Overlast
+4
Dolphinne
PluDan
Rebecca
Sushi
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Overlast
Ik heb nog niet gebeld. Durf niet zo goed. Wil niet als een zeurpiet overkomen. Ik weet dat ik geen zeurpiet ben want mijn klachten zijn niet onterecht, maar toch durf ik niet zo goed... Stom he...PluDan schreef:Suuske schreef:Nou, ik zal ze morgen eens bellen dan, ben erg benieuwd!
Hoe is het gegaan?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Als het gaat om een woningbouwappartement zijn er waarschijnlijk regels over welke vloer je erin mag hebben. Waar ik woonde mocht je bijvoorbeeld wel laminaat leggen, maar alleen als je een bepaalde goedgekeurde geluidswerende ondervloer had. Je moest ook echt toestemming hebben om zo'n vloer te leggen. In die overeenkomst stond ook dat die vloer er bij teveel geluidsklachten weer uit moest. Wie weet heeft jouw buurman wel een vloer zonder ondervloer waardoor alles 10x harder bij jou binnenkomt...
Gast- Gast
Potver wat snap ik goed wat je moet voelen. Het is lastig om te gaan vragen of de muziek zachter/uit mag. Hij is niet zo sociaal, dat blijkt al uit het volume. Ik heb het ook gehad met verschillende buren. Iedere keer ben ik maar gewoon verhuisd haha
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Bij mijn moeder heb ik wel echt last van de buurkinderen. Die maken mij vaak 's ochtends vroeg of 's avonds laat wakker/houden me uit de slaap. Nu woon ik in een studentenhuis, en hoewel het zeker op donderdagavond hier echt niet stil is, kan ik daar prima tegen
Ik zou even langsgaan bij de buren, of ze rekening kunnen houden met het volume.
Ik zou even langsgaan bij de buren, of ze rekening kunnen houden met het volume.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou niet bellen en klagen als je het nog niet met hem hebt besproken. Dat vind ik nogal flauw en verklikkerig en zou ik omgekeerd absoluut niet waarderen. Het lijkt me het recept voor een ongemakkelijke situatie. Zolang je geen reden hebt om aan te nemen dat hij agressief is oid, zou ik gewoon een keer aanbellen. Ga gewoon uit van het goede in de buurman, wie weet wil hij best rekening met je houden.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kan ik hiermee? Overlast)
» Kampbewoners en overlast
» Overlast. Advies?
» Overlast, zuiden Thailand
» Overlast van een Papegaai. Iemand tips?
» Kampbewoners en overlast
» Overlast. Advies?
» Overlast, zuiden Thailand
» Overlast van een Papegaai. Iemand tips?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: