Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

+21
Sjonno
PiP
Makamba
L!ND@
truestar
Printje
Lindsya
Bruintje Beer
Thunder
meisje
Mida4you
Kat1980
Mamsie
Filoria
Annemie
Darius
Tania
Liadan
Susan
Coco
maiadebij
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 8:52

voor nu draagt onze dochter nog leren slofjes, daar is mijn max ongeveer 25 euro voor. Voor gewone schoenen weet ik het niet, daar heb ik me nog niet genoeg in verdiept. Ik weet wel dat ik 100 euro echt heel veel vind voor kinderschoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 8:57

Ik vind ook veel goedkopere merken gewoon niet echt leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  maiadebij do 20 okt 2011 - 8:57

Mijn man is opgegroeid ineen gezin met 13 kinderen, in Marokko, die sloeg echt stijl achterover toen hij hoorde wat N zijn schoenen kosten!

Ik vind het ook belachelijk veel geld hoor. 2 paar schoenen en dan 200 euro kwijt zijn! Ik bewaar wel de meeste schoenen, als ze nog netjes zijn. We willen graag een derde kindje in de toekomst dus dan geef ik die schoenen door.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  maiadebij do 20 okt 2011 - 9:00

Susan schreef:Ik vind ook veel goedkopere merken gewoon niet echt leuk.

Klopt, die zijn het vaak net niet. Ik had nu 4 paar besteld bij wehkamp waaronder ook Scapino schoenen, maar ze waren echt niet mooi. Voor 80 euro kan ik eigenlijk altijd wel slagen. Dan heb ik mooie, stevige schoenen met een goede pasvorm.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Printje do 20 okt 2011 - 9:02

Ook al vind ik ze minder leuk, ik hou wat dat betreft echt mijn poot stijf, no way dat ik meer ga betalen. Alleen in de uitverkoop maar verder dan maar iets minder leuk.

Maia slim om de schoentjes idd te bewaren maar de meeste van mijn zoontje hebben dat bewaaridee niet overleefd hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 9:08

Ik moet wel bekennen dat mijn moeder heel vaak schoenen voor ze koopt (op eigen initiatief, niet omdat ik ze zelf niet wil kopen) en dat zij precies mijn smaak deelt als het om kinderschoenen gaat. Ezra heeft gisteren net een paar vachtgevoerde Timberlands gekregen voor de winter.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 9:12

Ik ga echt niet meer dan 60-70 euro betalen voor schoenen. Doe ik voor mezelf ook niet trouwens.

Ik heb laatst leren pumps voor mezelf gekocht van 70 euro, en daar kon ik al nauwelijks van genieten omdat ik ze eigenlijk veel te duur vond..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 9:16

Ik probeer het te beperken tot een euro of 70. Als ik daar geen goede kwaliteit schoenen voor kan kopen, zou ik wel duurdere halen. Dat is tot nu toe niet nodig geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  maiadebij do 20 okt 2011 - 9:18

Printje. Tot het paar die hij nu draagt ging het goed. Maar nu heeft hij een loopfiets en dienen de zijkant van z'n schoenen als rem :-) Dus deze zijn gewoon af. Maar de schoentjes hiervoor zijn netjes!

Edit: ik heb nu een paar 2e hands gekocht voor €12,50 van gattino, zien er nog prima uit, die zijn voor op z'n loopfiets en z'n nieuwe gaan we enigsinds netjes proberen te houden.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  L!ND@ do 20 okt 2011 - 9:30

Filoria schreef:Tomas' schoenen krijg ik altijd gratis. Ik ga twee keer per jaar mysteryshoppen bij een bekende schoenenwinkel. Ik vul dan achteraf een vragenlijst in over hoe ik werd geholpen, en vervolgens krijg ik het aankoopbedrag vergoed. Ideaal.
Waar kan ik me opgeven?! Ik heb tot nu toe nog maar 2 paar gekocht. Het ene paar was 60 euro en het andere 30 via marktplaats, maar gloednieuw.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Makamba do 20 okt 2011 - 9:30

Mijn dochter heeft erg smalle voeten waardoor ik dus naar een speciaalzaak moet die kinderschoenen verkopen en daar zijn de schoenen duur. Sad Laatste keer was ik 137 euro kwijt. Mooie ervan is dat ze nooit meer is gevallen en dat is me het geld dan wel meer dan waard.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 10:00

Max zo rond de 100 euro.

Ik lees ook dat sommige mama's voor hun zelf maar max 50 euro of iets meer uitgeven.. Hoe doe je dit dan?? Voor mezelf heb ik vaak schoenen wel van over de 100 euro...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Susan do 20 okt 2011 - 10:04

Ik koop eigenlijk niet meer zo heel vaak nieuwe schoenen voor mezelf. Heb maanden lopen dubben over nieuwe zomerschoenen en uiteindelijk toch niks gekocht. Gelukkig heb ik voor de winter nog genoeg mooie laarzen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 10:07

Ik heb ook geen kasten vol maar vaak wel een paar schoenen en een paar laarzen elk seizoen, deze mogen best wat kosten want ik draag ze ook heel veel, plus dat ik ze t jaar erop ook nog vaak aan kan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  PiP do 20 okt 2011 - 10:23

Tot nu toe 80,-, maar ik wacht dan wel tot een 20% kortings actie bij kleertjes.com. Dan kosten ze 64,-! Ik zou max tot 100,- gaan. Dan moeten ze wel Erg leuk zijn. Ik moet ook nog schoenen voor erbij halen, hier wil ik max 50,- voor uitgeven.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Lindsya do 20 okt 2011 - 12:04

Printje schreef:
truestar schreef:
Weetjewel schreef:
Lindsya schreef:Eigenlijk heb ik geen maximum. Als het maar goede en leuke schoenen zijn, al vind ik het heel moeilijk om leuke schoenen te vinden voor mijn zoontje.

Nou dat had ik met Lise ook inderdaad, die heeft een smalle voet, maar wel een hoge wreef, wat een drama was het! En ze moeten van mij stevig zijn en absoluut van leer, binnen en buitenkant.

Mee eens! Wil ook echt schoenen die en stevig zijn en helemaal van leer..
Ik geef meestal tussen de 100 en 120€ uit voor een paar goede laarzen en tussendoor koop ik meestal nog een paar laarzen in de uitverkoop.

Maar er zijn echt wel goede leren schoenen voor minder geld te koop. ook al kunnen w ehet misschien betalen, die paar maanden dat hij erin past, zonde van het geld. Ik wil goede schoenen maar het moet wel leuk blijven. 100 euro is 220!! gulden, idioot gewoon dat ze het er voor durven vragen eigenlijk.

Maar mijn zoontje zit op een leeftijd dat die er wel langer dan een paar maanden in past en dan is het, het geld wel waard. Tuurlijk zijn er wel goede schoenen voor minder maar als het model niet leuk is houd het voor mij snel op.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 17:56

Het liefst max 60 euro. Vind 80-100 euro echt te veel geld voor schoenen die ze maar een paar maanden aan hebben.

Mijn zoontje heeft nu hele mooie goede winterschoenen voor 60 euro smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 18:19

Ik zou zelf niet kiezen voor tweedehands schoenen. Dat is toch niet goed voor de voeten van je kind.
Er zit dan al een hele andere pasvorm in. Goede schoenen zijn toch wel erg belangrijk lijkt mij.
Op een gegeven moment krijgt een kind echt last van zijn voeten als hij tweedehands schoenen draagt.
Mijn vader kreeg vroeger altijd gedragen schoenen van zijn oudere broer en die heeft nu dus mooi doorgezakte voeten en dan blijkt wel pijnlijk te zijn.

Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten hoor, maar misschien is dit niet bij iedereen bekent angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Sjonno do 20 okt 2011 - 19:41

Hier is het max 100 euro, al merk ik wel dat het voor Lisa straks wat moeilijker wordt, ze heeft en hele smalle voetjes en ook nog is dunne onderbeentjes, laarsjes kopen drama! Alles is te wijd! Voor Lisa gaan we voor de winter voor 120 euro uit.

En hier gaan schoenen ook maar een 3 a 4 maanden mee omdat ze dan te klein zijn maar dan nog bezuinigen we daar niet op.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Kayleigh do 20 okt 2011 - 19:51

Prinses Sassa schreef:Ik zou zelf niet kiezen voor tweedehands schoenen. Dat is toch niet goed voor de voeten van je kind.
Er zit dan al een hele andere pasvorm in. Goede schoenen zijn toch wel erg belangrijk lijkt mij.
Op een gegeven moment krijgt een kind echt last van zijn voeten als hij tweedehands schoenen draagt.
Mijn vader kreeg vroeger altijd gedragen schoenen van zijn oudere broer en die heeft nu dus mooi doorgezakte voeten en dan blijkt wel pijnlijk te zijn.

Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten hoor, maar misschien is dit niet bij iedereen bekent angel

dit werd mij dus ook verteld toen ik de eerste keer schoenen ging kopen voor mijn zoon, ik ga ook altijd naar de betere schoenzaak, daar word de lengte en breedte gemeten en elke 6 weken kan je op controle komen en kijkn ze de schoenen na en kijken ze of ze goed lopen of dat er nog een kleine aanpassing aan de schoen nodig is , dat is allemaal gratis

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 20:08

Niet meer dan 130 euro, dit waren S.enna haar laatste schoenen. Moest wel even slikken om dat te pinnen, maar ze zijn zoooo leuk. Voor M.ara (loopt niet) heb ik altijd flex schoentjes van shoes me, die zijn tussen de 50 en 60 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Jelin do 20 okt 2011 - 21:20

Ik geef niet meer uit dan € 50,- per paar schoenen uit. Maakt niet uit of ze voor mijn dochter of voor mezelf zijn. Ik kijk wel of de schoen stevig is zodat ze er ff mee vooruit kan. Ik zou het namelijk erg zonde vinden om dure schoenen te kopen en na een paar weken zijn ze weer te klein, omdat ze zo hard gegroeid zijn.

Pas geleden heb ik trouwens een uitzondering gemaakt. Heb ik voor mezelf schoenen gekocht voor € 60,- in de uitverkoop. Geloof dat ze normaal ruim € 120,- kostte.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Filoria vr 21 okt 2011 - 8:25

Jeetje wat geven sommigen veel geld uit aan kinderschoenen zeg... 130 euro?! Dat betaal ik nog niet eens voor mijn eigen schoenen! Vind je dat niet zonde als je maar maximaal een jaar doet met een paar schoenen?

@de meiden die willen weten hoe je dat mysteryshoppen regelt (Sanne en Printje geloof ik?), ik wil jullie wel PM-en, maar gaan jullie niet in 't Gooi shoppen? Want dan worden we concurrenten en das niet de bedoeling natuurlijk Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Printje vr 21 okt 2011 - 8:26

Filoria schreef:Jeetje wat geven sommigen veel geld uit aan kinderschoenen zeg... 130 euro?! Dat betaal ik nog niet eens voor mijn eigen schoenen! Vind je dat niet zonde als je maar maximaal een jaar doet met een paar schoenen?

@de meiden die willen weten hoe je dat mysteryshoppen regelt (Sanne en Printje geloof ik?), ik wil jullie wel PM-en, maar gaan jullie niet in 't Gooi shoppen? Want dan worden we concurrenten en das niet de bedoeling natuurlijk Wink
Als.je me een pm wil sturen graag. Ik woon heel ver van het Gooi haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Parisienne vr 21 okt 2011 - 11:11

@ Filoria: ik ben ook wel benieuwd! Wil je me ook PM-en? Woon ook ver uit de buurt van het Gooi! Wink

Ik heb voor N.'s eerste schoentjes 50 euro uitgegeven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best schrok van de prijzen voor schoentjes. Wel vind ik het erg belangrijk dat N. goede schoenen heeft, dus zal ik het er ook aan uitgeven. Denk dat bij mij voorlopig de max ligt rond de 50 tot 70 euro. N. heeft nu dus een paar goede schoenen en zal straks voor het buitenspelen e.d. een paar goedkopere schoenen halen. Drie paar schoenen voor 50 tot 70 euro per paar gaat me toch wel te ver hoor!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. wat geven jullie max uit aan schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum