Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

+21
Sjonno
PiP
Makamba
L!ND@
truestar
Printje
Lindsya
Bruintje Beer
Thunder
meisje
Mida4you
Kat1980
Mamsie
Filoria
Annemie
Darius
Tania
Liadan
Susan
Coco
maiadebij
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Susan vr 21 okt 2011 - 11:42

Filoria schreef:Jeetje wat geven sommigen veel geld uit aan kinderschoenen zeg... 130 euro?! Dat betaal ik nog niet eens voor mijn eigen schoenen! Vind je dat niet zonde als je maar maximaal een jaar doet met een paar schoenen?

@de meiden die willen weten hoe je dat mysteryshoppen regelt (Sanne en Printje geloof ik?), ik wil jullie wel PM-en, maar gaan jullie niet in 't Gooi shoppen? Want dan worden we concurrenten en das niet de bedoeling natuurlijk Wink

Ik was gisteren nog bij drie kinderschoenenzaken in Hilversum, wel leuke winkels, maar niks gekocht uiteindelijk. Mijn favoriete winkels voor kinderschoenen zijn Shoeterz in Amersfoort en Wicor Telkamp Junior in Maarssen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 19:24

Ik denk dat het ook per leeftijdsklasse wisselt, tot ze een jaar of 3 is kom ik wel weg met max 60 euro denk ik, maar vanaf maatje 30 zijn laarzen gewoonweg ook een eurootje of 100. Natuurlijk kan het goedkoper, maar dat is dan weer smaaktechnisch natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 19:33

Hier hebben ze voor dit seizoen, deze winter, schoenen voor 40 euro geloof ik, en daar ging nog korting vanaf. Zijn Woeffies van de Bristol. Voor mijn dochter heb ik 2 paar (1 gekregen) en voor mijn zoon 1 paar. Nu was ik minder dan 80 euro kwijt voor 2 paar. Vorig jaar had mijn zoon Ecco's en die kostten 60 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 20:13

Parels schreef:Ik denk dat het ook per leeftijdsklasse wisselt, tot ze een jaar of 3 is kom ik wel weg met max 60 euro denk ik, maar vanaf maatje 30 zijn laarzen gewoonweg ook een eurootje of 100. Natuurlijk kan het goedkoper, maar dat is dan weer smaaktechnisch natuurlijk.

Ik vind het zelf onzin dat schoenen zo duur moeten zijn om goed te zijn. Je betaalt vaak ook gewoon een smak geld voor het labeltje wat eraan genaaid zit. Ik weet precies waar ik op moet letten dankzij een consumententest die online te vinden is en ik heb altijd nog goede schoenen gehad voor een schappelijke prijs. Maat 30 hoeft ook echt geen 100 euro te kosten, je koopt zelf toch ook wel eens schoenen goedkoper dan 100 euro die goed zijn?
Volgens mij is het echt iets wat tussen de oren zit bij mensen: hoe duurder de schoen, hoe beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 22:12

Nou qua laarzen kom ik zelf nauwelijks onder de 100 euro hoor voor mezelf, maar het weegt dan zwaarder dat ze er leuk uitzien. Natuurlijk kijk ik wel of het geen flutkwaliteit is. Maar idem dito is straks voor die kleine, als ik ze heel erg leuk vind en ze zitten kwalitatief goed in elkaar wil ik daar best geld voor neerleggen. Wil niet zeggen dat ik niet altijd zoek naar een goedkoper alternatief, maar ik kan het me best voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  PapillonRose vr 21 okt 2011 - 23:04

Hier loopt ze nog niet, dus ik heb nog geen echte loopschoentjes hoeven kopen. Maar ik hoor overal niet anders dan dat goede kinderschoenen duur zijn. Daar kom ik dan vanzelf wel achter als het zover is, ben benieuwd. Maar wat ik hier zo lees, hoeft het dus helemaal niet zo heel duur te zijn. Belangrijk is voor mij dat de schoenen van goede kwaliteit zijn en dat ze een goede pasvorm hebben, ze moeten wel goed zitten en goed voor de voetjes zijn. Als dat ook voor minder kan dat wat je vaak hoort, prima dan. Blijkt het toch wat duurder te worden, dan is dat helaas zo. Schoenen zijn in elk geval niet iets waar ik op ga bezuinigen als dat ten koste van de kwaliteit blijkt te gaan (maar zo te lezen valt dit dus mee).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 23:43

Filoria schreef:Jeetje wat geven sommigen veel geld uit aan kinderschoenen zeg... 130 euro?! Dat betaal ik nog niet eens voor mijn eigen schoenen! Vind je dat niet zonde als je maar maximaal een jaar doet met een paar schoenen?


+1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 3 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum