Ruzie
+7
Tania
Jeanette
Susan
PluDan
Sugarfall
TNMN
missy.
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ruzie
Je schrijft anders erboven toch echt dat je hem wakker maakte?
Het uitspreken voordat je gaat slapen lijkt mij ook het beste. Maar dan niet een dag later, midden in de nacht en de ander ervoor wakker maken....
Het uitspreken voordat je gaat slapen lijkt mij ook het beste. Maar dan niet een dag later, midden in de nacht en de ander ervoor wakker maken....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Hij had zoiezo nooit weg moeten gaan zonder het uit te praten. Ik vind dit wel erg kinderachtig. En jij kan hem toch aan spreken als hij achter de computer zit? Wij laten een ruzie nooit. Sudderen. Er wordt meteen over gesproken tenzij het echt niet andere kan maar in die tussentijd zijn we dan niet echt boos meer.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Gizmo schreef:Je schrijft anders erboven toch echt dat je hem wakker maakte?
En al maakte ze hem wakker. Hij is degene die zich de hele dag onbereikbaar hield.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Gizmo schreef:Je schrijft anders erboven toch echt dat je hem wakker maakte?
En al maakte ze hem wakker. Hij is degene die zich de hele dag onbereikbaar hield.
Yep, als hij het gesprek liever overdag had gehad had hij dan maar beschikbaar moeten zijn. Ik kan ook slecht tegen dat soort verdwijntrucs.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
RYW schreef:Susan schreef:Gizmo schreef:Je schrijft anders erboven toch echt dat je hem wakker maakte?
Yep, als hij het gesprek liever overdag had gehad had hij dan maar beschikbaar moeten zijn. Ik kan ook slecht tegen dat soort verdwijntrucs.
Ik vind het asociaal dat hij zo weg is gegaan en je in de negeermodus heeft gezet, met het oog op jullie gezamenlijke verantwoordelijkheid voor jullie kindje en daarin dus ook helemaal geen rekening daarmee heeft gehouden, dus ook niet met jouw planning. Echter vind ik het van de zotte om om 4 uur 's nachts een ruzie uit te gaan praten als ik daar mijn vriend voor wakker zou moeten maken. Als hij dat omgekeerd deed, had hij bijzonder weinig reactie gekregen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ruzie met partner...hoe ben jij?
» Hebben jullie vaak ruzie?
» Ruzie goed maken
» Ruzie zomaar op straat..
» Ruzie met ebook dingie :(
» Hebben jullie vaak ruzie?
» Ruzie goed maken
» Ruzie zomaar op straat..
» Ruzie met ebook dingie :(