Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafe!

+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafe! - Pagina 2 Empty Re: Nachtcafe!

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 12:53

Alias schreef:ai dat is vervelend dat het misschien niet zo goed op hem over komt. Stond die afspraak met je ex scharrel al langer? misschien kreeg hij anders het idee dat hij min of meer moest "moven" voor hem?

Hahaha, ik ben bang dat ik hem dat idee heb gegeven. Embarassed

Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik het neem zoals het op mijn pad komt. Dus ik was de vraag van 2010 aan het stellen, omdat niemand deze in 2011 zou onthouden, terwijl ik ook aan het smsen was met de ex-scharrel.

Vriend zei dat hij ging slapen en ik zei dat ik nog iemand op de koffie kreeg. Fout van 2010! :S

Maar sowieso gaan we deze week daten. Ik weet even niet hoe ik hetgeen van gister morgen weet recht te breien. Maar ik heb niets gedaan met die hele jongen, dus dan is dat toch niet zo moeilijk?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Angela_1986 di 28 dec 2010 - 12:55

Isa schreef:
Alias schreef:doe mij maar een malibu met ananassap alsjeblieft Very Happy

Leuk Isa dan heeft hij zelf toch al aangegeven dat hij morgen wil afspreken? Je kan altijd nog zeggen dat je anderen graag een gelukkig nieuwjaar wil wensen, maar het liefst hem als eerste.. angel

Isa is een beetje dom geweest.... Sad

Isa had een date met jongen voor vandaag, maar Isa kon het niet laten om te zeggen dat haar ex-scharrel nog even langskwam voor een bakkie. Met als gevolg; Isa, ik spreek je morgen? Tja, Isa is een beetje dom... :P

Anderzijds, ik houd van eerlijkheid in een relatie. Ik vertel hem continu over mijn ex-scharrel om geen geheimen voor hem te hebben, maar kennelijk komt dat heel anders over.... Mad

Uhm, heel slim is dat niet nee denk ik... Al hou ik ook wel van eerlijkheid! Maar er zit natuurlijk 'n verschil in eerlijk zijn en continue vertellen dat je contact hebt met je ex-scharrel...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 12:57

Hey, dat is ook mijn favo drankje smile
passie ananassap is ook lekker met malibu
of chocomel malibu Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 12:58

Inge schreef:

Chocomelk met malibu is zó lekker! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 12:59

Angela_1986 schreef:
Isa schreef:

Leuk Isa dan heeft hij zelf toch al aangegeven dat hij morgen wil afspreken? Je kan altijd nog zeggen dat je anderen graag een gelukkig nieuwjaar wil wensen, maar het liefst hem als eerste.. angel

Isa is een beetje dom geweest.... Sad

Isa had een date met jongen voor vandaag, maar Isa kon het niet laten om te zeggen dat haar ex-scharrel nog even langskwam voor een bakkie. Met als gevolg; Isa, ik spreek je morgen? Tja, Isa is een beetje dom... :P

Anderzijds, ik houd van eerlijkheid in een relatie. Ik vertel hem continu over mijn ex-scharrel om geen geheimen voor hem te hebben, maar kennelijk komt dat heel anders over.... Mad

Uhm, heel slim is dat niet nee denk ik... Al hou ik ook wel van eerlijkheid! Maar er zit natuurlijk 'n verschil in eerlijk zijn en continue vertellen dat je contact hebt met je ex-scharrel...

Tot vorige maand was ik ook spontaan vergeten om hem te vertellen dat ex-scharrel al 3 jaar een relatie heeft. Embarassed

Vandaag kreeg ik van ex-scharrel wel een ellenlange compliment via sms:"Ik vind je heerlijk ongezout. Je bent ook lekker gek in de goede zin van het woord. En ****. Ik kan goed met je praten en ouwehoeren. En het laatste doe ik het liefste met jou..."

Daarna nog een paar regels. Waarom hij een zwak voor me heeft. Maar ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen, hij heeft gewoon een relatie en ouwehoeren doe ik ook gewoon graag met hem. En hij weet dondersgoed dat ik de date het liefste, leukste en mooiste van de wereld vind.

Gast
Gast

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 13:00

Sannanas schreef:
Inge schreef:

Yeah eindelijk nog iemand die het met mij eens is smile Overal waar ik het zeg, zeggen mensen huh wat Very Happy
Lekker met warme chocomel (oeps typte eerst warme malibu :$) en met koude chocomel

knuffel voor jou, verschrikkelijk!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Alias di 28 dec 2010 - 13:01

nee dan ben je gewoon eerlijk geweest, maar het zal misschien niet zo leuk zijn overgekomen bij hem. Ik zou hem morgen in elk geval gewoon duidelijk laten merken dat je hem leuk vindt en graag wat langer tijd met hem doorbrengt. eventueel als het verder ter sprake komt nog even benadrukken dat je niets meer met je ex-scharrel wil/doet. sowieso zou ik het niet al te veel over het contact met je ex hebben (niet in de zin van dingen verzwijgen maar om niet de indruk te wekken dat je aandacht niet naar je vriend/date gaat).
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 13:02

Inge schreef:
Sannanas schreef:
Inge schreef:

Yeah eindelijk nog iemand die het met mij eens is smile Overal waar ik het zeg, zeggen mensen huh wat Very Happy
Lekker met warme chocomel (oeps typte eerst warme malibu :$) en met koude chocomel

knuffel voor jou, verschrikkelijk!

Oh wat apart, heel veel mensen in mijn omgeving kennen het én vinden het lekker Very Happy Haha, warme malibu! En dankjewel...

Gast
Gast

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 13:04

Naja hier niet, rare mensen :p
Maar iedereen die het hoort wil het wel meteen proberen Wink
Woon toch ook randje overijssel dus daar kan het niet aan liggen Wink
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Angela_1986 di 28 dec 2010 - 13:04

Alias schreef:nee dan ben je gewoon eerlijk geweest, maar het zal misschien niet zo leuk zijn overgekomen bij hem. Ik zou hem morgen in elk geval gewoon duidelijk laten merken dat je hem leuk vindt en graag wat langer tijd met hem doorbrengt. eventueel als het verder ter sprake komt nog even benadrukken dat je niets meer met je ex-scharrel wil/doet. sowieso zou ik het niet al te veel over het contact met je ex hebben (niet in de zin van dingen verzwijgen maar om niet de indruk te wekken dat je aandacht niet naar je vriend/date gaat).

Mee eens!

Heb je 'm nou al gesmst?

Iemand nog 'n drankje?
[img]Nachtcafe! - Pagina 2 Passoa[/img]
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alias di 28 dec 2010 - 13:04

Inge schreef:

dat zal ik binnenkort eens uitproberen, thanks!
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 13:05

Inge schreef:Naja hier niet, rare mensen :p

Haha ik woon echt in het uiterste oosten, Enschede Wink De mensen zijn hier iets minder raar :P

Gast
Gast

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 13:06

Zeker doen Alias... Very Happy aanrader

Sannanas schreef:
Inge schreef:Naja hier niet, rare mensen :p

Haha ik woon echt in het uiterste oosten, Enschede Wink De mensen zijn hier iets minder raar :P
ahhh dat zal het zijn Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 13:07

Alias schreef:nee dan ben je gewoon eerlijk geweest, maar het zal misschien niet zo leuk zijn overgekomen bij hem. Ik zou hem morgen in elk geval gewoon duidelijk laten merken dat je hem leuk vindt en graag wat langer tijd met hem doorbrengt. eventueel als het verder ter sprake komt nog even benadrukken dat je niets meer met je ex-scharrel wil/doet. sowieso zou ik het niet al te veel over het contact met je ex hebben (niet in de zin van dingen verzwijgen maar om niet de indruk te wekken dat je aandacht niet naar je vriend/date gaat).

Dat snap ik. Maar het was ooit mijn beste vriend en toen was het mijn date, en dat is zooooo moeilijk. De ex-scharrel is een deel van mijn leven, maar ex-scharrel en ik zijn heel erg duidelijk over het hebben van een relatie; daarin ben je monogaam! En soms krijg ik van date het idee dat hij denkt dat ik met hem ook nog eens plat ga. Dat is nooit het geval geweest. Ex-scharrel komt vaak langs voor een kop koffie, en dan ook echt koffie, en dat wil ik niet laten schieten voor een nieuwe vriend.

Maar moet ik mezelf blijven verdedigen of morgen, tijdens onze date voor inboedel, onbeschaamd een arm op zijn rug leggen? Want het gaat me al maanden alleen om hem en het ouwehoeren wil ik niet kwijt. Want als date smsjes leest van scharrel dan zou hij kunnen denken dat ik hem ook elke week neem (klinkt dat banaal), terwijl wij niets met elkaar doen, behalve banale smsjes versturen haha.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 28 dec 2010 - 13:08

Hier nog een nachtbraker!
Ben met een vriendin op een huis aan het passen en zij is net naar bed. Ik kijk nu even gtst omdat ik straks aan het werk was.
Maar voorlopig ben ik nog wel ff wakker, want ik ben nog niet eens een beetje moe.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 13:10

Isa, zeker de vriendschap die je met ex scharrel hebt niet opgeven voor iemand... Die vriendschap is je blijkbaar erg waardevol.
Misschien date duidelijker maken hoe het zit met ex scharrel en jou
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 13:11

Ik ga denk ik toch maar lekker bij mijn hondje liggen en proberen te slapen, ben eigenlijk zo duf als een konijn... Slaap lekker allemaal en bedankt voor jullie lieve reacties!

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 28 dec 2010 - 13:12

Isa schreef:

Dat snap ik. Maar het was ooit mijn beste vriend en toen was het mijn date, en dat is zooooo moeilijk. De ex-scharrel is een deel van mijn leven, maar ex-scharrel en ik zijn heel erg duidelijk over het hebben van een relatie; daarin ben je monogaam! En soms krijg ik van date het idee dat hij denkt dat ik met hem ook nog eens plat ga. Dat is nooit het geval geweest. Ex-scharrel komt vaak langs voor een kop koffie, en dan ook echt koffie, en dat wil ik niet laten schieten voor een nieuwe vriend.

Maar moet ik mezelf blijven verdedigen of morgen, tijdens onze date voor inboedel, onbeschaamd een arm op zijn rug leggen? Want het gaat me al maanden alleen om hem en het ouwehoeren wil ik niet kwijt. Want als date smsjes leest van scharrel dan zou hij kunnen denken dat ik hem ook elke week neem (klinkt dat banaal), terwijl wij niets met elkaar doen, behalve banale smsjes versturen haha.

Is 't misschien 'n idee dat je dit aan hem uitlegt? Dat je hém leuk vindt, niet je ex-scharrel... Dat je wel een goed contact met je ex-scharrel hebt maar dat jullie op dit moment een puur platonische relatie hebben en dat het voor jullie beide duidelijk is dat jullie monogaam zijn.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 13:14

Sannanas schreef:Ik ga denk ik toch maar lekker bij mijn hondje liggen en proberen te slapen, ben eigenlijk zo duf als een konijn... Slaap lekker allemaal en bedankt voor jullie lieve reacties!

Truste en sterkte deze laatste nacht samen met je hond en vooral voor morgen heel veel sterkte en kracht
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 13:15

Inge schreef:Isa, zeker de vriendschap die je met ex scharrel hebt niet opgeven voor iemand... Die vriendschap is je blijkbaar erg waardevol.
Misschien date duidelijker maken hoe het zit met ex scharrel en jou

Maar ik vertel date altijd over mijn ex-scharrel met die intentie. Als hij goed bij zijn hoofd is dan weet hij dat ik voor hem ga en niet voor ex-scharrel. En ik weet dat date beschadigd is door het feit dat zijn vriendin er vandoor ging met zijn beste vriend, maar eerlijk? Kan ik dat helpen?

Ik wil gewoon houden wat ik heb en niet moeilijk gaan doen over dingen waar ik nog nooit moeilijk over heb moeten doen. Mijn ex-scharrel is mijn beste vriend en mijn date mogelijk mijn nieuwe vriend? Ik zou het zelfs nog zover willen draaien dat ex-scharrel met vriendin mij en mijn date maar eens moeten leren kennen. Wellicht dat het adem schept tussen de band?

Alleen vriendin van ex-scharrel wil dat nooit. Want dan zet ze hem buiten. Hij heeft het eenmaal geprobeerd en toen kreeg hij zijn tandenborstel mee. Net alsof ik hem wil houden. :P

Gast
Gast

Bericht  Alias di 28 dec 2010 - 13:16

nee dan hoef je je niet te verdedigen en zou je het contact dat je met je ex hebt ook niet hoeven opgeven. als je je date maar duidelijk maakt dat jij voor hem gaat. als hij dat echt zou (blijven) wantrouwen dan kan alleen hij daar iets aan doen, hij moet jou toch ook gewoon kunnen vertrouwen? Misschien heeft ie alleen wat tijd nodig om er voor zichzelf mee te leren omgaan dat jij nog op een gewone manier contact hebt met je ex terwijl jij nu met hem date.
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Inge di 28 dec 2010 - 13:17

Oke... hmz naja hopen dan dat date dit ook goed beseft en helemaal voor jou gaat smile

Meiden ik duik ook mijn bed in, nog even lezen.
truste allemaal
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 13:34

Ik duik er ook in! Slaap lekker allemaal smile

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 28 dec 2010 - 13:39

Er is 'n leuk liedje op de radio en ik heb zin om de radio héél hard te zetten en mee te blèren, denk alleen dat m'n bovenbuurman dat niet zo kan waarderen... Cool

Ik ga zo ook m'n bed in.

Slaap lekker allemaal! En Isa, veel plezier met je date!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alias di 28 dec 2010 - 13:45

ik ga ook naar bed, slaap lekker allemaal!
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: