hoofdkussen in groter bed?
+6
Liadan
loesje
Printje
TukTuk
Bruintje Beer
Linda
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoofdkussen in groter bed?
We zijn op weg naar ikea voor het een en ander oa. Matras dus voor Y. Vanaf wanneer mag ook zij een hoofdkussen?
Er betsaan toch kinderhoofdkussens?
Er betsaan toch kinderhoofdkussens?
Gast- Gast
Re: hoofdkussen in groter bed?
Bij de ledikanten liggen kleine kinderkussens. Ik vond ze wel heel klein. Dus ik heb voor dochter de aller platste hoofdkussen gekocht.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Gaan zo eens kijken! Slaapt ze al in een groter bed, hoe bevalt dat?!
Gast- Gast
Hier heeft ze geen hoofdkussen en dat gaat tot nu toe goed.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou nog minimaal een jaar wachten met een hoofdkussen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Ik zou nog minimaal een jaar wachten met een hoofdkussen.
+1 ze adviseren pas om als ze 3 jaar zijn een kussen te geven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ben veels te bang dat ze in een hoofdkussen stikt. En ze heeft ook in haar ledikant geen kussen gehad. Dus ze is het ook niet gewend.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
onze dochter heeft al een tijdje een hoofdkussen. Bij ons in bed ging ze ook altijd op die van mij liggen, dus we hebben er voor haar ook eentje gekocht en wat van de vulling eruit gehaald. Ze ligt er áltijd op, als het kussen niet in bed ligt, dan gaat ze niet slapen. Ze ligt er meestal wel op de buik op en dan vouwt ze haar knietjes tegen het kussen aan en ligt ze met haar hele buik en hoofd op het kussen.
Gast- Gast
wij hebben ook een kussen bij ikea gekocht voor a.lex maar hij vind het nog helemaal niks.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Anniej_S schreef:Gaan zo eens kijken! Slaapt ze al in een groter bed, hoe bevalt dat?!
Nee, ze ligt nu op een eenpersoonsmatras op de grond. Ze rolt nog regelmatig in de rondte, dus we wachten nog even met een gewoon bed.
Wij hebben trouwens voor een kussen gekozen omdat dochter daar erg graag op wil liggen. We blijven altijd bij haar tot ze slaapt, dan lig ik naast haar en ik lig dan graag op een kussen. En zij ligt er dan ook graag op. Meestal rolt ze er later in de nacht vanaf.
Iets uit het kussen halen is ook een goed idee!
Linda- Ratel
Ze ligt bij ons in bed ook op een kussen, maar vaak niet voorlang, dus eerst zonder proberen en dan zien we het wel.
Denk dat het nog een goede week duurt voordat zij in dr nieuwe bed ligt hoor ;-) eerst moeten wij op zolder slapen.
Bij mijn ouders ligt ze ook zonder kussen in haar nieuwe bedje, afgelopen vrijdagnacht heeft ze daar geslapen en dat ging super!
Denk dat het nog een goede week duurt voordat zij in dr nieuwe bed ligt hoor ;-) eerst moeten wij op zolder slapen.
Bij mijn ouders ligt ze ook zonder kussen in haar nieuwe bedje, afgelopen vrijdagnacht heeft ze daar geslapen en dat ging super!
Gast- Gast
Als ze inderdaad gewoon lekker slaapt zonder kussen dan zou ik dat gewoon voorlopig zo laten.
Linda- Ratel
Wij hebben een tijdje terug zo'n heel plat hoofdkussen gekocht bij Ikea, maar onze dochter wil er nog niet op slapen, dus het ligt in de kast te wachten tot ze het wel wil.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Onze dochter vroeg en een paar weken geleden zelf steeds om. Omdat ze soms even bij ons in bed kruipt en het lekker vind liggen. We hebben toen zo'n peuter/kinder kussen bij de Hema gekocht en ze vind het heerlijk. Maa bij oma en het kdv slaapt ze ook gewoon goed zonder.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier heeft ze ook een heel plat kussen.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Mijn oudste heeft een kinderkussen van de hema, zo'n hele platte.
Mikki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10
N. heeft een peuterkussen van Ikea. Is echt maar een cm dik ofzo, maar voor haar was het een heel fijn gevoel. Nu kan ze zonder dit kussen niet meer slapen, dus hij gaat mee naar de observatiegroep op vrijdag, als ze ergens gaat logeren en uiteraard hebben de opa's en oma's ook zo'n zelfde kussen in N.'s bedje liggen bij hun.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hoofdkussen
» Wanneer naar groter bed?
» Slapen met hoofdkussen
» Tweede kindje groter/zwaarder
» De wens wordt steeds groter..
» Wanneer naar groter bed?
» Slapen met hoofdkussen