DagCafé
+15
Lejow
sonly
Rush
Lotus
TwistedAngel
Erin
Merai
Pompoen
Sjaantje
Suus
Chocolate Cookie
Bimbam
Burn
luenca
Snoes
19 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Burn schreef:Dames, ik denk dat ik maar m'n bed in kruip!
Morgen een drukke, lange dag voor de boeg!
Party pooper!
Gast- Gast
Trusten Bimbam!
Oooh, ennuh... Werk ze dit weekend!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Truste Burn!
Zouden jullie het heel vervelend vinden als ik héél eventjes mijn hartje lucht hier??
Zouden jullie het heel vervelend vinden als ik héél eventjes mijn hartje lucht hier??
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Maple schreef:Ik hou het beschaafd. Drums. Maar krijg er wel 99 punten voor
Gelukkig niet bij mij
Hemel hoe doe je dát??
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Reva schreef:Burn schreef:Dames, ik denk dat ik maar m'n bed in kruip!
Morgen een drukke, lange dag voor de boeg!
Party pooper!
Sorry Reev!
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Truste Burn!
Sjaan.. Kom maar door!
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Truste Burn!
Sjaan, jij mag je hart luchten hoor! Per mail mag trouwens ook...je weet dat ik best tegen lange epistels kan ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik krijg nog even visite van de jongen waar ik vanochtend koffie mee heb gedronken. Altijd gezellig.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Alex schreef:Maple schreef:Ik hou het beschaafd. Drums. Maar krijg er wel 99 punten voor
Gelukkig niet bij mij
Hemel hoe doe je dát??
Gewoon op DW (Dubbel woordwaarde) of TW (triple woordwaarde) leggen ... Ik had eens een woord voor 193 punten
Gast- Gast
Goedenavond ladies!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Burn schreef:Trusten Bimbam!
Jij ook.
Sjaan, gooi het eruit.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Klopt, en mijn pc-probleem is ook weer over, voor zolang het duurt. Dus je krijgt nog antwoord van me!тыквашка schreef:Sjaan, jij mag je hart luchten hoor! Per mail mag trouwens ook...je weet dat ik best tegen lange epistels kan ;-).
Ach, eigenlijk is er niet zoveel aan de hand... maar ik moet gewoon even klagen. Het valt me allemaal even heel zwaar de laatste tijd en nu mijn operatie in zicht komt, worden de laatste loodjes loeizwaar. Niet alleen de pijn die flink verergert, maar ook mijn energie die achteruit gaat en de drukte die komt kijken bij de voorbereidingen van de komende ziekenhuisopname.
En daarnaast heb ik het idee dat iedereen maar aan m'n kop loopt te zeuren. Ineens wil iedereen nog met me afspreken voordat ik het ziekenhuis in ga en is vervolgens teleurgesteld als ik zeg dat me dat nu niet meer gaat lukken, ik heb vandaag van een vriendin het verwijt gekregen dat ik niet genoeg interesse in haar getoond heb terwijl ik daar heel anders tegenaan kijk, oma heeft lopen klagen over hoeveel pijn ze wel niet heeft en hoe ze wel niet aan huis gebonden is. Bah...
Ik snap dat iedereen zijn sores heeft maar echt... ik heb soms het idee dat jullie hier de enigen zijn die weten hoe het wérkelijk met me gaat en die ook echt met me meeleven en mij continu een hart onder de riem proberen te steken. Ik weet wel dat ik ook niet altijd de perfecte vriendin ben voor iedereen maar schijnbaar heeft men het allemaal te druk om zich om mij te bekommeren maar ondertussen wel klagen dat ik niet voor ze klaarsta.
Wat moet ik daar nou toch allemaal mee???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Merai schreef:Goedenavond ladies!
Oh kijk, daar is het populairste meisje van het forum .
Gast- Gast
Oh Sjaan, wat oneerlijk! Probeer je er niet teveel van aan te trekken, jij weet toch zelf hoe het zit? Ik vind het niet eerlijk dat jou verweten wordt dat je je best niet doet voor je vrienden en familie, volgens mij doe je dat juist wél! En ik geef je groot gelijk dat je niet meer af wil spreken, dat hadden ze ook eerder kunnen doen en niet ineens nu je geopereerd wordt. En anders zoeken ze je maar op in het ziekenhuis na je operatie.
Gast- Gast
Dat lijkt me een vervelend gevoel Sjaantje! Fijn dat je hier je hart kunt luchten maar het lijkt me nog fijner als je dat ook bij je omgeving kan, geef je daar ook aan wat je nu tegen ons zegt?
Merai- Ratel
June schreef:Merai schreef:Goedenavond ladies!
Oh kijk, daar is het populairste meisje van het forum .
Haha ooh yeah
Merai- Ratel
Alex schreef:Merai schreef:Goedenavond ladies!
Heee lieve Merai!!
Hai! Heb je nog een leuke avond gehad?
Merai- Ratel
Sjaan, daar doe je niet te veel mee. Je kunt het één keer uitleggen en als mensen het dan niet begrijpen, dan is dat jammer. Zeg dat je het ontzettend leuk vindt om af te spreken, dat je vanaf volgende week te vinden bent in de St. Maartenskliniek en dat je het erg gezellig vindt als je daar nog bezoek krijgt. Mensen zeuren, mensen klagen.. dat is wat mensen graag doen. Ze hebben waarschijnlijk écht niet in de gaten hoe rot jij je eigenlijk voelt. Trek je er vooral niet te veel van aan en probeer je ook niet te veel te storen, want dat is zó zonde van je energie !
Heel veel sterkte voor jou!
Heel veel sterkte voor jou!
Gast- Gast
Jeetje, domste vraag ever. Afro Jack pakt een sigaret en een aansteker, vraagt Peter van der Vorst: 'Rook je?'
'Nee, ik vind het gewoon leuk om met een sigaret rond te lopen, nou goed?'
'Nee, ik vind het gewoon leuk om met een sigaret rond te lopen, nou goed?'
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: