Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:09

Merai schreef:
Alex schreef:
Merai schreef:Goedenavond ladies!

Heee lieve Merai!! I love you

Hai! I love you Heb je nog een leuke avond gehad?

Ja, opzich wel hoor! Niet zoveel gedaan, we hebben makkelijk gegeten (K. en A. friet, ik brood Embarassed) en ik heb nadat ik A. op bed heb gelegd The Voice of Holland gekeken.

Ben jij alweer thuis? Was het leuk bij je broer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:11

Wat leuk dat je bij je broer was vanavond, Merai smile. Gewoon even wat drinken of was er iets speciaals?

Alex: je moet ook niet te veel in één dag willen. High tea én friet op één dag is wel een erg grote stap smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:12

Weet ik, June. Ik had het er vanmiddag al met Merai over en die zei ook al dat ik gewoon heel stoer ben dat ik een high tea heb gedaan (en ik heb nog best veel op).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje vr 21 okt 2011 - 10:12

Hmm nou het verwijt kwam maar van één persoon maar ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd best 'oogkleppen' op heb omdat ik zo heel erg bezig ben (geweest) met mezelf. En daar baal ik zelf ook wel van. Zusje is zwanger, maar ik vergeet soms gewoon te vragen hoe het met haar is. Ook al omdat kleine prinses aandacht vraagt (én krijgt!) als ze erbij is, van mij net zo goed hoor. Met paps gaat t momenteel ook niet zo lekker dus die weet wel van mijn ellende maar ook niet alle ins en outs. En dan vind ik het jammer dat ik er niet zo voor iedereen ben als ik gewend ben te zijn.

Jullie hebben ook allemaal gelijk, ik moet het me niet teveel aantrekken en meestal kan ik het ook wel aardig van me afzetten maar ik ben nu inmiddels moe, zó f*cking moe, dat ik het gewoon even niet meer kan relativeren.

Over relativeren gesproken, ik lees net het topic van Minneke en ik zit ondertussen het lied te luisteren dat ze daar geplaatst heeft van Brigitte Kaandorp. Ken het nummer niet maar moet er stiekem even om lachen:

Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:12

Ik ga tandenpoetsen en duik lekker met de laptop & wordfeud het bed in. Jullie zijn in elk geval gezelliger vermaak dan mijn man, die schijnt hier ook ergens in huis rond te zwerven maar die heb ik al zeker 4 uur niet meer gezien. Ja, twee tellen toen hij ff moest plassen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:13

Daar hebben we Pretty etc. Merai!

Sjaan, denk aan je tattoo! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:14

Als je er nú aan denkt, zou je ze natuurlijk ook nu een mailtje kunnen sturen om te zeggen dat je echt wel aan ze denkt en niet egoïstisch wilt zijn, maar dat alles even heel veel energie kost. Dat doe ik zelf vaak als ik zo'n gevoel heb smile.

Alex: ik vind die high tea ook een prestatie smile. Well done!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:14

Sjaan, dat nummer is zo fantastisch! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam vr 21 okt 2011 - 10:14

Dames, ik ga ook de party pooper uithangen, welterusten allemaal!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje vr 21 okt 2011 - 10:15

Maple schreef:Ik ga tandenpoetsen en duik lekker met de laptop & wordfeud het bed in. Jullie zijn in elk geval gezelliger vermaak dan mijn man, die schijnt hier ook ergens in huis rond te zwerven maar die heb ik al zeker 4 uur niet meer gezien. Ja, twee tellen toen hij ff moest plassen.
Heb je de hele avond op het toilet op hem zitten wachten dan?? scratch
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:16

Slaap lekker, Bimbam!

Hoezo kent wordfeud 'kutweer' niet? Dat is toch een begrip in Nederland!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:16

Sjaantje schreef:
Maple schreef:Ik ga tandenpoetsen en duik lekker met de laptop & wordfeud het bed in. Jullie zijn in elk geval gezelliger vermaak dan mijn man, die schijnt hier ook ergens in huis rond te zwerven maar die heb ik al zeker 4 uur niet meer gezien. Ja, twee tellen toen hij ff moest plassen.
Heb je de hele avond op het toilet op hem zitten wachten dan?? scratch

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen vr 21 okt 2011 - 10:17

Sjaantje schreef:
тыквашка schreef:Sjaan, jij mag je hart luchten hoor! Per mail mag trouwens ook...je weet dat ik best tegen lange epistels kan ;-).
Klopt, en mijn pc-probleem is ook weer over, voor zolang het duurt. Dus je krijgt nog antwoord van me!

Ach, eigenlijk is er niet zoveel aan de hand... maar ik moet gewoon even klagen. Het valt me allemaal even heel zwaar de laatste tijd en nu mijn operatie in zicht komt, worden de laatste loodjes loeizwaar. Niet alleen de pijn die flink verergert, maar ook mijn energie die achteruit gaat en de drukte die komt kijken bij de voorbereidingen van de komende ziekenhuisopname.
En daarnaast heb ik het idee dat iedereen maar aan m'n kop loopt te zeuren. Ineens wil iedereen nog met me afspreken voordat ik het ziekenhuis in ga en is vervolgens teleurgesteld als ik zeg dat me dat nu niet meer gaat lukken, ik heb vandaag van een vriendin het verwijt gekregen dat ik niet genoeg interesse in haar getoond heb terwijl ik daar heel anders tegenaan kijk, oma heeft lopen klagen over hoeveel pijn ze wel niet heeft en hoe ze wel niet aan huis gebonden is. Bah...

Ik snap dat iedereen zijn sores heeft maar echt... ik heb soms het idee dat jullie hier de enigen zijn die weten hoe het wérkelijk met me gaat en die ook echt met me meeleven en mij continu een hart onder de riem proberen te steken. Ik weet wel dat ik ook niet altijd de perfecte vriendin ben voor iedereen maar schijnbaar heeft men het allemaal te druk om zich om mij te bekommeren maar ondertussen wel klagen dat ik niet voor ze klaarsta.

Wat moet ik daar nou toch allemaal mee???

Bah, ik snap dat je daar van baalt! Natuurlijk moet je dat even kwijt! Kom op, je zit er eigenlijk helemaal doorheen, ben zó toe aan die operatie en al het gedoe kun je missen als kiespijn. Van vriendinnen en familie hoop je dat ze je steunen...maar sommige mensen snappen dat gewoon niet. Jouw vriendin heeft lopen klagen, misschien voelde ze zich wel bedreigd...omdat jij écht zielig bent. 't klinkt alsof ze een wedstrijdje met je doet wie het meest zielig is... herkenbaar, ik heb ook zo iemand in mijn omgeving. En ik heb ook een vriendin die gewoon niet snápt dat het écht te veel is om haar sores er ook nog bij te hebben op zulke momenten. 't is een schat hoor, maar wel een wrak met altijd problemen.
Als iemand jou op dit moment, waarop jij eigenlijk nog maar net je eigen hoofd boven water weet te houden durft te verwijten dat je niet genoeg interesse toont, bewijst dat maar weer het onbegrip.

Een vriendschap bestaat naar mijn idee niet uit het over en weer geven en nemen maar uit een klik. Daarin probeert iedereen z'n beste beentje voor te zetten en een zo goed mogelijke vriendin te zijn. Soms lukt het een tijdje niet om veel te geven en ben je aan het nemen. Maar ik persoonlijk geef net zo graag als dat ik neem. Moet wel zeggen dat er ook een grens is hoor, bovenstaande wrakkige vriendin is hartstikke lief, probeert me ook op haar manier te steunen. Maar als je áltijd als je verteld hoe het gaat met een tegenverhaal komt over zichzelf is het wel op een gegeven moment eens op. Dan zoek ik een tijdje gewoon minder contact. Maar volgens mij ben jij een stuk socialer! Die vriendin heeft zware psychische problemen en autistische trekjes en hoe lief ik haar ook vind en hoe graag ik haar ook steun, soms is het evenwicht ook te verstoord. Het is gewoon een heel extreem geval.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sjaantje vr 21 okt 2011 - 10:17

Reva schreef:Sjaan, denk aan je tattoo! :P
I will, I will!!!! Very Happy

Even een herkenbaar deel van de lyrics van het lied van Brigitte Kaandorp:

Ik heb een heel zwaar leven
Echt heel zwaar
Alles is voor mij ontzettend moeilijk
Ik heb echt een heel zwaar leven
Nee, nee maar echt waar
Het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar

Bij mij gaat nooit eens iets vanzelf
daarom ben ik vaak zo moe
Heel veel dingen zijn zo moeilijk
dat ik ze gewoon niet doe
En doe ik wel een keertje iets,
wordt het heel vaak niet gewaardeerd
En daarom gaan veel andere dingen
automatisch ook verkeerd

Ik kan vaak ergens niet mee helpen
want dan heb ik ergens pijn
Dat vind ik zelf ook heel vervelend
dat ik er dan niet bij kan zijn
Ik sta natuurlijk ook veel liever
altijd voor de mensen klaar
Maar ja ze moeten maar begrijpen
mijn bestaan is heel erg zwaar

Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:18

Sjaantje schreef:
Maple schreef:Ik ga tandenpoetsen en duik lekker met de laptop & wordfeud het bed in. Jullie zijn in elk geval gezelliger vermaak dan mijn man, die schijnt hier ook ergens in huis rond te zwerven maar die heb ik al zeker 4 uur niet meer gezien. Ja, twee tellen toen hij ff moest plassen.
Heb je de hele avond op het toilet op hem zitten wachten dan?? scratch

Ja, als ik hem wil zien dan moet ik er moeite voor doen :P

Nee, maar toen kwam hij ff z'n hobbykamer uit. Rest van de tijd sluit hij zich op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:19

June schreef:Hoezo kent wordfeud 'kutweer' niet? Dat is toch een begrip in Nederland!

Ja, stom spel. Net als 'kutwijf', kent ie ook al niet. 'Trut' wel trouwens, he Reev? DagCafé - Pagina 9 166342

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:20

Alex schreef:
June schreef:Hoezo kent wordfeud 'kutweer' niet? Dat is toch een begrip in Nederland!

Ja, stom spel. Net als 'kutwijf', kent ie ook al niet. 'Trut' wel trouwens, he Reev? DagCafé - Pagina 9 166342

Dat wist ik inderdaad al laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:21

Nou en! Ik heb lekker Nibbit rings!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:23

Reva schreef:Nou en! Ik heb lekker Nibbit rings!

Ik niet en ik ben blij toe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai vr 21 okt 2011 - 10:23

Sorry er ging even wat ontzettend mis met mijn laptop Sad Ik wilde even Vera terugkijken bij the voice en opeens schoot het hele ding in de stress. Maar inderdaad lieve lexie, je hebt het al heel goed gedaan met de high tea dus brood was prima! June, ik bedacht me opeens dat ik eigenlijk best wel even met mijn broer kon afspreken dus een spontane eetdate gedaan, was wel gezellig!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:24

Alex schreef:
Reva schreef:Nou en! Ik heb lekker Nibbit rings!

Ik niet en ik ben blij toe!

Jammie, jammie, alles voor Reva cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Merai vr 21 okt 2011 - 10:24

Haha Sjaantje, dat lied zingen W. en ik altijd tegen elkaar als we een of andere klaagmuur tegen zijn gekomen Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:25

Reva, inhaal!

Merai, fijn dat het gezellig was bij je broer. Ik vond het leuk om je vriendin te zien bij The Voice!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:25

Wat leuk!

Mag ik alvast in het voren van de kerstman extra tijd hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 10:27

June schreef:Wat leuk!

Mag ik alvast in het voren van de kerstman extra tijd hebben?

In het wat? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 9 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum