Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:45

Lotus schreef:Maura: hug

Morgen heb ik het vervolg van mijn intake. pale

Oh spannend Lotus! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:46

Spannend, Lotus! Dan gaan ze toch kijken hoe het vanaf hier verder moet? Spannend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:47

Theedoosje schreef:Mau> daarom i het goed om er wel opener open te zijn. Dan snappen mensen je misschien beter ook en hoeven ze helemaal niet zo te denken zoals jij zegt : 'Want mevrouwtje arrogant heeft een probleempje, gut a gut a gut'

Dat snap ik hoor. smile Maar ik zou niet weten hoe. Heb het gevoel dat ik juist heel erg open ben en dat ben ik absoluut niet. Het is ook de reden waarom ik geen baan kan houden. Mensen zien me als dit en eigenlijk ben ik dat. En ondanks dat ik goed ben in mijn werk, heb ik gewoon een kutkarakter voor anderen. Stiekem weet ik dat ik heel lief ben.... Maja, krijg dat er maar eens uit. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:48

Ik zou een briefje geven aan iedereen> maar eigenlijk ben ik best lief :P

Nee zonder gekheid wat vinden ze dan van je? Hoe zien ze jou dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 24 okt 2011 - 4:48

Als ik het goed heb begrepen, gaan we morgen een vragenlijst over mijn lichaamsbeleving doornemen. En dan gaan ze mij bespreken binnenkort. Ik weet niet wanneer.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:49

Lotus> dat klinkt wel goed, dat er nu dingen op papier komen en dat ze je gaan bespreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 24 okt 2011 - 4:51

Ik hoop maar dat ik snel te horen krijg hoe ze me kunnen helpen. Ik word namelijk echt helemaal gek van die strijd in mijn hoofd.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:52

Ik hoop met je mee Lotus hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:53

Theedoosje schreef:Ik zou een briefje geven aan iedereen> maar eigenlijk ben ik best lief :P

Nee zonder gekheid wat vinden ze dan van je? Hoe zien ze jou dan?

Mensen die mij kennen weten dat ik een hart van goud heb. Dat ik alles voor degene over heb en dat ik ze ook steun en help daar waar ik kan. Maar mensen die mij niet kennen hebben uiteenlopende meningen over mij. Zo vindt een handje vol mij arrogant. De laatste opmerking die ik kreeg van iemand die ik al mijn hele leven "ken", maar dus niet ken was:"Jouw broertje is zo ontzettend anders dan jij bent, zoveel normaler, Mevrouw-ik-ben-met-mijn-kont-van-de-universiteit-gevallen-en-heb-nu-een-topbaan-dat-jullie-dat-even-zien-aan-mijn-houding. Maar nu ik met je gesproken heb, val je eigenlijk best wel mee. Je bent zelfs wel aardig en absoluut niet het omhoog gevallen trutje waar ik je voor had gehouden".

Dat dus en dan 1001 variaties. :P Ik heb nog nooit op de uni gezeten en heb zelfs geen HBO of topbaan hahahahaha! laughcry Ik ben meer van het zielige prutswerk... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:54

hug Lotus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:55

Vervelend dat mensen je dan zo zien en dan achteraf zien dat je meevalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus ma 24 okt 2011 - 4:56

Wat naar dat mensen zo'n verkeerd beeld van je hebben.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:57

Theedoosje schreef:Vervelend dat mensen je dan zo zien en dan achteraf zien dat je meevalt.

Eigenlijk moet het me helemaal niets zeggen. Maar het zegt me iets omdat het doorwerkt in mijn eigen leven. Mensen hebben meningen en deze meningen kan ik niet altijd bijstellen. Ik zit in therapie, maar zelfs deze dame vindt mij moeilijk te doorgronden, het is ail wat. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:00

Oh ja echt ja vind zij jou ook moeilijk te doorgronden? Juist van haar verwacht je dat het wel lukt eigenlijk...toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:09

Theedoosje schreef:Oh ja echt ja vind zij jou ook moeilijk te doorgronden? Juist van haar verwacht je dat het wel lukt eigenlijk...toch?

Ze kunnen niet zo heel erg veel met mij. En ik vermoed dat ik de boel onbewust manipuleer. Ik vertel wat ze willen horen, huil een beetje, omdat het hoort en sluit af met een lach en vervolgafspraak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:19

Maar als je dit weet van jezelf kun je je niet anders opstellen de volgende keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:20

Theedoosje schreef:Maar als je dit weet van jezelf kun je je niet anders opstellen de volgende keer?

Ik doe het onbewust. Want wat ik voel is echt verdriet. Morgen heb ik weer een afspraak. Dus we zullen zien wat het gaat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:21

Ik hoop dat je een keer wel te doorgronden bent. Vervelend als je zo onbewust dat doet trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:29

Maura schreef:Volgens mij is Reva niet zo dik als ze zegt. Maar Reva blijft volhouden en daardoor begint het aardig geloofwaardig te worden. Ik moet wil bijna 30 kg afvallen. Volgens mij hoeft Reva dat niet eens, al denk ik wel dat ze graag wil dat wij denken dat ze minstens 50 kg moet afvallen.

Ik stem dus voor een foto van de gehele Reva. angel

Soms kun je nog net zo rot reageren als voorheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:33

Maura schreef:
Theedoosje schreef:Oh ja echt ja vind zij jou ook moeilijk te doorgronden? Juist van haar verwacht je dat het wel lukt eigenlijk...toch?

Ze kunnen niet zo heel erg veel met mij. En ik vermoed dat ik de boel onbewust manipuleer. Ik vertel wat ze willen horen, huil een beetje, omdat het hoort en sluit af met een lach en vervolgafspraak.
Maura schreef:
Theedoosje schreef:Maar als je dit weet van jezelf kun je je niet anders opstellen de volgende keer?

Ik doe het onbewust. Want wat ik voel is echt verdriet. Morgen heb ik weer een afspraak. Dus we zullen zien wat het gaat doen.
Maar je benoemt het toch? Dan ben je je er dus van bewust en kun je het dus gaan aanpassen. Je slelt je zo passief op. Wees eens niet het slachtoffer maar neem zelf de regie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:36

Alex schreef:
Maura schreef:Volgens mij is Reva niet zo dik als ze zegt. Maar Reva blijft volhouden en daardoor begint het aardig geloofwaardig te worden. Ik moet wil bijna 30 kg afvallen. Volgens mij hoeft Reva dat niet eens, al denk ik wel dat ze graag wil dat wij denken dat ze minstens 50 kg moet afvallen.

Ik stem dus voor een foto van de gehele Reva. angel

Soms kun je nog net zo rot reageren als voorheen.

En toch noem ik het verkeerd verwoorden, want ik bedoelde het niet naar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:36

Alex schreef:
Maura schreef:Volgens mij is Reva niet zo dik als ze zegt. Maar Reva blijft volhouden en daardoor begint het aardig geloofwaardig te worden. Ik moet wil bijna 30 kg afvallen. Volgens mij hoeft Reva dat niet eens, al denk ik wel dat ze graag wil dat wij denken dat ze minstens 50 kg moet afvallen.

Ik stem dus voor een foto van de gehele Reva. angel

Soms kun je nog net zo rot reageren als voorheen.
Het zegt meer over Maura.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen ma 24 okt 2011 - 5:37

Zooo, ben ik weer. 't gesprek bij de huisarts ging deze keer een stuk beter... Ik was tot de conclusie gekomen dat ik wel erg vaag was geweest in alles en dat bleek vandaag inderdaad ook zo te zijn. En toen ik duidelijk had wat ik wilde kwam de huisarts met een duidelijke conclusie: je bent het best op z'n plek bij een revalidatiecentrum in plaats van een kliniek. En nu ben ik heel erg opgelucht maar tegelijkertijd ook heel erg opgefokt want nu word alles toch weer anders dan ik dacht... ik houd niet zo van veranderingen...
Maar goed ik ga dus woensdag maar eens bellen met de Hoogstraat, want dat is waar ik heen verwezen word.
brrr!

Wat wel jammer is is dat mijn heupfysio het er eigenlijk niet mee eens was/ze vond het geen goed idee terwijl ik juist heel tevreden over haar ben en het jammer vind als ik daar weg moet. Daar zit ik nog een beetje mee maar ik ga het er gewoon morgen met haar over hebben en bij het revalidatiecentrum wil ik ook graag weten wat de mogelijkheden zijn. Misschien kan ik juist wel blijven...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:38

Kaas schreef:
Maura schreef:
Theedoosje schreef:Oh ja echt ja vind zij jou ook moeilijk te doorgronden? Juist van haar verwacht je dat het wel lukt eigenlijk...toch?

Ze kunnen niet zo heel erg veel met mij. En ik vermoed dat ik de boel onbewust manipuleer. Ik vertel wat ze willen horen, huil een beetje, omdat het hoort en sluit af met een lach en vervolgafspraak.
Maura schreef:
Theedoosje schreef:Maar als je dit weet van jezelf kun je je niet anders opstellen de volgende keer?

Ik doe het onbewust. Want wat ik voel is echt verdriet. Morgen heb ik weer een afspraak. Dus we zullen zien wat het gaat doen.
Maar je benoemt het toch? Dan ben je je er dus van bewust en kun je het dus gaan aanpassen. Je slelt je zo passief op. Wees eens niet het slachtoffer maar neem zelf de regie.

Als ik het zou kunnen aanpassen, dan zou ik het doen. Waarom gelooft niemand dat ik daarop vastloop?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:38

тыквашка schreef:Zooo, ben ik weer. 't gesprek bij de huisarts ging deze keer een stuk beter... Ik was tot de conclusie gekomen dat ik wel erg vaag was geweest in alles en dat bleek vandaag inderdaad ook zo te zijn. En toen ik duidelijk had wat ik wilde kwam de huisarts met een duidelijke conclusie: je bent het best op z'n plek bij een revalidatiecentrum in plaats van een kliniek. En nu ben ik heel erg opgelucht maar tegelijkertijd ook heel erg opgefokt want nu word alles toch weer anders dan ik dacht... ik houd niet zo van veranderingen...
Maar goed ik ga dus woensdag maar eens bellen met de Hoogstraat, want dat is waar ik heen verwezen word.
brrr!

Wat wel jammer is is dat mijn heupfysio het er eigenlijk niet mee eens was/ze vond het geen goed idee terwijl ik juist heel tevreden over haar ben en het jammer vind als ik daar weg moet. Daar zit ik nog een beetje mee maar ik ga het er gewoon morgen met haar over hebben en bij het revalidatiecentrum wil ik ook graag weten wat de mogelijkheden zijn. Misschien kan ik juist wel blijven...
Goed nieuws, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum