Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaat de tijd toch snel.

+14
TGR
Schaapke
Rush
Rumble
Pompoen
Marin
Tania
Marie
Caresses
Lejow
Snoes
Sjaantje
Jeanette
RYW
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat gaat de tijd toch snel. - Pagina 2 Empty Re: Wat gaat de tijd toch snel.

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 21:13

Ik weet nog dat jullie bij ons oud en nieuw gevierd hebben, lise in de kinderstoel met de deken er omheen.
Dat heb ik echt als een van mijn gezelligste oud en nieuws ooit ervaren eigenlijk...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 18 okt 2011 - 21:22

Ik weet nog dat ik bij de allereerste meeting dacht 'wow ik ga DE Lejow ontmoeten, de enige echte!' toen was jij mijn über forummer hahaha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 21:27

Joy_ schreef:Ik weet nog dat ik bij de allereerste meeting dacht 'wow ik ga DE Lejow ontmoeten, de enige echte!' toen was jij mijn über forummer hahaha.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
*is in cultuurshock nu*

(wel vereerd hahaha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 21:52

Hahahaa Joy, ik kan me wel voorstellen dat je Lejow de uberforummer vind, kijk naar dr posts Wink en je avatar is zo herkenbaar! Als ik die bij iemand anders zie denk ik altijd, zal dat stiekem ook Lejow zijn (op een ander forum) maar nee!

Ik kom hier nu denk ik 4 jaar, en ik vind het heel fijn dat het forum nog bestaat.
Mijn vragen, ervaringen en andermans ervaringen kan ik hier delen en vind ik zo fijn!
Voor mij zijn jullie 'mijn' virtuele vriendengroep. Ben wel blij dat ik mijn naam vorig jaar heb veranderd, ben voor mijn gevoel nu iets anoniemer.

Wel heb ik mijn beste vriendin hier leren kennen, dat is in korte tijd heel intiem geworden, ze woont ook in de buurt en ik vind het zo fijn! Dat is eigenlijk iets wat ik nodig had, en we zitten ook in dezelfde levensfases dus je zoekt elkaar gewoon heel erg op.

Zusje bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 22:01

Parels schreef:Hahahaa Joy, ik kan me wel voorstellen dat je Lejow de uberforummer vind, kijk naar dr posts Wink en je avatar is zo herkenbaar! Als ik die bij iemand anders zie denk ik altijd, zal dat stiekem ook Lejow zijn (op een ander forum) maar nee!

Zusje bedankt!

Ghihi Very Happy Ja ik ben al jaren Lejow en heb al jaren deze avatar (vanaf dat je een avatar kan kiezen geloof ik). Ik denk dat ik van slag af raak als ik een andere avatar neem (en niet alleen ik, maar het hele forum whahaha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 22:03

Weetjewel schreef:
Zusje schreef:Volgens mij is het forum niet eens op de hoogte van al mijn vriendjes. Degene die het nog volgt krijgt van mij een medaille laughcry. Ach ja, we hebben gelachen, we hebben gehuild... Ik ben nog altijd blij met het forum smile.

Tss ik geloof dat ik aardig op de hoogte ben! Very Happy

Jaja, dus jij bént het forum wou je zeggen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 22:09

Ik probeer er achter te komen hoe lang ik hier nu kom... maar ik ben gewoon zo'n drol met jaartallen onthouden. Ik weet het echt niet.
Ik kan me de rel rond dropje?? herinneren, die was bevriend met een aantal mensen van het forum maar bleek gelogen te hebben en daarmee had ze heel veel mensen gekwetst. En de rel rond Nomad natuurlijk. Volgens mij was die rond dropje (het was zo'n soort naam toch?) mijn eerste echte rel. Die maakte ook best indruk op mij. Het idee dat je mensen van een forum in het echt kon zien... laughcry
Ik twijfel ook of ik er nou al was met Mildred, volgens mij net wel of net niet, ik heb er in ieder geval niet veel van meegekregen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:10

Ik ben ook blij met het forum! Ook ik heb er vriendinnen aan overgehouden en ik weet dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan en dat betekent heel veel voor me.

Zusje rules! cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:20

Ik ben geloof ik in 2005 begonnen met forummen, en ik vond het altijd al wel leuk. Maar sinds dit forum er is, vind ik het leuker. Het is hechter, gezelliger, wat volwassener in de meeste gevallen, en er word niet ( vaak ) op los gereld.

Inmiddels heb ik er een beste vriendin en nog wat goede vriendinnen en kennissen aan overgehouden waar ik erg blij mee ben.

Nee, stoppen zitten er voor mij sowieso niet in, ik kan wel zeggen dat ik een beetje verslaafd ben.
Ik was echt enorm blij toen ik hoorde dat Zusje dit forum ging opzetten toen het andere stopte. Ik ben daar angel geweest en dat was leuk ( vooral voor de gratis dingetjes en elke week gratis de Yes hahaha ), maar zoals het nu is, gewoon lekker forummen hier, vind ik het heerlijk.

Punt.

:P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:32

Graag gedaan meiden Very Happy.
En Pompoen; je bedoelt DropDonders... Die ben ik ook nog niet vergeten Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:34

De tijd is inderdaad heel snel gegaan...
Ik ben hier getrouwd, bijna gescheiden, heb twee kinderen gekregen en ben een hele hoop tattoo's verder Wink

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 22:41

Zusje schreef:Graag gedaan meiden Very Happy.
En Pompoen; je bedoelt DropDonders... Die ben ik ook nog niet vergeten Wink.

Ja precies! Iets met drop dus! Enig idee wanneer dat was?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:44

Ff gecheckt, heb nog mailtjes van haar uit 2006... Die rel was daarvoor want toen was ze al DropDonders. Zeker dat ze er al in 2005 was volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:46

jeetje de tijd gaat echt snel. realiseer me dat ik hier al bijna 10 jaar kom :shock:

Gast
Gast

Bericht  Rumble di 18 okt 2011 - 22:49

Sunprincess schreef:De tijd is inderdaad heel snel gegaan...
Ik ben hier getrouwd, bijna gescheiden, heb twee kinderen gekregen en ben een hele hoop tattoo's verder Wink

Oh ja! Is die op je rug eigenlijk af? Ik ben wel benieuwd hoe die er nu uitziet! Die vond ik altijd zo mooi! Is met die verschillende banen toch?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Rush di 18 okt 2011 - 22:50

Holy Shit, ik weet ineens wie Zero is! laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:52

Rush schreef:Holy Shit, ik weet ineens wie Zero is! laughcry

PM me even dan, want ik wil het ook weten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 22:52

Ik ben hier (weer) begonnen met posten toen ik stopte met de pil. Nooit gedacht dat ik, toen ik zwanger wilde worden, ik na een zwangerschap van 8 maanden 2 kinderen zou hebben. Echt niet gedacht!

Toen ik voor het eerst kwam (op het oude forum) was in net getrouwd, 6,5 jaar geleden, zat ik depressief thuis en had geen idee of het ooit nog iets zou worden met mijn leven...

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 18 okt 2011 - 23:04

Zusje schreef:Ff gecheckt, heb nog mailtjes van haar uit 2006... Die rel was daarvoor want toen was ze al DropDonders. Zeker dat ze er al in 2005 was volgens mij.

Ik heb net even in mijn oude mailbox gezocht op 'Yes' en toen vond ik mailtjes van forummers uit 2005, onder andere een aantal mails van een meisje wat later op een ander forum net deed of zei het verhaal van 'onze' forummers zelf had geschreven en ook foto's gebruikte van 'onze' forummers?!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 23:08

-

Laatst aangepast door Jolee op zo 23 okt 2011 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 23:10

Jolee schreef:Ik vind het mooi dat ik zoveel verhalen heb gevolgd en ook heb meegeleefd. Dat ik eigenlijk heel veel weet van mensen die ik niet ken. Met spanning de pc opstarten voor nieuwe updates.

Ik ben op het oude forum begonnen als jonkie, maar werd altijd omringd door de lieve meiden. Ik had het niet altijd makkelijk, maar kon mijn verhalen kwijt en zelfs virtuele knuffels kan je voelen.

Ondertussen ben ik ook iets groter geworden. Een stabiele basis qua opleiding en ik ga bijna mijn diploma halen. Een relatie van 4 jaar gehad. Eindelijk op mezelf gaan wonen en ik maak nog steeds zo bizar veel ontwikkelingen door.

Het forum is iets bijzonders.

Ik vond onze meeting nog steeds leuk als ik eraan terug denk ehh heel lang geleden smile

Een een relatie van 4 jaar gehad? dat wist ik niet. Wist wel dat je een vriend had maar niet zo lang (ja had dan).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 23:39

Nucia schreef:
Sunprincess schreef:De tijd is inderdaad heel snel gegaan...

Oh ja! Is die op je rug eigenlijk af? Ik ben wel benieuwd hoe die er nu uitziet! Die vond ik altijd zo mooi! Is met die verschillende banen toch?

Nee, ik ga nu eerst volgende week een tattoo van J.anneman zetten en dan gaan we mijn rug weer inplannen.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke di 18 okt 2011 - 23:39

Ook ik kom al heel lang op het forum, sinds 2003. Ben een tijd actieve poster geweest, een tijd alleen meelezer. Ik zou graag wat meer mee willen posten, maar heb vaak ook het idee dat mijn posts niets toevoegen en dus lees ik nu vaker alleen maar mee.
Ook zou ik wat vaker naar een meeting willen gaan, maar vaak komt het er niet van om me op te geven of is het zo'n 'hecht' groepje dat ik dan vaak denk: 'ik geef me er maar niet voor op'. Ik weet dat dit gewoon aan mezelf ligt, hoor. Dus helemaal geen verwijt naar anderen Very Happy !
Ik heb wel één keer meegedaan aan een meeting, dat was toen wel erg gezellig!

Zusje, ik vind dit forum overzichtelijker dan het oude, erg goed!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 0:50

Snoes schreef:Oh Stuiterbal, ik dacht echt dat jij door de pil heen zwanger geworden was.

Ik ben ook heel blij dat het forum is blijven verder bestaan en ik vind ook dat de tijd ongelofelijk snel gaat. Ik ben hier begonnen als 19-jarige studente en binnen 3 weken ben ik alweer 24 jaar en werk ik alweer bijna 2,5 jaar. Het gaat echt snel allemaal, ongelofelijk.

Ook ik heb heel veel leuke meiden leren kennen hier, sommigen ken ik nu ook al ruim 4 jaar en het zijn stuk voor stuk superfijne dames, ook al komt niet iedereen meer hier, toch blijven we contact houden, echt fijn. En begin dit jaar heb ik nog een hoop andere meiden leren kennen. Ik kan inderdaad wel zeggen dat ik aan dit forum zeker weten vriendinnen overgehouden heb.

Dat was toen S 1 jaar was. Maar die zwangerschap is mis gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 4:16

Ik ben hier 5 jaar geleden begonnen met posten, kan me de begintijd niet meer zo goed herinneren eigenlijk, haha! Ik weet wel dat ik hier erg goed mijn verhaal kwijt kon toen het met mijn gezondheid helemaal niet goed ging en ik (bijna de hele tijd) ziek thuis zat. Daarna de tijd rondom mijn ex, wat niet zo soepel was verlopen allemaal! En daarna voornamelijk positieve dingen gelukkig, en nu zit ik er nog steeds, inmiddels met 2 goede vriendinnen van het forum, en heel veel leuke contacten (en vriendinnen in spé) verder I love you

Laatst aangepast door Pippa op wo 19 okt 2011 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: