Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Sjaantje
TwistedAngel
Jordana
ExpressoB
Kabouter
Julia
minoessepoes
Suus
Chocolate Cookie
Rush
Bimbam
VeryCherry
Lotus
Toet
luenca
Merai
girli
Burn
Pompoen
Lavendel
Kaboutertje
Erin
Snoes
27 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:46

Storm schreef:
Stuiterbal schreef:Goedemiddag !!!!!!!
Dag schat!!! Very Happy

cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:46

Maura schreef:
Storm schreef:Maura, hoe gaat het met solliciteren? Ben je al officieel werkloos?

Ik ben al een week officieel werkloos. En ik ben niet aan het solliciteren. Ik heb me ingeschreven bij twee uitzendbureaus, dus ik voldoe aan de eisen van het werkbedrijf en ww, maar echt solliciteren kan ik me niet toe zetten. Ik weet namelijk wel wat ik wil, maar niet hoe ik het kan bewerkstelligen. Ik zit even vast, zeg maar.
Ah zo ja! Hoe zit het met je vaste lasten en boodschappen, kun je dat wel gewoon redden nog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:46

Storm schreef: hug Theedoosje....wil je er over praten? Ik snap heel goed dat je dankbaar bent!

Ze helpen ons gewoon financieel wat ik nooit wil eigenlijk maar wel soort van moet momenteel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:47

I know TD. Maar is het financieel nog lastiger geworden dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:48

Theedoosje hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:48

Storm schreef:
Maura schreef:
Storm schreef:Maura, hoe gaat het met solliciteren? Ben je al officieel werkloos?

Ik ben al een week officieel werkloos. En ik ben niet aan het solliciteren. Ik heb me ingeschreven bij twee uitzendbureaus, dus ik voldoe aan de eisen van het werkbedrijf en ww, maar echt solliciteren kan ik me niet toe zetten. Ik weet namelijk wel wat ik wil, maar niet hoe ik het kan bewerkstelligen. Ik zit even vast, zeg maar.
Ah zo ja! Hoe zit het met je vaste lasten en boodschappen, kun je dat wel gewoon redden nog?

Voor deze maand sowieso. Ik weet ook nog niet hoe hoog mijn ww zal zijn. Ik had een heel leuk loon, maar deze was voornamelijk opgebouwd door bonussen, vakantiegeld en reiskostenvergoedingen. Ik moet eigenlijk binnen een maand wel weer aan het werk, ook al weet ik dat ik het ongeveer drie/vier maanden kan uitzingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:49

Storm > ja ff een tegenvallertje gehad...


Laatst aangepast door Theedoosje op zo 23 okt 2011 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:49

Stuiterbal schreef:Theedoosje hug

tnx smile En storm ook dank je voor de knuffel die doen mij wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:51

Aw meid Sad geldzorgen zijn echt een enorme last op je schouders. Als je er een keertje tussenuit wil ofzo dan hoor ik het wel he! Ik neem je met alle plezier ergens mee naartoe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:51

TD: Een hele dikke hug

Geld maakt niet gelukkig, maar het is zo verdomde handig om het te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:52

Ik ben van mening dat geld zeker wel gelukkig maakt laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:52

Mag ik trouwens een vraag stellen? Wellicht dat jullie mij tot een beetje inzicht kunnen helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:53

Storm schreef:Ik ben van mening dat geld zeker wel gelukkig maakt laughcry

Ik werd er zo ongelofelijk hebberig van. En hoe meer geld ik kreeg, hoe meer zorgen ik me maakte over het uitgeven. En hoe meer ik me zorgen maakte over het uitgeven, hoe meer geld ik uitgaf. Nu heb ik niets meer en dat geeft zoveel rust. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:53

Storm> vind ik echt lief van je je bent een schat. Ik waardeer het enorm

Mau> Idd geld hebben is heel handig. O en tnx voor de knuffel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:54

Maura schreef:Mag ik trouwens een vraag stellen? Wellicht dat jullie mij tot een beetje inzicht kunnen helpen?

Vraag maar raak Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:54

Maura schreef:
Storm schreef:Ik ben van mening dat geld zeker wel gelukkig maakt laughcry

Ik werd er zo ongelofelijk hebberig van. En hoe meer geld ik kreeg, hoe meer zorgen ik me maakte over het uitgeven. En hoe meer ik me zorgen maakte over het uitgeven, hoe meer geld ik uitgaf. Nu heb ik niets meer en dat geeft zoveel rust. :P
Haha ja dat kan ik me wel voorstellen. Ik voel me altijd en overal schuldig over als ik geld uitgeef, zo stom. Behalve voor mijn zoontje kan ik zonder schuldgevoel dingen kopen (ook niet altijd).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:55

Theedoosje schreef:Storm> vind ik echt lief van je je bent een schat. Ik waardeer het enorm

Wij gaan binnenkort een warme chocomel drinken op mijn kosten smile heb je wel verdiend smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:55

Denk ook wel dat momenteel geld ook gelukkig maakt. Hoewel ik op zich wel gelukkig ben, maar als ik ff wat meer heb, kan ik meer doen zonder er zo over na te moeten denken of het wel lukt en zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:56

Storm schreef:
Theedoosje schreef:Storm> vind ik echt lief van je je bent een schat. Ik waardeer het enorm

Wij gaan binnenkort een warme chocomel drinken op mijn kosten smile heb je wel verdiend smile

Embarassed Wat lief! Weet even niet meer te zeggen dan lijkt mij gezellig en lekker.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:57

Theedoosje schreef:
Storm schreef:
Theedoosje schreef:Storm> vind ik echt lief van je je bent een schat. Ik waardeer het enorm

Wij gaan binnenkort een warme chocomel drinken op mijn kosten smile heb je wel verdiend smile

Embarassed Wat lief! Weet even niet meer te zeggen dan lijkt mij gezellig en lekker.


Moet even kijken wanneer goed? Dan pak je de bus naar het station met een dagkaartje. Is 3 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:58

Als jullie aan 'Maura' denken, aan welke functie denken jullie dan in het bedrijfsleven. En kom niet allemaal aan met callcenteragent, want in die functie wil ik dood nog niet gevonden worden. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:58

Nou lieve schat hier is binnenkort ook OV kaart en geen kaartje meer Sad In november ergens begint dat. Weet trouwens niet of de 3 euro kaartjes er ook uit gaan dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:59

Maura schreef:Als jullie aan 'Maura' denken, aan welke functie denken jullie dan in het bedrijfsleven. En kom niet allemaal aan met callcenteragent, want in die functie wil ik dood nog niet gevonden worden. laughcry

oow pfff ff nadenken hoor....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:59

Maura schreef:Als jullie aan 'Maura' denken, aan welke functie denken jullie dan in het bedrijfsleven. En kom niet allemaal aan met callcenteragent, want in die functie wil ik dood nog niet gevonden worden. laughcry
He, je was eerst toch ook een callcenter medewerker? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:00

Theedoosje schreef:Nou lieve schat hier is binnenkort ook OV kaart en geen kaartje meer Sad In november ergens begint dat. Weet trouwens niet of de 3 euro kaartjes er ook uit gaan dan?
Oh echt? Sad dan moeten we even kijken hoe we dat gaan doen, desnoods vraag ik M of hij jou even oppikt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 13 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum