu zin in een drankje, dikke zak chips en alles nog meer wat fout is.. Maar ik doe het niet. Heb al 2 marsen op en macdonalds.. Ik wil niet weer weegschaal gek worden, maar hou het wel in de gaten.....
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Nou sorry heurMaple schreef:Juist Storm, hou je snavelshygirl87 schreef:Alex schreef:Storm schreef:Aww...
Mijn man is weer foetsie.
Waar is je man heen?
Gast- Gast
Gast- Gast
Geen idee, stukje rijden en z'n vader bellen.
Nee, er zijn idd geen concrete stappen genomen nog, maar ik denk dat die binnenkort echt wel genomen gaan worden. Het moet wel héél wonderlijk lopen willen wij nog gelukkig bij elkaar blijven.
Nee, er zijn idd geen concrete stappen genomen nog, maar ik denk dat die binnenkort echt wel genomen gaan worden. Het moet wel héél wonderlijk lopen willen wij nog gelukkig bij elkaar blijven.
Gast- Gast
Ja maar....moet je dan altijd gemist worden? Je bent hier voor jezelf, toch? Je hebt toch geen waardering en gemis van andere mensen nodig om gewoon de lieve Lex te zijn.Alex schreef:Storm schreef:Ik heb je al vaker opmerkingen zien maken in die trant maar ik vind dat je juist heel veel steun hier krijgt. Er leven heel veel mensen met je mee wat betreft je therapieën en hoe je je voelt. Maar goed, ik weet niet hoe jij dat ervaart natuurlijk.Alex schreef:Storm schreef:Aww...
Ik krijg ook heel veel steun, absoluut en dat waardeer ik enorm. Maar ik heb altijd gedacht dat je onwijs populair bent als je de meeste posts hebt hier en dat iedereen dan naar je gaat vragen als je er een dag of twee dagen niet bent. En dat is niet zo. En misschien ben ik dan heel naïef, maar ik zie dan het nut niet van hier blijven. Als ik er ben dan word er belangstelling getoond en dat vind ik fijn, als ik er niet ben is het blijkbaar ook goed en word ik niet gemist. Dan kan ik net zo goed helemaal weg gaan en blijven.
Het valt mij trouwens wel op als jij er even niet bent hoor, for your info.
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik had nog zo gehoopt dat het wel goed zou komen tussen jullie.Maple schreef:Geen idee, stukje rijden en z'n vader bellen.
Gast- Gast
Goedeavond dames, ik ben er weer even.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik had nog zo gehoopt dat het wel goed zou komen tussen jullie.Maple schreef:Geen idee, stukje rijden en z'n vader bellen.
+1.
Gast- Gast
Nee helaas Storm, de situatie is alleen nog maar complexer geworden, maar wat precies, dat wil ik niet openbaar op het forum hebben.
Gast- Gast
Hee, kun je niet slapen?Snoes schreef:Goedeavond dames, ik ben er weer even.
Ik ook niet, ben super hyper ofzo.
Gast- Gast
He Alex, niet weggaan he meid! Je gaat door een moeilijke periode nu, maar er zijn hier echt wel tal van meiden die jou steunen en die jou wellicht ook wel missen. Maar na 2 dagen wordt er nog niet gezegd " hé, waar is Alex toch? ". Meestal komen de 'ik mis x'-reacites pas als je een week ofzo niet meer hier bent geweest.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: