Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft er ook een bar in de keuken?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 8:58

Aangezien k dus een x-aantal dagen in de week bij mijn vader ga wonen, ga ik dat huis 's onder handen nemen smile In 't voorjaar de tuin etc en nu wil ik alvast wat in de huiskamer doen.. Op de plattegrond van de woning staat de bar er wel op, maar de vorige bewoners hebben de bar er uitgehaald en aangezien 't huis maar een dag of 4 bewoond wordt, per 2 weken, vond m'n vader 't niet nodig de bar terug te plaatsen.

Zo is de plattegrond en de bar dus;

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Img1461407006

Maar gebruiken jullie zo'n bar ook echt? Is 't wel nuttig als ik 't terug laat plaatsen of een waste of effort?


Laatst aangepast door Bazinga op ma 16 jan 2012 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Dennenappel ma 16 jan 2012 - 0:37

Je foto is bij mij niet zichtbaar!

Ik denk dat ik de bar zal gebruiken om 's morgens te ontbijten en de krant te lezen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 0:48

ik zie je foto ook niet maar m`n oom en tante hebben er een en die lezen daar de krant eten daar e.d. M`n schoonzusje heeft ook een bar maar die doen er verder vrij weinig mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Antibes ma 16 jan 2012 - 0:49

Ik zie ook geen foto. Mijn ouders hebben een bar en daar doen we alles. Tafel wordt eigenlijk alleen met visite of kerst ofzo gedekt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Susan ma 16 jan 2012 - 1:47

Een soort van heel klein barretje, maar daar kun je niet echt aan zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Marin ma 16 jan 2012 - 2:06

Mijn moeder heeft dat, aan het kookeiland, met twee barkrukken. Er wordt veel aan ontbeten en aan geborreld en gekletst als er wordt gekookt. Ik vind het ontzettend gezellig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 2:09

Heeft je vader maar een slaapkamer? Waar ga jij slapen dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:33

Ahw nare WoonopMaat... Even klooien voor die foto..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Ibbeltje ma 16 jan 2012 - 4:35

Ik zie hem wel. Heb zelf niet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 4:36

Broodrooster schreef:Heeft je vader maar een slaapkamer? Waar ga jij slapen dan?

De berging heeft een dakraam gekregen en is een soort bedstee geworden Wink Maar als mijn vader er is, slaap ik bij m'n moeder of vriend, hij is er namelijk maar 2 nachten in de 2 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 5:33

Wij hebben het thuis ook. Ikzelf zit er wel eens aan als er wordt gekookt, gezellig kletsen zo smile Ik gebruik hem zelden om te ontbijten ofzo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft er ook een bar in de keuken? Empty Re: Wie heeft er ook een bar in de keuken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum