Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zelf keuken renoveren

5 plaatsers

Ga naar beneden

zelf keuken renoveren Empty zelf keuken renoveren

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 5:27

Als ik naar ons huis kijk, ben ik echt ontzetten blij en trots! Alleen de keuken, daar erger ik me enorm aan. De keuken op zich is nog wel goed (kastjes en indeling). Ik heb nu de keuze om er een nieuwe in te laten zetten. Maar familie en vrienden die over de vloer komen snappen mijn probleem niet en ik krijg steevast te horen 'waarom pak je het niet zelf aan, schuur hem op en verf hem. Nieuwe apparatuur erin en klaar'. Het lijk mij zo'n gedoe, een nieuwe keuken erin is natuurlijk veel makkelijker, maar inderdaad eigenlijk niet nodig. (naja.... ik vergeet natuurlijk even voor het gemak dat ik mijn oude keuken eruit moet slopen en er een nieuwe in moet zetten. Aangezien wij dat niet zelf kunnen komen er ook nog eens vreemde mensen over de vloer). Dus mijn vraag... wie heeft hier zelf de keuken aangepakt? Viel het mee, en hebben jullie toevallig voor en na foto's?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

zelf keuken renoveren Empty Re: zelf keuken renoveren

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 5:29

Ik heb onze keuken niet zelf gerenoveerd. Maar hebben wel oude keuken zelf eruit gesloopt en de nieuwe geplaatst incl apparatuur enz. Goed te doen!

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 21 okt 2011 - 5:32

Wij hebben ook de oude keuken eruit gesloopt en zelf een nieuwe geplaatst. Was wel goed te doen maar je doet er natuurlijk wel wat langer over dan wanneer je het door vakmensen laat doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Minx vr 21 okt 2011 - 5:47

Hou er wel rekening mee dat als je wil schuren en verven je de kastjes beter kan laten hangen. Anders dan krijg je ze nooit mee zo mooi recht.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien vr 21 okt 2011 - 5:49

En als je nou eens nieuwe frontjes koopt bij de ikea? Of zeg ik nu iets heel raars?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Blue flower vr 21 okt 2011 - 6:53

Wij hebben onze keuken laten spuiten, met autolak.. (dat is voor de keuken net ff wat harder) en iedereen die hier komt vind het prachtig. Het was een donkere kersenkeuken, en wij hebben hem zijdeglans wit laten spuiten. Wij konden dit laten doen via mijn zwager die een vriend had die in de autospuiterij werkt. Ik ben nu erg blij met de keuken en het ziet er als nieuw uit. Verder hebben wij er nieuwe handgreepjes opgedaan en de achterwand opnieuw laten tegelen. En een nieuw fornuis erin laten zetten (droom van mijn man)

Voor:
 zelf keuken renoveren 09keukencopy

Na:
 zelf keuken renoveren Foto2z

Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 7:26

Zomersproetjes schreef:Als ik naar ons huis kijk, ben ik echt ontzetten blij en trots! Alleen de keuken, daar erger ik me enorm aan. De keuken op zich is nog wel goed (kastjes en indeling). Ik heb nu de keuze om er een nieuwe in te laten zetten. Maar familie en vrienden die over de vloer komen snappen mijn probleem niet en ik krijg steevast te horen 'waarom pak je het niet zelf aan, schuur hem op en verf hem. Nieuwe apparatuur erin en klaar'. Het lijk mij zo'n gedoe, een nieuwe keuken erin is natuurlijk veel makkelijker, maar inderdaad eigenlijk niet nodig. (naja.... ik vergeet natuurlijk even voor het gemak dat ik mijn oude keuken eruit moet slopen en er een nieuwe in moet zetten. Aangezien wij dat niet zelf kunnen komen er ook nog eens vreemde mensen over de vloer). Dus mijn vraag... wie heeft hier zelf de keuken aangepakt? Viel het mee, en hebben jullie toevallig voor en na foto's?

Ik ben benieuwd naar jouw keuken! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 8:33

Die wil je niet zien :P , is een lelijke keuken, hahaha.

Ik zal morgen eens even een foto maken.

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama vr 21 okt 2011 - 9:25

Wij hebben alle frontdeurtjes er uit gehaald en naar een spuiter gebracht. Was echt niet veel geld en je heb een hele andere keuken!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud