DagCafé
+22
Jordana
TNMN
Caroow
silly-one
Catwoman79
Snack a Jack
Burn
Chocolate Cookie
Jade
Lavendel
TwistedAngel
Bimbam
Rush
ExpressoB
Erin
sonly
Lotus
Sjaantje
Tullow
VeryCherry
Suus
Pompoen
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Het zijn inderdaad de spieren!
Ik loop zo mank als een pinguin, maar ik wil wel rustig gaan trainen!
Ach, hij bedoelt het vast lief! :d
Ach, hij bedoelt het vast lief! :d
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben er vandooor!
Burn- Lady Post-a-lot
Oh hij bedoeld het zeker lief hoor, haha. Maar dan kook je een heerlijke rode currysoep voor 'm met allemaal lekkere extraatjes, zoals komkommersalade met yoghurt en mosterdzaadjes en dan noemt ie je vervolgens soepkip...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Goedenavond! Ik heb weer eventjes internet, joepie
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Wat is het hier stil....
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Nou, inderdaad! Ik ben ruim een uur weggeweest en er zijn maar drie berichtjes bijgekomen hier
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi Maura!
Suus- Lady Post-a-lot
HAAAAAAAAAAAAAAALOOOO!!! Ook ik ben weer home sweet home! Zal mijn pizza even redden van de verbranding...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kom ook net binnen
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben vanavond in slaap gevallen. En de hele dag niets doen en dan ook nog in slaap vallen.
Gast- Gast
Holy smoke!! Maura, lees net je ticker!! in 10 dagen al 3,2 kg afgevallen??? SUPERCOOL!!!
TwistedAngel- Prater
Dank je. Ik ben er zelf ook erg content mee. En dan te bedenken dat ik afgelopen weekend nog bier, chips en chocolade heb gehad.
Gast- Gast
goeieavond !!!!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Super toch!??
Kom vanavond thuis, ligt er een doosje merci op de mat!! Jammie! Bewaar hem nog wel eventjes..
*gekregen van een vrouw wiens portemonnee ik gevonden had.. Had ik naar de gemeente gebracht waar zij hem afgehaald heeft*
Kom vanavond thuis, ligt er een doosje merci op de mat!! Jammie! Bewaar hem nog wel eventjes..
*gekregen van een vrouw wiens portemonnee ik gevonden had.. Had ik naar de gemeente gebracht waar zij hem afgehaald heeft*
TwistedAngel- Prater
Hoi Shy!
En wat lief van de mevrouw, TA. Dat zie je niet vaak meer dat ze daarvoor nog iets geven.
En wat lief van de mevrouw, TA. Dat zie je niet vaak meer dat ze daarvoor nog iets geven.
Gast- Gast
Nee vond het ook al heel leuk dat ik dat kreeg. Vanmiddag had ze ook al op mijn mobiel geprobeerd te bellen, ze had een lief voicemail berichtje achter gelaten.
Heb wel eens eerder iets gehad van iemand.. Toen liep ik richting een supermarkt dat er een oud vrouwtje naar buiten kwam "HOUD HAAR AAN!! Ze heeft mijn portemonnee gejat" Ik dacht toen eerst.. Homtidommm ik hoooohooorrr niets!!.. Maar toch automatisch kijk je, en zie je een meid inderdaad met een portemonnee lopen. Ik loop op haar af en op dat moment gooit zij dat ding in een glasbak. Haar aangesproken, al snel namen andere mensen het over. Ik moest eigenlijk blijven voor de politie, maar kon niet, aangezien ik een winkel moest openen. Die middag is de politite in de winkel geweest en mijn verklaring opgenomen. 2 dagen later komt eerst 's ochtends de politie opnieuw de winkel binnen met een bos bloemen. Ze vonden het geweldig dat ik voor dat oude vrouwtje was opgekomen. En vroegen of ze die vrouw mijn gegevens mochten geven, aangezien ze daarom gevraagd had. Offcourse! Kreeg aan het einde van die dag nog een enorme vaas met een prachtig bloemstuk van haar!
Heb wel eens eerder iets gehad van iemand.. Toen liep ik richting een supermarkt dat er een oud vrouwtje naar buiten kwam "HOUD HAAR AAN!! Ze heeft mijn portemonnee gejat" Ik dacht toen eerst.. Homtidommm ik hoooohooorrr niets!!.. Maar toch automatisch kijk je, en zie je een meid inderdaad met een portemonnee lopen. Ik loop op haar af en op dat moment gooit zij dat ding in een glasbak. Haar aangesproken, al snel namen andere mensen het over. Ik moest eigenlijk blijven voor de politie, maar kon niet, aangezien ik een winkel moest openen. Die middag is de politite in de winkel geweest en mijn verklaring opgenomen. 2 dagen later komt eerst 's ochtends de politie opnieuw de winkel binnen met een bos bloemen. Ze vonden het geweldig dat ik voor dat oude vrouwtje was opgekomen. En vroegen of ze die vrouw mijn gegevens mochten geven, aangezien ze daarom gevraagd had. Offcourse! Kreeg aan het einde van die dag nog een enorme vaas met een prachtig bloemstuk van haar!
TwistedAngel- Prater
het enige nadeel aan vrijgezel zijn is dat er niemand je komt verzorgen als je ziek bent
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:het enige nadeel aan vrijgezel zijn is dat er niemand je komt verzorgen als je ziek bent
Wat goed, TA!
Gast- Gast
Dat gevoel ken ik Shygirl. Ik heb gisteravond waarschijnlijk iets verkeerds gegeten, heb de hele avond en halve nacht boven de wc gehangen.. Was de eerste keer dat ik ziek was en er niemand voor mij was.. =(
Kreeg wel lieve smsjes van vriend van mij, maarja heb je niet zoveel aan
Kreeg wel lieve smsjes van vriend van mij, maarja heb je niet zoveel aan
TwistedAngel- Prater
Ik kom er net achter dat ik veel te veel geld uitgeef. Nog even en ik kom in het armenhuis terecht.
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: