DagCafé
+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Hooi, ben ik weer. Zit ver van mijn bed show:P
Film aan het kijken, veronica. Vanavond samen een flurry gegeten. Jammer dat we niks kunnen doen aan ons 3jarige jubileum;)
Film aan het kijken, veronica. Vanavond samen een flurry gegeten. Jammer dat we niks kunnen doen aan ons 3jarige jubileum;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
UUUOOHH!! Geef je het uit aan dingen die je niet nodig bent??
Ik geef ook veel geld uit de laatste tijd ik mag nog wel eens gaan internetbankieren vanavond, even checken of overal nog wel geld opstaat en of mijn ex al betaald heeft voor deze maand
Ik geef ook veel geld uit de laatste tijd ik mag nog wel eens gaan internetbankieren vanavond, even checken of overal nog wel geld opstaat en of mijn ex al betaald heeft voor deze maand
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
[quote="TwistedAngel"]UUUOOHH!! Geef je het uit aan dingen die je niet nodig bent??
zit jij meerdere dingen tegelijk te doen?
zit jij meerdere dingen tegelijk te doen?
TwistedAngel schreef:UUUOOHH!! Geef je het uit aan dingen die je niet nodig bent??
Wat ik zo kan bedenken is dat ik 124,00 euro aan H&M heb betaald, uit eten ben geweest met de meiden van het forum en Utrecht an sich 50,00 euro, Intratuin 8,00, Zeeman 8,00, Action 50,00 euro, Xenos 10 euro. Valt in principe mee, maar toen zag ik net dat ik dagelijks bij de supermarkt sta á tien tot dertig euro. En ja, ik weet wel wat ik koop, wat ik hier even niet op het forum knal, maar word even met mijn neus op de feiten gedrukt. Tjonge...
Gast- Gast
Voorheen gaf ik ook veel te veel geld uit. Hier een paar euro, daar een tientje, nog een paar euro. Het loopt dan ineens wel op. Nu we crisis hebben let ik veel meer op wat ik uitgeef en zo gebeurt het dat we maar 1x, hoogstens 2x per week iets kopen. Je leert ineens met geld omgaan. Alleen als je dan ineens je laarzen weg moet brengen voor nieuwe hakken en zolen dan schrik je je kapot.
Gast- Gast
Werkloos zijn werkt ook wel. Ik probeer nu van 50 euro te leven. En ik moet zeggen dat het aardig lukt. Maar ik had me beter moeten gedragen. Had ik dat gedaan, dan had ik nu spaargeld gehad i.p.v. roodstand.
Gast- Gast
Goed zo!
Ik ben de afgelopen maanden aangevallen door de auto, de Belastingdienst en andere zaken. En ik leefde daarnaast iets te luxe. Echt, voor alles moet een eerste keer zijn. En ik moet niet mijn hele maandloon er doorheen jassen, omdat ik denk dat het kan. Ach, nu kan het niet meer. Dus dat scheelt.
Ik ben de afgelopen maanden aangevallen door de auto, de Belastingdienst en andere zaken. En ik leefde daarnaast iets te luxe. Echt, voor alles moet een eerste keer zijn. En ik moet niet mijn hele maandloon er doorheen jassen, omdat ik denk dat het kan. Ach, nu kan het niet meer. Dus dat scheelt.
Gast- Gast
TwistedAngel schreef:Dat gevoel ken ik Shygirl. Ik heb gisteravond waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, heb de hele avond en halve nacht boven de wc gehangen.. Was de eerste keer dat ik ziek was en er niemand voor mij was.. =(
Kreeg wel lieve smsjes van vriend van mij, maarja heb je niet zoveel aan
zullen we elkaar maar verzorgen dan
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Alex schreef:Wij staan nu gewoon in de plus!
jij hebt een uitkering van het uwv toch?
Hallo!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maura schreef:TwistedAngel schreef:UUUOOHH!! Geef je het uit aan dingen die je niet nodig bent??
Wat ik zo kan bedenken is dat ik 124,00 euro aan H&M heb betaald, uit eten ben geweest met de meiden van het forum en Utrecht an sich 50,00 euro, Intratuin 8,00, Zeeman 8,00, Action 50,00 euro, Xenos 10 euro. Valt in principe mee, maar toen zag ik net dat ik dagelijks bij de supermarkt sta á tien tot dertig euro. En ja, ik weet wel wat ik koop, wat ik hier even niet op het forum knal, maar word even met mijn neus op de feiten gedrukt. Tjonge...
halleluja...10 a 30 euro PER DAG aan boodschappen ?
heb je (had) een topsalaris ?
124 euro h&m....shopaddict!! wat heb je daar allemaal voor gekocht
luenca- Prater
ExpressoB schreef:Alex schreef:Wij staan nu gewoon in de plus!
Ja, klopt. Hoezo?
Gast- Gast
Shy, ik mocht niet klagen.
Ik weet niet eens meer wat ik heb gekocht. Ow wacht, een deurmat, een badmat, een tshirt, colbert etc. Maar ik koop al het hele jaar door bij H&M en allemaal maat 34, dus als ik straks weer slank ben, heb ik spontaan een nieuwe garderobe.
Ik weet niet eens meer wat ik heb gekocht. Ow wacht, een deurmat, een badmat, een tshirt, colbert etc. Maar ik koop al het hele jaar door bij H&M en allemaal maat 34, dus als ik straks weer slank ben, heb ik spontaan een nieuwe garderobe.
Gast- Gast
Maura schreef:Shy, ik mocht niet klagen.
dus je koopt heel t jaar door kleding die niet past? :o
ik mag ook niet klagen maar 600 pm boodschappen gaat er niet inzitten
luenca- Prater
Mijn collega, hmmz ex-collega, lachte me ook standaard uit. 600 euro gaf ik daadwerkelijk uit aan boodschappen. En om eerlijk te zijn, dan at en dronk ik nog niet eens luxe. Ik weet niet waar het geld naartoe is gegaan, maand in en maand uit.
Gast- Gast
Alex schreef:ExpressoB schreef:Alex schreef:Wij staan nu gewoon in de plus!
Ja, klopt. Hoezo?
wat voor uitkering heb je dan, gewoon interesse
Op dit moment heb ik een WW-uitkering, die wordt binnenkort omgezet in een Ziektewetuitkering.
Gast- Gast
nu op rtl5 hoe houd ik het spannend, de eerste aflevering vond ik hilarisch
Alex schreef:Op dit moment heb ik een WW-uitkering, die wordt binnenkort omgezet in een Ziektewetuitkering.
binnenkort moet je naar de arbo-arts toch>?
Klopt, 14 november moet ik erheen. Ze zijn er echt als de kippen bij, ongelooflijk.
Gast- Gast
Jaja, ze zijn streng. Bedenk goed van te voren wat je gaat zeggen en laat je niet imponeren.
Ken je deze arbo-arts?
Ken je deze arbo-arts?
Nee, ik ken de arts niet. Ik laat me zeker niet imponeren, ik vertel gewoon wat ik voel en als ze vinden dat ik wel kan werken naast de 4 dagen therapie mogen ze contact opnemen met mijn therapeut.
Gast- Gast
Alex schreef:Nee, ik ken de arts niet. Ik laat me zeker niet imponeren, ik vertel gewoon wat ik voel en als ze vinden dat ik wel kan werken naast de 4 dagen therapie mogen ze contact opnemen met mijn therapeut.
Dat doen ze dus niet altijd als ze dat niet nodig vinden. Ze trekken zelf hun conclusie en dat mogen ze dus ook.
Het is allemaal niet zo zwart wit als jij het schetst, EB. Ooit zelf ook voor zo'n gesprek geweest en ze zijn juist erg meedenkend en sturen je niet aan het werk als er therapie gevolgd moet worden.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: