Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouw groter dan de man

+23
smurfin
Salander
Arwyn
Jelin
Snoes
Rouxxxe
Kaboutertje
Roodkapje
Zora
PluDan
Saxy
SuperGrover
Kabouter
Jente10
Oasis
Sugarfall
Jade
Coco
Mizz_S
FireButterfly
RYW
Jilke
elsjuh
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  RYW zo 23 okt 2011 - 8:40

June schreef:Ik vond zijn naam eerst heeel stom. Dan vroeg iedereen: "Hoe heet hij eigenlijk?" "Ja, ik wil het wel zeggen, maar het is echt zo'n nerdennaam, maar hij is echt heeel leuk!" Nu vind ik zijn naam wel leuk laughcry.

Verder is hij zeker niet dik, draagt hij geen bril en is hij hetero. Sorry.. Sad

He, wat een gemiste kans! Wink

Nou ben ik wil erg benieuwd hoe hij heet... angel
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:42

PM Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  RYW zo 23 okt 2011 - 8:44

June schreef:PM Wink.

Merci Very Happy en eentje terug!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Zora zo 23 okt 2011 - 8:45

June schreef:
Zora schreef:Hmmm nee dat veilig voelen heb ik niet per se, maar heb ik ook niet zo nodig denk ik. Het lijkt me af en toe alleen wel fijn om die rol aan te nemen, van zielig klein meisje Very Happy

Dat is ook wel fijn soms. Ik vind het ook gewoon heel 'lief'. Ik weet het niet, ik kan het niet uitleggen :P. Hij hoeft me niet te redden of zo, misschien voel ik me wel veilig, omdat ik dan voel dat hij me graag bij zich heeft of zo? Oké, nu klinkt het alsof ik dat alleen dan voel. Dat is ook weer niet waar.

Ik weet het niet, het is gewoon fijn Very Happy.

Ja, snap ik smile Alleen al het idee dat hij het idee heeft mij wel even te kunnen beschermen/redden vind ik al leuk (voor hem Very Happy)
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Kaboutertje zo 23 okt 2011 - 8:53

Ik heb daar zelf geen last van, ik ben een uk! :P Vind het zelf wel mooier als de man groter is ja, en dat gaat bij mij dus ook altijd op.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:58

Ik vind het ook niks als een man kleiner is dan ik. Krijg dan gelijk zo'n klein broertje-idee (om het even lekker te generaliseren :P)

Ikzelf ben trouwens 1m78 en m'n vriend is 1m98.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Rouxxxe zo 23 okt 2011 - 9:09

Als het m'n droomman is, kan ik me daar echt niet druk om maken. Ben zelf 1.84m en als ik per se een man wil die langer is, zou ik mezelf best beperken vind ik. Mijn vriend is wel langer dan ik, 1.92m en ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat wel zo fijn vind smile
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Snoes zo 23 okt 2011 - 10:21

Ik vind het er zelf niet uitzien.
Heb zelf ook ooit een relatie gehad met iemand die 5cm kleiner was (ik ben 1m64, hij was 1m59) en dat zag er echt niet uit.

Als de partners allebei wat groter zijn (dan bedoel ik 1m75 en 1m80 ofzo) vind ik dat precies minder 'slordig', maar bij 2 kleine mensen vind ik het niet mooi als de jongen kleiner is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Jelin ma 24 okt 2011 - 1:46

Ik vind het niet erg als de man kleiner zou zijn als de vrouw.

Ik ben 1m75 en mijn mijn 1m80. Dus verschil is hier wel klein. Ik draag bijna nooit hakken. Maar het komt wel eens voor en dan ben ik toch een stukje langer dan mijn man. Hij vindt dat doen niets, maar ik vind het prima zo.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Arwyn ma 24 okt 2011 - 1:49

Goede vriendin is iets langer dan haar vriend en dat stoort mij totaal niet.
Toch wil ik het zelf liever niet. Ik ben vrij lang voor een vrouw (1.80m) en ook vrij breed gebouwd. Mijn ex was ongeveer dezelfde lengte maar erg tenger en naast hem voelde ik me altijd enorm. Ik voel me al niet bepaald slank, dus dat was niet echt goed voor mijn zelfbeeld.. Huidige vriend is ongeveer 5cm langer en heeft een normale bouw. Naast hem voel ik me gewoon veel vrouwelijker dan naast mijn, minder lomp. Vind ik toch wel zo fijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Salander ma 24 okt 2011 - 2:16

Ik ben vrij klein 1.58 dus als een man kleiner is dan ik vind ik dat niet leuk. Dan heb ik idd een vriend a la van velzen Wink En dan zou ik niet eens meer hakken aan durven doen denk ik.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  smurfin ma 24 okt 2011 - 4:16

mijn exvriend was even groot ik vond dat persoonlijk ook niet uitzien.
Dus de aanstaande man moet wel wat groter zijn
ikzelf ben 1,73 dus de man moet toch wel 1,80 ofzo zijn of groter. Cool

smurfin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 13
Registratiedatum : 23-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:26

Mijn vriend en ik schelen een paar cm.

Ik ben 172 hij is 176.

Ik draag gerust hakken van 8 cm als ik met hem ergens heen ga hoor. Meestal heeft hij ook zo'n mannenhak onder zijn schoen dus pakt hij ook alweer een cm. Plus dat hij altijd wel rechtop loopt haha, dat valt ook minder op.

Toen ik met hem kreeg ruim 8 jaar geleden (toen was hij nog 14) dacht ik :"Ahh die gaat nog wel groeien" haha viel tegen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 5:35

Ik ben zelf behoorlijk lang (1.83, pas gemeten haha) en ik vind het echt niet mooi als een man kleiner is. Tsja lullig of niet, voor mij is het wel een afknapper. Mn vriend is trouwens 1.90. Dat zegt/denkt hij, maar hij is langer! Weet ik zeker omdat mn ex-scharrel 1.98 was haha, maar dat zeg ik hem maar niet Wink Ik vind het in ieder geval een perfecte lengte voor een man Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:03

Maar zouden jullie een heel leuk iemand afwijzen om zijn lengte of een relatie er van af laten hangen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:06

Bazinga schreef:Maar zouden jullie een heel leuk iemand afwijzen om zijn lengte of een relatie er van af laten hangen?
Als die "klik" er zou zijn niet. Het is geen bewuste dealbreaker, zeg maar. Maar ik ben echt nog nooit op een man gevallen die kleiner was dan ik. Dat kan geen toeval zijn, lijkt me. Ik val echt op lange mannen, met een beetje body. Een man van 1m95 en 70 kilo vind ik ook niks, dat is me dan weer te iel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:38

Ava schreef:
Bazinga schreef:Maar zouden jullie een heel leuk iemand afwijzen om zijn lengte of een relatie er van af laten hangen?
Als die "klik" er zou zijn niet. Het is geen bewuste dealbreaker, zeg maar. Maar ik ben echt nog nooit op een man gevallen die kleiner was dan ik. Dat kan geen toeval zijn, lijkt me. Ik val echt op lange mannen, met een beetje body. Een man van 1m95 en 70 kilo vind ik ook niks, dat is me dan weer te iel.

maar dat is ook echt dunn voor iemand die zo lang is :P

Mijn vriend is 176 en weegt 70/71 kg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 6:50

Ik vind het geen potje als de vrouw langer is dan de man... Ik scheel ook niet zo veel met mijn vriend denk maar 5 a 6 cm. Dat vind ik niet zo erg, ik draag ook nooit heleee hoge hakken want dat vind ik niet lekker lopen. Als ik wel mijn hogere schoenen aan heb, ben ik meestal net zo lang als hem. Ik zou zelf niet echt op veel kleinere mannen vallen. Ik ben zelf niet al te groot dus dan vind ik het helemaal niet aantrekkelijk zn kleine man. Mijne is net groot genoeg Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:11

Ik ben zelf vrij lang (1.82) en mannen zijn dus redelijk snel kleiner of even groot. Maar mijn vriend is 1.97 and I love it. Door hem voel ik me een klein meisje en dat vind ik leuk haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:18

Ik heb daar eigenlijk nog nooit zo over na gedacht Very Happy. Mijn ex was iets kleiner dan mij, maar ik vond dat eigenlijk geen probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:33

Powerbabe schreef:Ik ben zelf vrij lang (1.82) en mannen zijn dus redelijk snel kleiner of even groot. Maar mijn vriend is 1.97 and I love it. Door hem voel ik me een klein meisje en dat vind ik leuk haha!

haha ja dat mis ik soms wel eens. Soms voel ik mij echt zo'n lompe koe naast hem. Ik roep ook altijd dat ik blij ben als ik 10 kg minder weeg.. (er zijn periode geweest dat ik evenveel woog als hij.. Nu schelen we bijna of net 10 kg.. Nu op naar de 15 kg :P ).. Dan gaat dat koeien gevoel hopelijk weg Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 8:36

Als antwoord op de vraag van Bazinga: voor mij zou het zeer zeker een dealbreaker zijn. Ik vind mannen die kleiner zijn dan ik al bij voorbaat al NIET aantrekkelijk, dus dan kan het ook nooit wat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Polly ma 24 okt 2011 - 10:46

Een man die echt een stukje kleiner is dan ik, dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Ik voel me dan lomp naast hem, zeker als hij heel tenger is of zo. Ik ben 1.72 en niet dik, maar ik voel me dan toch een koe.
Het liefst heb ik een man die een stukje langer is dan ik, 1.80-1.85 vind ik perfect. Langer vind ik ook niet echt iets eigenlijk. Maar de afgelopen jaren heb ik eigenlijk alleen nog maar met buitenlanders gedate en sindsdien settel ik wel voor even lang of een paar centimeter langer, anders heb ik helemaal weinig keuze :P
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 19:59

Guattari schreef:
Zelf zou het me nooit gebeuren, gezien mijn eigen lengte. Als dit zou gebeuren, heb ik het aangelegd met een kleuter.Wink

Of met Roel VanVelzen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Bimbam ma 24 okt 2011 - 22:46

Punk'd schreef:
Ava schreef:
Bazinga schreef:Maar zouden jullie een heel leuk iemand afwijzen om zijn lengte of een relatie er van af laten hangen?
Als die "klik" er zou zijn niet. Het is geen bewuste dealbreaker, zeg maar. Maar ik ben echt nog nooit op een man gevallen die kleiner was dan ik. Dat kan geen toeval zijn, lijkt me. Ik val echt op lange mannen, met een beetje body. Een man van 1m95 en 70 kilo vind ik ook niks, dat is me dan weer te iel.

maar dat is ook echt dunn voor iemand die zo lang is :P

Mijn vriend is 176 en weegt 70/71 kg

Dat is idd heel dun, mijn vriend is 2.00 meter en hij weegt zo'n 73 kg.

Een kleinere man zou ik liever niet willen, maar ik ben ook maar 1.60 dus de kans is niet zo groot. Het zou voor mij geen afknapper zijn, maar ik heb liever een grotere man. Ik vind het er ook wel vreemd uitzien als de man duidelijk kleiner is dan de vrouw. Maar bij ons ziet het er ook wel stom uit, met een verschil van 40 cm. Laughing
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 3 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum