Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Nachtcafe!
Laat iedereen mij in de steek?
De date zal wel goedkomen haha. Wel leuk, zo een televisie uitzoeken. Ik weet zeker dat hij mij morgen vraagt om naar zjin stad te komen, maar dat kan niet, aangezien mijn collega's daar ook werken/nu vakantie hebben. Ik laat de keuze aan hem. Als hij het aandurft om met mij in zijn stad te lopen, dan ben ik tot maart onder de pannen met roddels op het werk, haha!
De date zal wel goedkomen haha. Wel leuk, zo een televisie uitzoeken. Ik weet zeker dat hij mij morgen vraagt om naar zjin stad te komen, maar dat kan niet, aangezien mijn collega's daar ook werken/nu vakantie hebben. Ik laat de keuze aan hem. Als hij het aandurft om met mij in zijn stad te lopen, dan ben ik tot maart onder de pannen met roddels op het werk, haha!
Gast- Gast
Isa schreef:Laat iedereen mij in de steek?
Ja dus?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben er ook nog, heb alleen niet zo heel veel te vertellen.
Isa, waarom zouden ze zoveel roddelen als ze jullie samen zien? (of heb ik ergens overheen gelezen?)
Isa, waarom zouden ze zoveel roddelen als ze jullie samen zien? (of heb ik ergens overheen gelezen?)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Ik ben er ook nog, heb alleen niet zo heel veel te vertellen.
Ow, excuus.
Wij zijn collega's geweest, maar de meeste van mijn ex-collega's zijn opnieuw collega's geworden bij het nieuwe bedrijf. Geen collega's waar ik fan van ben en hij net zo min, maar ik heb ook geen zin om op mijn werk te horen dat hij mijn date is. Of andere roddels die je net op het werk niet kunt gebruiken.
Dus dan kunnen we beter shoppen in mijn stad, zonder dat. En dat als we dat wel hebben, dat we er beiden achterstaan. En dat is nu nog niet het geval. Ik niet, hij ook niet.
Gast- Gast
Isa schreef:toetje_ schreef:Ik ben er ook nog, heb alleen niet zo heel veel te vertellen.
Ow, excuus.
Wij zijn collega's geweest, maar de meeste van mijn ex-collega's zijn opnieuw collega's geworden bij het nieuwe bedrijf. Geen collega's waar ik fan van ben en hij net zo min, maar ik heb ook geen zin om op mijn werk te horen dat hij mijn date is. Of andere roddels die je net op het werk niet kunt gebruiken.
Dus dan kunnen we beter shoppen in mijn stad, zonder dat. En dat als we dat wel hebben, dat we er beiden achterstaan. En dat is nu nog niet het geval. Ik niet, hij ook niet.
Inderdaad, dan zou ik ook voor een andere stad kiezen.
Toet- Lady Post-a-lot
O vandaar, ik snap 't! Dan zou ik ook eerder voor 'n andere stad kiezen...
Nu ga ik jullie écht verlaten, m'n ogen vallen zowat dicht haha!
Fijne nacht nog en alvast welterusten!
Nu ga ik jullie écht verlaten, m'n ogen vallen zowat dicht haha!
Fijne nacht nog en alvast welterusten!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
toetje_ schreef:Isa schreef:toetje_ schreef:Ik ben er ook nog, heb alleen niet zo heel veel te vertellen.
Ow, excuus.
Ik zie dat het aardig scheef is geschreven. Maar ik wil pas met hem in de buitenwereld komen als we echt iets hebben en hij deelt deze mening. Ik heb geen zin om tot maart te horen dat we samen zijn, terwijl we dit niet zijn. Als ik ogen wil uitsteken, zij vinden mijn vriendschap met hem sowieso verachtelijk, dan wil ik het ook voor 100%.
Het enige wat ik nu hoop is dat hij met oud en nieuw bij mij blijft, dat we samen zijn en dat we het voortzetten in 2011.
Gast- Gast
Isa schreef:toetje_ schreef:Isa schreef:toetje_ schreef:Ik ben er ook nog, heb alleen niet zo heel veel te vertellen.
Ow, excuus.
Ik zie dat het aardig scheef is geschreven. Maar ik wil pas met hem in de buitenwereld komen als we echt iets hebben en hij deelt deze mening. Ik heb geen zin om tot maart te horen dat we samen zijn, terwijl we dit niet zijn. Als ik ogen wil uitsteken, zij vinden mijn vriendschap met hem sowieso verachtelijk, dan wil ik het ook voor 100%.
Het enige wat ik nu hoop is dat hij met oud en nieuw bij mij blijft, dat we samen zijn en dat we het voortzetten in 2011.
Na twee keer lezen snapte ik het. En ik begrijp het ook, van de andere kant zou ik er persoonlijke wel een beetje schijt aan hebben, als jullie het leuk vinden is het toch prima. Wat de buitenwereld daar ook van vind.
Maar goed, ik ken de situatie verder niet helemaal.
Wat sluit je af met een lieve zin, daaruit maak ik op dat je hem echt leuk vind.
Ik ga je nu ook verlaten, lijkt me een mooie tijd om naar bed te gaan. Heb m'n vriendin beloofd morgen met haar te ontbijten, om 8 uur!!
Toet- Lady Post-a-lot
Welkom in de volgende nacht
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Hahaha, ik wil helemaal niet schrijven in nachttopics!
In de ochtend kan ik mijn bed nooit uitkomen en in de avond kan ik er maar moeilijk in.
In de ochtend kan ik mijn bed nooit uitkomen en in de avond kan ik er maar moeilijk in.
Gast- Gast
Ik ga er ook geen lang nachtwerk van maken.. dan ben ik morgen veel te chagerijnig
Maar ik kan nog niet in slaap komen dus dan maar even kletsen! Heb je ook vakantie dat je er laat uit kan komen?
Maar ik kan nog niet in slaap komen dus dan maar even kletsen! Heb je ook vakantie dat je er laat uit kan komen?
Shopelle- Fluisteraar
Smikkell schreef:Hahaha, ik wil helemaal niet schrijven in nachttopics!
Was jij vroeger niet iemand die geen genoeg kon krijgen van nachtcafés???
Gast- Gast
Ik kom ook even gezellig kletsen!
Ik lig in bed, maar nog geen zin om te slapen.
Ik lig in bed, maar nog geen zin om te slapen.
Dribbel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10
Gezellig Dribbel!
Shopelle- Fluisteraar
En hebben jullie al plannen voor morgen?
Dribbel- Fluisteraar
Ja, dat was vroeger!!
We hebben 999 gebruikers. Wie o wie wordt nummer 1000? En gaan we die feestelijk onthalen?
We hebben 999 gebruikers. Wie o wie wordt nummer 1000? En gaan we die feestelijk onthalen?
Gast- Gast
De champagne staat al koud!
Dribbel- Fluisteraar
Ik heb niet echt plannen voor morgen. Even wat langer blijven liggen in bed en hup weer aan de studie. Tussendoor nog eventjes boodschappen doen en 's avonds werk ik als ambulant begeleider en dan hupsakee de laatste dag van het jaar in! Ik ben benieuwd! Heb jij nog plannen?
@ Smikkel nou ben benieuwd wie op dit tijdstip de 1000ste bezoeker wordt
@ Smikkel nou ben benieuwd wie op dit tijdstip de 1000ste bezoeker wordt
Shopelle- Fluisteraar
Ik meld mij hier ook weer
Net gezellig avondje gehad met vriendinnen; lekker gegeten, gedronken en dobbelsteenspel gespeeld
Net gezellig avondje gehad met vriendinnen; lekker gegeten, gedronken en dobbelsteenspel gespeeld
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ghehe ik zit ook al de hele tijd het aantal leden in de gaten te houden... Moet zeggen dat ik bij het begin van dit forum niet verwacht had dat het er zoveel zouden worden... Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Ik ga slapen, zal morgenochtend wel weer checken
Slaap lekker allemaal!
Edit: Isa... foei!
Ik ga slapen, zal morgenochtend wel weer checken
Slaap lekker allemaal!
Edit: Isa... foei!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ik ben dr! wil vroeg naar bed want ik slaap elke nacht slecht maar dan ben ik nog niet moe genoeg?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
whahahaha.. Nou dan komen we er welIsa schreef:Zal ik me nogmaals aanmelden? Ik houd wel van naamsveranderingen!
Shopelle- Fluisteraar
Shopelle schreef:whahahaha.. Nou dan komen we er welIsa schreef:Zal ik me nogmaals aanmelden? Ik houd wel van naamsveranderingen!
Hebben jullie nog een leuke naam dan?
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: