Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Monte vr 21 okt 2011 - 1:16

Ik heb nog zo'n 200 gram zalmplakken in huis(van die hele dunne plakjes uit zo'n pakje) en wil daar iets van een ovenschotel of rijstpannetje van maken. Ik heb rijst in huis, pasta(spaghetti, macaroni en fussli) en aardappelen. Andere dingen kan ik altijd nog kopen. Wie heeft er een lekker gerecht voor mij?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Marin vr 21 okt 2011 - 1:38

Bedoel je van die gerookte zalm? Weet niet of dat lekker is in de oven. Ik zou ze vullen met sla en rijst of pasta. Of je kan een soort zalm lasagne maken misschien, met de plakken zalm als lasagne bladen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Monte vr 21 okt 2011 - 1:43

ja die bedoel ik. Ik dacht zelf ook al aan lasagne. Meestal gebruik ik de plakken door ze heel klein te snijden en dan een risotto ervan maken, heel lekker maar dat doe ik al zo vaak.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 1:44

Je kunt er ook een salade (evt met pasta) van maken.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  minoessepoes vr 21 okt 2011 - 2:41

Door de lasagne met spinazie en roomkaas!
Diepvries spinazie ontdooien en er roomkaas doorheen roeren, lasagne saus maken (zonder gehakt dus) eventueel wel met een uitje erdoor. Dan eerst een schepje lasagne saus, dan een vel dan wat van het spinazie mengsel met wat zalm erop en dan weer lasagne bladen, vervolgens weer lasagne saus en zo verder. Eventueel eindigen met geraspte kaas.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 4:27

minoessepoes schreef:Door de lasagne met spinazie en roomkaas!
Diepvries spinazie ontdooien en er roomkaas doorheen roeren, lasagne saus maken (zonder gehakt dus) eventueel wel met een uitje erdoor. Dan eerst een schepje lasagne saus, dan een vel dan wat van het spinazie mengsel met wat zalm erop en dan weer lasagne bladen, vervolgens weer lasagne saus en zo verder. Eventueel eindigen met geraspte kaas.

Dat klinkt lekker, dit ga ik onthouden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Monte vr 21 okt 2011 - 4:42

Dank jullie wel, het wordt denk ik lasagne(tenzij ik morgen in de supermarkt nog op een idee kom)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Tiana vr 21 okt 2011 - 12:26

Door de tagliatelle met crème fraîche en asperges I love you
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel) Empty Re: Wat te doen met zalmplakken(iets van ovenschotel)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum