DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Hey stuiter!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:Oh Mau ja nu wordt het weer negatief hahaha
Anders ga ik hem eens ff een bericht sturen via waar dan ook...zet ik er in van > is het nu nog niet duidelijk dat Mau jou en alleen jou wil??? (en ja dan je echte naam he )
Nou, zal het je nog erger vertellen. Een andere ex, A. (ja ik heb er zoveel), heeft hem eens via hyves een bericht gestuurd dat ik verliefd op hem was. Ik schaamde me dood, wist er ook pas van toen het al was gebeurd, heb A. dan ook gewurgd.... Maar E. vond het alleen maar kinderachtig en dom....
Gast- Gast
[quote="Stuiterbal"]Heeey meiden...[/quote
Heeeej meis!! Heb je genoten van al je lekkere eten?
Heeeej meis!! Heb je genoten van al je lekkere eten?
Gast- Gast
MMM valt wel mee. Pizza was wel lekker en bossebol ook wel maar meer heb ik ook niet op vandaag.
Gast- Gast
Oeh ik wil ook een bossebol!!
Erin- Ratel
Nee ik weet het. Het gaat lichamelijk ook helemaal niet zo goed. En maak me echt zorgen dus krijg geen hap door mijn keel nu.
Ach ja ben wel wat gewend !
Ach ja ben wel wat gewend !
Gast- Gast
Mwah... niet veel beter of slechter dan gister, heb nu wel ietsje minder pijn want vandaag minder inspannende dingen gedaan dan gister. Maar ben nog helemaal niet zenuwachtig voor donderdag!! Komt vast nog wel. Zie eigenlijk ook helemaal niet op tegen de operatie, meer tegen de tijd daarna...Alex schreef:Sjaan, voel je je beter dan gister? En ben je zenuwachtig voor donderdag?
Lexie, wat was er nou met jou allemaal aan de hand? Wil je nog even je hartje luchten?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mau> aaah nee he Kun je hem niet iets leuks geven met een tekst erbij dat het wel over moet komen? Of directe vraag of hij je vriend wil zijn
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Mau> aaah nee he Kun je hem niet iets leuks geven met een tekst erbij dat het wel over moet komen? Of directe vraag of hij je vriend wil zijn
Misschien als hij hier weer eens komt.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Nodig hem uit voor een romantisch dineetje of zo? Kaarsjes aan en zo.
Probeerde ik gisteren.... Maar hij lag in bed, was moe en kwam niet langs. Ik was ook dronken, van twee bier, dus ja... Weet niet of ik duidelijk genoeg was hahahaha
Gast- Gast
Thanx Stuitertje! Hoe is het met jou? Klopt je ticker nou inmiddels precies op de uitgerekende datum??
Maura schreef:Theedoosje schreef:Nodig hem uit voor een romantisch dineetje of zo? Kaarsjes aan en zo.
Probeerde ik gisteren.... Maar hij lag in bed, was moe en kwam niet langs. Ik was ook dronken, van twee bier, dus ja... Weet niet of ik duidelijk genoeg was hahahaha
Moet je wel op tijd vragen he Hoe laat vroeg je hem ? Kan je hem nu niet whatsappen/smsen of wat ook voor morgen of zo?
Gast- Gast
Gewoon zeggen ik vind je leuk werkt ook goed tegenwoordig
Hoe komt het stuit?
Hoe komt het stuit?
Erin- Ratel
Sjaantje schreef:Thanx Stuitertje! Hoe is het met jou? Klopt je ticker nou inmiddels precies op de uitgerekende datum??
Nee mijn ticker loopt 2 dagen voor. Ik moet hem nog aanpassen.
Met mij gaat het zo prima maar lichamelijk niet goed. Er is iets en ik weet niet wat. En het maakt me bang en onzeker.
Gast- Gast
Stuiter, laat je ticker maar staan, hij klopt precies op mijn zus nu
Wat is er dan met je? Ik heb het even gemist...
Wat is er dan met je? Ik heb het even gemist...
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:Nodig hem uit voor een romantisch dineetje of zo? Kaarsjes aan en zo.
Moet je wel op tijd vragen he Hoe laat vroeg je hem ? Kan je hem nu niet whatsappen/smsen of wat ook voor morgen of zo?
Rond een uurtje of half twee. En mss dat ik morgen iets onderneem.
Gast- Gast
Hahaha ik zal hem laten staan. Ben benieuwd wie eerder tante word
Ik loop al maanden met onderbuik klachten. Er zijn verschillende onderzoeken geweest maar tot nu toe nog niks concreets gevonden.
Ik ben nog aan het wachten op de uitslag van het uitstrijkje wat me erg onzeker maakt nu.
Ben door gestuurd naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ben met de pil gestopt om te kijken of de pijn miss van de hormonen kwam maar helaas. Ik lig hier weer op de bank en crepeer van de pijn.
Het gevoel alsof mijn eierstokken uit elkaar getrokken word. Of dat ik ieder moment zo enorm heftig ongesteld moet worden.
Maar dat ben ik net geweest.
Dat is kort wat er aan de hand is.
Ik loop al maanden met onderbuik klachten. Er zijn verschillende onderzoeken geweest maar tot nu toe nog niks concreets gevonden.
Ik ben nog aan het wachten op de uitslag van het uitstrijkje wat me erg onzeker maakt nu.
Ben door gestuurd naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ben met de pil gestopt om te kijken of de pijn miss van de hormonen kwam maar helaas. Ik lig hier weer op de bank en crepeer van de pijn.
Het gevoel alsof mijn eierstokken uit elkaar getrokken word. Of dat ik ieder moment zo enorm heftig ongesteld moet worden.
Maar dat ben ik net geweest.
Dat is kort wat er aan de hand is.
Gast- Gast
He bah Stuiter, da's niet leuk! Ik ga voor je duimen voor een goede uitslag en dat er snel iets aan je klachten gedaan kan worden!
Meiden, ik ga lekker slapen, ben moe en heb pijn
Fijne avond nog en tot morgen, mij kennende!!
Meiden, ik ga lekker slapen, ben moe en heb pijn
Fijne avond nog en tot morgen, mij kennende!!
Theedoosje schreef:S nachts Mau? hahaha En jaa morgen actie!
Ja, om 13.00u 's middags had ik nog geen twee bier gehad.
Gast- Gast
HOpelijk slaap je lekker Sjaan Trusten!
Laatst aangepast door Theedoosje op za 22 okt 2011 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: