Wanneer ben je aardig?
+2
Susan
girli
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wanneer ben je aardig?
Weetjewel schreef:Ik wil niet eens altijd aardig gevonden worden, ik weet ook dat niet iedereen mij aardig vind. Ik kan heel hard zijn. Maar aardig, ik ben aardig als iemand anders dat ook voor me is. En ik steek energie in de mensen die het waard zijn, daar ben ik aardig voor. Als er mensen zijn in mijn omgeving die energie vreten dan ben ik ook snel klaar met aardig zijn.
+ 1 !
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Zusje schreef:Als je tijd en energie in je medemens steekt, op wat voor manier dan ook... Denk ik?
Eens
Ik vind het voorbeeld in de openingspost over het vouwen was de was normaal om te doen. Je woont toch samen, zou je dan allebei je eigen kleding moet wassen/strijken/vouwen? Beetje raar.
Een voorbeeld van aardig vind ik als ik de kerstkaarten van mijn ouders ook schrijf.
Gast- Gast
shygirl87 schreef:Weetjewel schreef:Ik wil niet eens altijd aardig gevonden worden, ik weet ook dat niet iedereen mij aardig vind. Ik kan heel hard zijn. Maar aardig, ik ben aardig als iemand anders dat ook voor me is. En ik steek energie in de mensen die het waard zijn, daar ben ik aardig voor. Als er mensen zijn in mijn omgeving die energie vreten dan ben ik ook snel klaar met aardig zijn.
+ 1 !
Dat ben ik wel met je eens. Ik vind ook zeker niet iedereen aardig, en verwacht ook niet dat iedereen mij aardig vindt.
Maar de vraag was "wanneer ben je aardig" En die pikte ik op als, wat is de definitie daarvan voor jou?
Gast- Gast
Rush, ik denk inderdaad dat die definitie beter onder behulpzaam zou passen.
Zusje, ik snap wat je bedoeld. Dingen worden dan misschien vanzelfsprekend.
Ik weet het ook niet precies. Toevallig vroeg ik het gister aan mijn vriend en we kwamen er niet uit. Vandaar dat ik het probeerde, maar ik vind het vrij lastig.
Zusje, ik snap wat je bedoeld. Dingen worden dan misschien vanzelfsprekend.
Ik weet het ook niet precies. Toevallig vroeg ik het gister aan mijn vriend en we kwamen er niet uit. Vandaar dat ik het probeerde, maar ik vind het vrij lastig.
Gast- Gast
_Liv schreef:Rush,Zusje, ik snap wat je bedoeld. Dingen worden dan misschien vanzelfsprekend.
Nee, ik bedoel dat het voor mijn gevoel niet klopt hoe jij het omschrijft.
Gast- Gast
Daar heb je ook gelijk in. Ik besefte het pas nadat jij had gepost en ik jouw post terug las. Zoals ik al zei: ik probeerde het en vind het vrij lastig.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zie jij er nu uit ....
» Dat is wel heel aardig
» Raar of gewoon aardig?
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Wanneer bel jij de HAP?
» Dat is wel heel aardig
» Raar of gewoon aardig?
» Holly (Geordie Shore) kan aardig zingen zeg.
» Wanneer bel jij de HAP?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: