Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouw groter dan de man

+23
smurfin
Salander
Arwyn
Jelin
Snoes
Rouxxxe
Kaboutertje
Roodkapje
Zora
PluDan
Saxy
SuperGrover
Kabouter
Jente10
Oasis
Sugarfall
Jade
Coco
Mizz_S
FireButterfly
RYW
Jilke
elsjuh
27 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  SuperGrover zo 23 okt 2011 - 4:12

Is geen dealbreaker, alleen een beetje jammer. Ik ben 1.66, dus ik loop weinig risico wat dat betreft.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  elsjuh zo 23 okt 2011 - 4:18

ik weet t nl. niet..
Heb nu 2 dates gehad met een jongen waarbij t echt helemaal goed klikt!
Is helemaal leuk enzo.. alleen de lengte...

Voelt voor mij echt niet relaxt.. scheelt iets van n halve kop..
Heb t m eerlijk gezegd en toen ik t erover had dacht ik bij mezelf wel van damn..stel je niet aan..
Maar op de een of andere manier voelt t niet relaxt..voel me net een reus..

What to do.. vind t niet kunnen dat ik met m blijf uitgaan en dan uiteindelijk toch n punt erachter zet vanwege de lengte.. dan kan ik er beter nu al mee kappen..
maja hijs wel leuk Embarassed

elsjuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 25
Registratiedatum : 05-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:39

Guattari schreef:
Charlie schreef:Ach maakt 't uit. Als zijn piemel maar groot is laughcry .

Hahahaha, intelligent ding ben je toch!Wink

Ben ik heel oppervlakkig als ik zeg dat ik dat ook echt belangrijker vind angel?

Mijn vriend is 1.73 en ik ben 1.69. Dat vind ik al best wel rot, omdat ik al gauw een paar centimeter groter ben als ik hakken aandoe. Ik voel me dan zo lomp. Als hij altijd kleiner zou zijn, zou ik daar denk ik niet heeeel blij van worden. Zeker niet wanneer het meer dan vijf centimeter is. Maar goed.. als het de liefde van mijn leven zou zijn, denk ik daar misschien anders over. Gelukkig weet ik wie dat is en hij is vier centimeter groter smile!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:41

Hoe leuk vind je hem precies? Zou het een ontzettend leuke relatie kunnen worden als je nu door zou gaan met daten? Ik denk toch dat ik daar dan niet zomaar mee zou stoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 5:50

Ik vind het niet sexy als ie kleiner is dan dat ik ben laughcry
Ik ben 1.73 en mijn vriend is 1.93 I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Saxy zo 23 okt 2011 - 6:01

Ik wil ook een man die groter is dan mij. Dat is een gevoelenskwestie, ik wil me geborgen voelen bij een man. Ik wil in hem weg kunnen kruipen, alsof ik een klein meisje ben. Ik ben 1.75 en mijn vriend is..... geen idee eigenlijk....... Rond de 1.90 denk ik. Ik kan heerlijk hakken naast hem aan hebben :-)
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  PluDan zo 23 okt 2011 - 6:14

Charlie schreef:Ach maakt 't uit. Als zijn piemel maar groot is laughcry .

lol!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  PluDan zo 23 okt 2011 - 6:16

Als t een behoorlijk verschil is, vind ik dat wel een afknapper.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enorme hakken hoef te gaan dragen want dan ben ik groter als mijn vriend. Hij vind het dan ook niet erg leuk als ik dat doe, omdat ik dan net iets groter ben. Hij is niet heel erg lang.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  PluDan zo 23 okt 2011 - 6:17

Nois schreef:Mijn man is 3 cm kleiner laughcry Laughing. Ziet er wellicht niet zo mooi uit, maar het zou wat zijn als ik een andere vent ging nemen omdat het er niet zo mooi uit ziet.

Ik draag naast hem alleen minder snel mijn hakken, als ik op mijn pumps of hoge laarzen naast hem loop geeft mij dat een beetje een naar gevoel, alsof ik de opperbaas speel laughcry . En ik voel mij dan een grote reus. :o
Met een feestje, etentje of uitje draag ik ze wel, maar verder ga ik toch meestal maar voor mijn uggs of andere lage schoenen.

Idd, dit dus.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Jade zo 23 okt 2011 - 6:27

elsjuh schreef:ik weet t nl. niet..
Heb nu 2 dates gehad met een jongen waarbij t echt helemaal goed klikt!
Is helemaal leuk enzo.. alleen de lengte...

Voelt voor mij echt niet relaxt.. scheelt iets van n halve kop..
Heb t m eerlijk gezegd en toen ik t erover had dacht ik bij mezelf wel van damn..stel je niet aan..
Maar op de een of andere manier voelt t niet relaxt..voel me net een reus..

What to do.. vind t niet kunnen dat ik met m blijf uitgaan en dan uiteindelijk toch n punt erachter zet vanwege de lengte.. dan kan ik er beter nu al mee kappen..
maja hijs wel leuk Embarassed

Ik heb dit ook gehad. Als we staan lijkt het ook ongeveer een halve kop. Nu, 7 maanden later, zie ik het niet meer. Ik merk het verschil alleen nog als we naast elkaar in de badkamer staan (voor de spiegel).

Het zou zonde zijn om zo'n leuke vent te laten schieten voor een paar cm.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Zora zo 23 okt 2011 - 8:12

Volgens mij zijn mijn vriend en ik precies even lang. Dat vind ik stiekem wel eens jammer, want ik zou graag soms dat gevoel hebben dat hij mij als lief klein meisje (Very Happy) kan beschermen met zijn grote brede armen etc en dat ik helemaal in hem weg kan kruipen. Maar goed, dat is nou eenmaal niet zo. Jammer dan.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:14

Zora schreef:Volgens mij zijn mijn vriend en ik precies even lang. Dat vind ik stiekem wel eens jammer, want ik zou graag soms dat gevoel hebben dat hij mij als lief klein meisje (Very Happy) kan beschermen met zijn grote brede armen etc en dat ik helemaal in hem weg kan kruipen. Maar goed, dat is nou eenmaal niet zo. Jammer dan.

Mijn vriend is ook maar een klein stukje groter, maar ik heb dat gevoel eigenlijk nog steeds. Alleen met hakken dus minder, maar normaal wel. Hij kan me gewoon echt zo'n 'veilig' gevoel geven, dat vind ik zo fijn. Zo'n fijne knuffel of dat hij een arm om mijn schouders slaat en me dan naar zich toetrekt I love you. Maar goed dat is natuurlijk ook niet het belangrijkste dat er is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Zora zo 23 okt 2011 - 8:16

Hmmm nee dat veilig voelen heb ik niet per se, maar heb ik ook niet zo nodig denk ik. Het lijkt me af en toe alleen wel fijn om die rol aan te nemen, van zielig klein meisje Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:17

Mijn vriend het trouwens wel heel leuk als ik hakken draag, dat vindt hij mooi smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:18

Zora schreef:Hmmm nee dat veilig voelen heb ik niet per se, maar heb ik ook niet zo nodig denk ik. Het lijkt me af en toe alleen wel fijn om die rol aan te nemen, van zielig klein meisje Very Happy

Dat is ook wel fijn soms. Ik vind het ook gewoon heel 'lief'. Ik weet het niet, ik kan het niet uitleggen :P. Hij hoeft me niet te redden of zo, misschien voel ik me wel veilig, omdat ik dan voel dat hij me graag bij zich heeft of zo? Oké, nu klinkt het alsof ik dat alleen dan voel. Dat is ook weer niet waar.

Ik weet het niet, het is gewoon fijn Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  RYW zo 23 okt 2011 - 8:21

June schreef:
Zora schreef:Hmmm nee dat veilig voelen heb ik niet per se, maar heb ik ook niet zo nodig denk ik. Het lijkt me af en toe alleen wel fijn om die rol aan te nemen, van zielig klein meisje Very Happy

Dat is ook wel fijn soms. Ik vind het ook gewoon heel 'lief'. Ik weet het niet, ik kan het niet uitleggen :P. Hij hoeft me niet te redden of zo, misschien voel ik me wel veilig, omdat ik dan voel dat hij me graag bij zich heeft of zo? Oké, nu klinkt het alsof ik dat alleen dan voel. Dat is ook weer niet waar.

Ik weet het niet, het is gewoon fijn Very Happy.

Ik herken het wel. Als we samen op de bank liggen film te kijken, dan ligt mijn vriend altijd achter mij en lig ik in z'n armen en dan voelt dat ook zo, heerlijk smile ik ben al zooooo vaak zo in slaap gevallen, en dat terwijl ik normaal echt de ruimte nodig heb om te slapen. Bij hem kan ik op die manier echt in een ieniemienie eenpersoonsbedje nog in slaap vallen!

Ik heb dus een hele hoop films maar voor de helft gezien Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:23

Als ik niet moe ben, kan ik niet zo in slaap vallen in bed, omdat ik hem dan te hard hoor ademen, maar ik ben inderdaad al vaak zo in slaap gevallen op de bank of tijdens het 'nog even knuffelen voor we met onze rug naar elkaar gaan liggen om te slapen laughcry'. Misschien word ik er ook wel gewoon heel rustig van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:26

[quote="Jente10"]het zou mij echt niks uitmaken. Is voor mij totaal niet belangrijk en ik vind het inderdaad oppervlakkig om daar iemand op af te wijzen, als hij verder een superleuke man/jongen is. Wat maakt de lengte dan uit? [/quote

Daar gaat het toch niet om? Het is toch zogezegd the whole package waar je op valt? Ik val domweg niet op mannen die 1.70m zijn. Vind ik niet mannelijk eruitzien, dus voldoet hij niet aan mijn ideaalplaatje en zal ik hem ook niet op die manier leuk gaan vinden. Lijkt me niets oppervlakkigs aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  RYW zo 23 okt 2011 - 8:28

[quote="Guattari"]
Jente10 schreef:het zou mij echt niks uitmaken. Is voor mij totaal niet belangrijk en ik vind het inderdaad oppervlakkig om daar iemand op af te wijzen, als hij verder een superleuke man/jongen is. Wat maakt de lengte dan uit? [/quote

Daar gaat het toch niet om? Het is toch zogezegd the whole package waar je op valt? Ik val domweg niet op mannen die 1.70m zijn. Vind ik niet mannelijk eruitzien, dus voldoet hij niet aan mijn ideaalplaatje en zal ik hem ook niet op die manier leuk gaan vinden. Lijkt me niets oppervlakkigs aan.

Ik val niet op donkere mannen. Dan ben ik ook niet gelijk een racist, toch? Net zoals iemand blauwe ogen of rood haar niet aantrekkelijk vindt vind ik dat niet aantrekkelijk. Zo kunnen anderen weer korte mannen niet aantrekkelijk vinden, of dikke mannen, of gespierde mannen, of mannen met grote tanden, of mannen met krullen. Vind ik ook niet oppervlakkig.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:32

Tss.. racist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  RYW zo 23 okt 2011 - 8:34

June schreef:Tss.. racist.

Kortemannenhater.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Roodkapje zo 23 okt 2011 - 8:34

Vriend moet echt langer zijn... Ik ben 175 vriend 196. Heerlijk smile Het is gewoon meer een gevoel denk ik.
Als het de liefde van je leven is maakt die 5 cm natuurlijk niet uit, maar voorkeur gaat naar langer.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:36

RYW schreef:
June schreef:Tss.. racist.

Kortemannenhater.

Mijn vriend is 1.73 en heeft rood haar. Ben ik nu politiek correct nerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  RYW zo 23 okt 2011 - 8:37

June schreef:
RYW schreef:
June schreef:Tss.. racist.

Kortemannenhater.

Mijn vriend is 1.73 en heeft rood haar. Ben ik nu politiek correct nerd?

Is hij ook dik, heeft hij een stomme naam, een bril en is hij homo? Dan pas ben je politiek correct Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 8:38

Ik vond zijn naam eerst heeel stom. Dan vroeg iedereen: "Hoe heet hij eigenlijk?" "Ja, ik wil het wel zeggen, maar het is echt zo'n nerdennaam, maar hij is echt heeel leuk!" Nu vind ik zijn naam wel leuk laughcry.

Verder is hij zeker niet dik, draagt hij geen bril en is hij hetero. Sorry.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw groter dan de man - Pagina 2 Empty Re: Vrouw groter dan de man

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum