Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafe!

+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Dribbel wo 29 dec 2010 - 12:40

Ik ga eerst uitslapen.
Daarna ga ik in Zwolle winkelen met n vriendin.
Maar Zwolle vind ik niet heel leuk, dus hoop dat ze Apeldoorn ook goed vind.
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:41

Isa schreef:
Shopelle schreef:
Isa schreef:Zal ik me nogmaals aanmelden? Ik houd wel van naamsveranderingen! Twisted Evil :P
whahahaha.. Laughing Laughing Laughing Nou dan komen we er wel angel

Hebben jullie nog een leuke naam dan? :P

Uhm, 'yes! we hebben 1000 leden'? :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Inge wo 29 dec 2010 - 12:43

Asi als nieuwe naam Wink

Dribbel schreef:Ik ga eerst uitslapen.
Daarna ga ik in Zwolle winkelen met n vriendin.
Maar Zwolle vind ik niet heel leuk, dus hoop dat ze Apeldoorn ook goed vind.
Zwolle niet leuk nee? vind Zwolle best leuk. Apeldoorn is nog leuker Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:45

Angela_1986 schreef:
Isa schreef:
Shopelle schreef:
Isa schreef:Zal ik me nogmaals aanmelden? Ik houd wel van naamsveranderingen! Twisted Evil :P
whahahaha.. Laughing Laughing Laughing Nou dan komen we er wel angel

Hebben jullie nog een leuke naam dan? :P

Uhm, 'yes! we hebben 1000 leden'? :P

Whahaha! Same thoughts :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Dribbel wo 29 dec 2010 - 12:46

Ik ga het cafe weer verlaten. Nu lekker slapen.
Fijne nacht verder :p en slaap lekker voor straks!
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Inge wo 29 dec 2010 - 12:47

truste
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Toet wo 29 dec 2010 - 12:50

Een goede avond!
Isa, hoe was je date?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:53

Isa schreef:
Angela_1986 schreef:
Isa schreef:
Shopelle schreef:
Isa schreef:Zal ik me nogmaals aanmelden? Ik houd wel van naamsveranderingen! Twisted Evil :P
whahahaha.. Laughing Laughing Laughing Nou dan komen we er wel angel

Hebben jullie nog een leuke naam dan? :P

Uhm, 'yes! we hebben 1000 leden'? :P

Whahaha! Same thoughts :P

Hahaha! Ik zal de slingers vast ophangen...

[img]Nachtcafe! - Pagina 4 Slingers[/img]

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik morgen op tijd op ga staan dus ik ga slapen...

Fijne nacht nog en alvast welterusten!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Angela_1986 wo 29 dec 2010 - 12:55

cheers ik zeg: CHAMPAGNE!!! Proost, op ons 1000e lid! drunken
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:55

Toetje, Isa heeft zich vandaag schuilgehouden. Embarassed

Vandaag moest ik mijn weekboodschappen doen. Ik was naar de C1000 gegaan en kwam alleen maar jeugd tegen. Geen probleem, maar deze jeugd kocht drank alsof het hun leven was. Pissang, Jenever, noem maar op en zij kochten het. Ik schrok me wilt, want ook ik ben jong geweest (net alsof ik nu oud ben), maar ik was thuis bij pap en mam en niet op het centrum zonder dat er iets te beleven viel met drank.

Eenmaal thuis hoorde ik de jeugd lallen. Ze hadden het super naar hun zin met hun drank. Ze dronken de flessen drank leeg en gooiden dezen op de straatstenen, ijs inmiddels, stuk. En vervolgens gingen ze belletje drukken. Haha, groot contrast!

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets heb gedaan. Ligt het aan mij of is de jeugd een stuk afhankelijker van drank dan wij ooit zijn geweest? Bovenstaand is toch niet normaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Toet wo 29 dec 2010 - 12:58

Angela_1986 schreef: cheers ik zeg: CHAMPAGNE!!! Proost, op ons 1000e lid! drunken

Jaaa! Wat een tijdstip ook Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:59

Ik denk dat dat altijd al zo iets geweest hoor Isa, alleen is het nu misschien wat meer op de voorgrond net als met seks..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Toet wo 29 dec 2010 - 13:01

Isa schreef:Toetje, Isa heeft zich vandaag schuilgehouden. Embarassed
Why?

Vandaag moest ik mijn weekboodschappen doen. Ik was naar de C1000 gegaan en kwam alleen maar jeugd tegen. Geen probleem, maar deze jeugd kocht drank alsof het hun leven was. Pissang, Jenever, noem maar op en zij kochten het. Ik schrok me wilt, want ook ik ben jong geweest (net alsof ik nu oud ben), maar ik was thuis bij pap en mam en niet op het centrum zonder dat er iets te beleven viel met drank.

Eenmaal thuis hoorde ik de jeugd lallen. Ze hadden het super naar hun zin met hun drank. Ze dronken de flessen drank leeg en gooiden dezen op de straatstenen, ijs inmiddels, stuk. En vervolgens gingen ze belletje drukken. Haha, groot contrast!

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets heb gedaan. Ligt het aan mij of is de jeugd een stuk afhankelijker van drank dan wij ooit zijn geweest? Bovenstaand is toch niet normaal?

Durf het niet zo goed te zeggen, ik dronk ook écht heel erg veel toen ik nog heel jong was.
Ik ben nog steeds maar 20 en ik drink nu nog steeds regelmatig, maar niet meer zo asociaal en ongeremd als voorheen.
Wij lieten op ons 14/15e ouderen voor ons drank halen, blue curacao, passoa, bessenjenever... en dronken dit ook allemaal puur op. Op straat, in het speeltuintje.. Simpelweg omdat dat thuis natuurlijk niet mag.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:02

Brennuss schreef:Ik denk dat dat altijd al zo iets geweest hoor Isa, alleen is het nu misschien wat meer op de voorgrond net als met seks..

Het zou best kunnen, maar ik heb het nooit gedaan. Wij gingen op zaterdag naar de kroeg/discotheek en de rest van de week waren we bij pap en mam thuis. Ik heb er nooit aangedacht om drank te kopen in een supermarkt, om deze vervolgens op te drinken met mijn vrienden, op straat, terwijl het buiten -12 is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 13:03

Ok welke stiekemerd heeft zich 2x aangemeld? Twisted Evil
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:04

toetje_ schreef:
Isa schreef:Toetje, Isa heeft zich vandaag schuilgehouden. Embarassed

Why?

Het verhaal staat in het Date-topic. En een summiere zin in het kletstopic. :P Ik zit er vol van, zo het blijkt. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 13:05

Isa schreef:
Brennuss schreef:Ik denk dat dat altijd al zo iets geweest hoor Isa, alleen is het nu misschien wat meer op de voorgrond net als met seks..

Het zou best kunnen, maar ik heb het nooit gedaan. Wij gingen op zaterdag naar de kroeg/discotheek en de rest van de week waren we bij pap en mam thuis. Ik heb er nooit aangedacht om drank te kopen in een supermarkt, om deze vervolgens op te drinken met mijn vrienden, op straat, terwijl het buiten -12 is.
oo herinneringen! ik kocht vaak met een vriendin bij de avondwinkel een fles goedkope drank van dat blue curacao troep en dat soort dingen en dronken het al fietsend naar de stad op en verstopten 'de fles' soms ook nog wel in de bosjes voor tussen de discotheken door hahaha


Laatst aangepast door ButterflyEffect op wo 29 dec 2010 - 13:05; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:05

ButterflyEffect schreef:Ok welke stiekemerd heeft zich 2x aangemeld? Twisted Evil

Ondanks mijn grote mond "dat ik het wel even zou doen", was ik het niet! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Toet wo 29 dec 2010 - 13:07

ButterflyEffect schreef:
Isa schreef:
Brennuss schreef:Ik denk dat dat altijd al zo iets geweest hoor Isa, alleen is het nu misschien wat meer op de voorgrond net als met seks..

Het zou best kunnen, maar ik heb het nooit gedaan. Wij gingen op zaterdag naar de kroeg/discotheek en de rest van de week waren we bij pap en mam thuis. Ik heb er nooit aangedacht om drank te kopen in een supermarkt, om deze vervolgens op te drinken met mijn vrienden, op straat, terwijl het buiten -12 is.
oo herinneringen! ik kocht vaak met een vriendin bij de avondwinkel een fles goedkope drank van dat blue curacao troep en dat soort dingen en dronken het al fietsend naar de stad op en verstopten 'de fles' soms ook nog wel in de bosjes voor tussen de discotheken door hahaha

Haha dat deden wij ook ja, of voor de terugweg!

Oh, ik een heel topic geopend voor ons 1000e lid, het zal toch geen 'dubbelganger' zijn?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Inge wo 29 dec 2010 - 13:08

Ik niet!
verdenk ook wel iemand van hier, aangezien het vrij laat is Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 13:10

toetje_ schreef:

Haha dat deden wij ook ja, of voor de terugweg!
haha wij voor de terugweg ook wel eens onder het viaduct maar 1x was ie weg en we vermoedden dat ie door een zwerver leeg was gedronken :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Toet wo 29 dec 2010 - 13:14

ButterflyEffect schreef:
toetje_ schreef:

Haha dat deden wij ook ja, of voor de terugweg!
haha wij voor de terugweg ook wel eens onder het viaduct maar 1x was ie weg en we vermoedden dat ie door een zwerver leeg was gedronken :P

Dat zou zomaar kunnen ja ahha.
Wij zijn ze ook regelmatig vergeten.

Een vriend van mij deed dat zelfs een tijdje met sigaretten, was bang dat zijn ouders ze zouden vinden. Uit school ging hij ze ergens in de bosjes leggen en de volgende ochtend naar school weer ophalen. Totdat het een keer had geregend, al zijn sigaretten nat. Toen hadden mijn ouders tegen hem gezegt dat hij ze maar bij ons in de brievenbus moest doen, heeft ie maanden lang gedaan Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 13:17

toetje_ schreef:
ButterflyEffect schreef:
toetje_ schreef:

Haha dat deden wij ook ja, of voor de terugweg!
haha wij voor de terugweg ook wel eens onder het viaduct maar 1x was ie weg en we vermoedden dat ie door een zwerver leeg was gedronken :P

Dat zou zomaar kunnen ja ahha.
Wij zijn ze ook regelmatig vergeten.

Een vriend van mij deed dat zelfs een tijdje met sigaretten, was bang dat zijn ouders ze zouden vinden. Uit school ging hij ze ergens in de bosjes leggen en de volgende ochtend naar school weer ophalen. Totdat het een keer had geregend, al zijn sigaretten nat. Toen hadden mijn ouders tegen hem gezegt dat hij ze maar bij ons in de brievenbus moest doen, heeft ie maanden lang gedaan Very Happy
haha goed idee van je ouders! mijn vrienden gingen na school altijd eten halen bij de vomar en dat opeten op een stukje terrein tussen allemaal garages in in een 'wat slechtere' buurt. Zijn serieus een keer bedreigt daar door vage mensen, moesten we het eten achterlaten Cry
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:21

Serieus?! Ik ben veel te oud voor jullie! Want het enige wat wij weleens deden was blowen. Daar ben ik op mijn 17e abrupt mee gestopt, toen ik dacht dat mijn scooter kon vliegen. :P En ik daarna nog gewoon in de keuken moest staan als afwashulp. :P

En drank heb ik tot mijn 21e nooit gedronken. Ik en mijn toenmalige vriend haalden altijd twee kratten bier in huis, om het gewoon te hebben voor visite, maar meestal moest ik mijn ouders bellen om hen de ene krat te laten leegdrinken (wat een paar flesjes inhield), om ze vervolgens de andere krat te laten omwisselen, omdat wij het voor de tht-datum niet op konden krijgen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Toet wo 29 dec 2010 - 13:24

ButterflyEffect schreef:
toetje_ schreef:
ButterflyEffect schreef:
toetje_ schreef:

Haha dat deden wij ook ja, of voor de terugweg!
haha wij voor de terugweg ook wel eens onder het viaduct maar 1x was ie weg en we vermoedden dat ie door een zwerver leeg was gedronken :P

Dat zou zomaar kunnen ja ahha.
Wij zijn ze ook regelmatig vergeten.

Een vriend van mij deed dat zelfs een tijdje met sigaretten, was bang dat zijn ouders ze zouden vinden. Uit school ging hij ze ergens in de bosjes leggen en de volgende ochtend naar school weer ophalen. Totdat het een keer had geregend, al zijn sigaretten nat. Toen hadden mijn ouders tegen hem gezegt dat hij ze maar bij ons in de brievenbus moest doen, heeft ie maanden lang gedaan Very Happy
haha goed idee van je ouders! mijn vrienden gingen na school altijd eten halen bij de vomar en dat opeten op een stukje terrein tussen allemaal garages in in een 'wat slechtere' buurt. Zijn serieus een keer bedreigt daar door vage mensen, moesten we het eten achterlaten Cry

Haha wat triest is dat he, wij hadden ook heel vaak 'gezeur' met mensen uit de omgeving.
Wij hadden altijd een boom, correctie: DE boom.
Daar stonden we altijd met z'n alle, kwam in de loop van de tijd ook iedere dag politie langs ter controle.
Hoewel ik toen het idee had dat we niets verkeerd deden (wat eigenlijk ook zo was, we maakte niet veel herrie, niemand had nog een scooter o.i.d. waren er nooit 's avonds laat en ruimde onze rommel redelijk op.) kan ik me nu heel goed voorstellen dat mensen het vervelend vinden, hangjeugd in hun buurt.

Heerlijk als ik terugdenk aan die tijd!


Laatst aangepast door toetje_ op wo 29 dec 2010 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 4 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum