Wat gaat de tijd toch snel.
+14
TGR
Schaapke
Rush
Rumble
Pompoen
Marin
Tania
Marie
Caresses
Lejow
Snoes
Sjaantje
Jeanette
RYW
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat gaat de tijd toch snel.
Toen ik zwanger was van Lise ben ik echt actief gaan posten en Lejow heeft toen nog een topic aangemaakt.
Een hoop scharrels en 2 kinderen verder ben ik hier nog steeds, heb vrienden gemaakt, ruzie gemaakt, leuke mensen leren kennen, een hoop wijzer geworden.
Mas zijn geboorte hebben jullie mee gekregen, maar ook die van Amé.
Als je dit tegen mij zo'n 5 jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen dat ik nu 3 kids zou hebben, ons huis nu gebouwd wordt.
Tja ik kan toch wel zeggen dat het forum een klein deel van mijn leven is geworden op een positieve manier.
Thnx meiden (en we hebben hier ook een aantal jongens gehad)!
Zo en wat is jullie bijdrage voor vanavond?!
Een hoop scharrels en 2 kinderen verder ben ik hier nog steeds, heb vrienden gemaakt, ruzie gemaakt, leuke mensen leren kennen, een hoop wijzer geworden.
Mas zijn geboorte hebben jullie mee gekregen, maar ook die van Amé.
Als je dit tegen mij zo'n 5 jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen dat ik nu 3 kids zou hebben, ons huis nu gebouwd wordt.
Tja ik kan toch wel zeggen dat het forum een klein deel van mijn leven is geworden op een positieve manier.
Thnx meiden (en we hebben hier ook een aantal jongens gehad)!
Zo en wat is jullie bijdrage voor vanavond?!
Gast- Gast
Re: Wat gaat de tijd toch snel.
De tijd vliegt als je het naar je zin hebt, dus dan heb je het in elk geval naar je zin gehad
Hier ook zo'n situatie van 'als je me dat X aantal jaar geleden verteld had' maar ik heb wel geleerd dat dingen altijd zo anders lopen dan gepland, zie mijn onderschrift
Maar je hebt het in elk geval toch maar allemaak mooi gedaan, toch?
Hier ook zo'n situatie van 'als je me dat X aantal jaar geleden verteld had' maar ik heb wel geleerd dat dingen altijd zo anders lopen dan gepland, zie mijn onderschrift
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:De tijd vliegt als je het naar je zin hebt, dus dan heb je het in elk geval naar je zin gehad
Ik geloof ondertussen dat ik best trots mag zijn, al ben ik daar nog steeds vrij moeilijk in hoor. Al gaat keuzes voor mezelf maken me een stuk beter af.
Gast- Gast
De tijd gaat inderdaad erg snel. Vooral als ik naar alle moeders kijk met toen nog een kleine meid/jongen en nu met de (niet meer) nieuwe moeders, waarbij de kinderen ook alweer twee zo niet ouder zijn.
Gast- Gast
Volgens mij is het forum niet eens op de hoogte van al mijn vriendjes. Degene die het nog volgt krijgt van mij een medaille . Ach ja, we hebben gelachen, we hebben gehuild... Ik ben nog altijd blij met het forum .
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil iedereen de groeten doen
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het forum heeft een heel bijzondere plek in mijn leven, op het oude forum las ik vooral mee en dat heeft me veel afleiding gegeven in de periode dat ik veel alleen thuis zat. Verder heb ik er een paar heel lieve IRL-vriendinnen aan overgehouden.
Nu sinds bijna een jaar ben ik veel actiever geworden in het posten en vind ik het forum daardoor nóg leuker. Het is nu 'tweerichtings-verkeer'!
En precies wat Weetjewel zegt, de tijd vliegt! Wat is er allemaal toch niet gebeurd in de tijd dat ik hier kom? Toen was ik nét uit huis, woonde samen. Mams overleed, mijn relatie ging uit, vriendschappen raakte ik kwijt, ben bedrogen door mensen, maar ook leerde ik de nieuwe vriendin van paps kennen en werd ik tante. Zomaar een paar belangrijke gebeurtenissen van de afgelopen 7 jaar, waarin het forum als een rode draad door mijn leven heeft gelopen.
Weet je dat ik oprecht verdrietig was toen vorig jaar bekend werd dat Yes stopte? Niet vanwege het blad, maar vanwege het forum. Ben dus ook oprecht blij met dit nieuwe forum!
Nu sinds bijna een jaar ben ik veel actiever geworden in het posten en vind ik het forum daardoor nóg leuker. Het is nu 'tweerichtings-verkeer'!
En precies wat Weetjewel zegt, de tijd vliegt! Wat is er allemaal toch niet gebeurd in de tijd dat ik hier kom? Toen was ik nét uit huis, woonde samen. Mams overleed, mijn relatie ging uit, vriendschappen raakte ik kwijt, ben bedrogen door mensen, maar ook leerde ik de nieuwe vriendin van paps kennen en werd ik tante. Zomaar een paar belangrijke gebeurtenissen van de afgelopen 7 jaar, waarin het forum als een rode draad door mijn leven heeft gelopen.
Weet je dat ik oprecht verdrietig was toen vorig jaar bekend werd dat Yes stopte? Niet vanwege het blad, maar vanwege het forum. Ben dus ook oprecht blij met dit nieuwe forum!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Weet je dat ik oprecht verdrietig was toen vorig jaar bekend werd dat Yes stopte? Niet vanwege het blad, maar vanwege het forum. Ben dus ook oprecht blij met dit nieuwe forum!
Ik ook hoor. Ik zat in Namibie, Walvisbay. Weet het nog precies dat Weetjewel me smste dat het blad ermee ging stoppen en ik net mijn baan ook had opgezegd. Ineens leek alles wat ik deed te stoppen, vond het zo niet leuk!
Gast- Gast
Zusje schreef:Volgens mij is het forum niet eens op de hoogte van al mijn vriendjes. Degene die het nog volgt krijgt van mij een medaille . Ach ja, we hebben gelachen, we hebben gehuild... Ik ben nog altijd blij met het forum .
Tss ik geloof dat ik aardig op de hoogte ben!
Gast- Gast
Zo zie je maar dat het, ook al is het 'maar internet', tóch een belangrijk onderdeel van je leven kan zijn...Zusje schreef:Sjaantje schreef:Weet je dat ik oprecht verdrietig was toen vorig jaar bekend werd dat Yes stopte? Niet vanwege het blad, maar vanwege het forum. Ben dus ook oprecht blij met dit nieuwe forum!
Ik ook hoor. Ik zat in Namibie, Walvisbay. Weet het nog precies dat Weetjewel me smste dat het blad ermee ging stoppen en ik net mijn baan ook had opgezegd. Ineens leek alles wat ik deed te stoppen, vond het zo niet leuk!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Weetjewel schreef:Zusje schreef:Volgens mij is het forum niet eens op de hoogte van al mijn vriendjes. Degene die het nog volgt krijgt van mij een medaille . Ach ja, we hebben gelachen, we hebben gehuild... Ik ben nog altijd blij met het forum .
Misschien meer dan de rest maar jij telt niet .
Gast- Gast
Zusje schreef:Weetjewel schreef:Zusje schreef:Volgens mij is het forum niet eens op de hoogte van al mijn vriendjes. Degene die het nog volgt krijgt van mij een medaille . Ach ja, we hebben gelachen, we hebben gehuild... Ik ben nog altijd blij met het forum .
Misschien meer dan de rest maar jij telt niet .
Nah lekker dan weer!
Gast- Gast
Al mijn kleren zijn nog nat, hoe kan ik nou mijn koffer pakken! Ik ga maar slapen, morgen zie ik wel weer verder .
Gast- Gast
De tijd vliegt idd snel.
Ik ben actief gaan posten op het moment dat we zwanger wilde worden.
Daarna in het zwangeren topic. Er was daar een hecht clubje ontstaan onder de 2009 mama's waar nu nog contact mee is.
Ik heb de nodige troubles gehad na de bevalling en ik weet dat ik hier altijd mijn steun kon vinden.
Maar natuurlijk ook niet te vergeten de steun en toeverlaat de afgelopen periode van mijn leven.
Nooit geweten dat ik mijn ex zou verlaten naar 10 jaar relatie. Dat ik voor mezelf zou gaan kiezen met mijn mannetje samen.
Die periode heeft het yes forum echt centraal gestaan. Het was mijn uitlaatklep die ik nodig had.
Ik heb 1 beste vriendin aan het forum over gehouden waar ik heel blij mee ben.
En zo ook nog heel veel andere contacten met de meiden van hier.
Kortom ZUSJE thnxx dat je het forum deed doorstarten
Ik ben actief gaan posten op het moment dat we zwanger wilde worden.
Daarna in het zwangeren topic. Er was daar een hecht clubje ontstaan onder de 2009 mama's waar nu nog contact mee is.
Ik heb de nodige troubles gehad na de bevalling en ik weet dat ik hier altijd mijn steun kon vinden.
Maar natuurlijk ook niet te vergeten de steun en toeverlaat de afgelopen periode van mijn leven.
Nooit geweten dat ik mijn ex zou verlaten naar 10 jaar relatie. Dat ik voor mezelf zou gaan kiezen met mijn mannetje samen.
Die periode heeft het yes forum echt centraal gestaan. Het was mijn uitlaatklep die ik nodig had.
Ik heb 1 beste vriendin aan het forum over gehouden waar ik heel blij mee ben.
En zo ook nog heel veel andere contacten met de meiden van hier.
Kortom ZUSJE thnxx dat je het forum deed doorstarten
Gast- Gast
Oh Stuiterbal, ik dacht echt dat jij door de pil heen zwanger geworden was.
Ik ben ook heel blij dat het forum is blijven verder bestaan en ik vind ook dat de tijd ongelofelijk snel gaat. Ik ben hier begonnen als 19-jarige studente en binnen 3 weken ben ik alweer 24 jaar en werk ik alweer bijna 2,5 jaar. Het gaat echt snel allemaal, ongelofelijk.
Ook ik heb heel veel leuke meiden leren kennen hier, sommigen ken ik nu ook al ruim 4 jaar en het zijn stuk voor stuk superfijne dames, ook al komt niet iedereen meer hier, toch blijven we contact houden, echt fijn. En begin dit jaar heb ik nog een hoop andere meiden leren kennen. Ik kan inderdaad wel zeggen dat ik aan dit forum zeker weten vriendinnen overgehouden heb.
Ik ben ook heel blij dat het forum is blijven verder bestaan en ik vind ook dat de tijd ongelofelijk snel gaat. Ik ben hier begonnen als 19-jarige studente en binnen 3 weken ben ik alweer 24 jaar en werk ik alweer bijna 2,5 jaar. Het gaat echt snel allemaal, ongelofelijk.
Ook ik heb heel veel leuke meiden leren kennen hier, sommigen ken ik nu ook al ruim 4 jaar en het zijn stuk voor stuk superfijne dames, ook al komt niet iedereen meer hier, toch blijven we contact houden, echt fijn. En begin dit jaar heb ik nog een hoop andere meiden leren kennen. Ik kan inderdaad wel zeggen dat ik aan dit forum zeker weten vriendinnen overgehouden heb.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
De tijd vliegt idd! Kan me die topic nog wel herinneren, ik lag toen in t zh voor mijn borstverkleining en jij lag te bevallen en mij te smsen haha
Ik kan me aansluiten bij alles wat je zegt, het is echt een onderdeel van mijn leven. Ook ik heb vrienden gemaakt, heel veel (haha) ruzie gemaakt en heb veel aan de info die ik hier vind! En ik jan eigenlijk niet zonder Hehe
Ik kan me aansluiten bij alles wat je zegt, het is echt een onderdeel van mijn leven. Ook ik heb vrienden gemaakt, heel veel (haha) ruzie gemaakt en heb veel aan de info die ik hier vind! En ik jan eigenlijk niet zonder Hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Het forum is net een beetje een real-life soap . Vind het leuk dat er actieve posters zijn die veel over hunzelf vertellen. Dat geldt ook voor jou weetjewel, wat je zelf al zegt, dat je allerlei belangrijke dingen in je leven hier plaatst. Het is net of ik veel van jullie ken (is ergens ook wel zo, maar ik heb jullie nog nooit gezien en verder kennen jullie mij niet omdat ik geen actieve poster ben).
Inmiddels kom ik er ook al vanaf 2004 (heb periodes dat ik er veel ben, en dan weer wat minder). En ik schrok ook van het nieuws dat Yes ging stoppen (vanwege het forum) dus ben ook heel blij dat dit nieuwe forum er is toch wel een vast onderdeel van mn leven geworden.
Inmiddels kom ik er ook al vanaf 2004 (heb periodes dat ik er veel ben, en dan weer wat minder). En ik schrok ook van het nieuws dat Yes ging stoppen (vanwege het forum) dus ben ook heel blij dat dit nieuwe forum er is toch wel een vast onderdeel van mn leven geworden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ondanks dat ik hier niet veel post, kom ik al zo'n kleine 6 jaar op dit forum. Ik zie een hoop mensen gaan en weer nieuwe mensen komen. Dit houdt het forum levend. Ook ik ben blij dat Zusje een doorstart heeft gegeven aan he forum!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Zit je al zo lang hier Snoes? Jeetje, ik herinner me nog dat jij net 'nieuw' was hier. (en dat ik toen dus al een tijdje meeforumde)
Maar ik sluit me maar even bij de rest aan dat ik heel blij ben met het forum.
Maar ik sluit me maar even bij de rest aan dat ik heel blij ben met het forum.
Gast- Gast
Ik ben ook heel dankbaar dat dit forum is gestart en dan bedoel ik dit nieuwe
Hier heb ik echt leuke meiden leren kennen die ik nu regelmatig zie en ik vind het onwijs gezellig met heel veel anderen hier. Ook merk ik dat ik hier een fijner gevoel heb dan op het oude forum. Het is een soort van intiemer of zo en ik vertel dan makkelijker. Het is alleen iets te verslavend
Zus het was dus een super idee om een doorstart te maken
Hier heb ik echt leuke meiden leren kennen die ik nu regelmatig zie en ik vind het onwijs gezellig met heel veel anderen hier. Ook merk ik dat ik hier een fijner gevoel heb dan op het oude forum. Het is een soort van intiemer of zo en ik vertel dan makkelijker. Het is alleen iets te verslavend
Zus het was dus een super idee om een doorstart te maken
Gast- Gast
Ik weet eigenlijk niet meer wanneer ik op het oude yes forum kwam (ik dacht ergens in 2005 of 2006 misschien nog wel later zelfs)
In die tussentijd heb ik denk ik 3 meetings gehad, waarvan ik met 2 (oud)forummers zelfs nog op vakantie ben geweest (was echt heel leuk!)
Ben een tijdje omgegaan met een forummer, maar dat is weer een beetje doodgebloed.
Nu zit ik met een aantal forummers op facebook en kom (via werk) in contact met een paar.
En in die tijd heb ik 2 studies afgerond en een bedrijf gestart. Als ik het zo opsom, klinkt het heel wat... maar het lijkt ook al weer zoooo lang geleden...
In die tussentijd heb ik denk ik 3 meetings gehad, waarvan ik met 2 (oud)forummers zelfs nog op vakantie ben geweest (was echt heel leuk!)
Ben een tijdje omgegaan met een forummer, maar dat is weer een beetje doodgebloed.
Nu zit ik met een aantal forummers op facebook en kom (via werk) in contact met een paar.
En in die tijd heb ik 2 studies afgerond en een bedrijf gestart. Als ik het zo opsom, klinkt het heel wat... maar het lijkt ook al weer zoooo lang geleden...
Gast- Gast
Ik kan me de babyfoto's van Lise nog wel herinneren die vond ik toen zo schattig.
Ik kom op het forum sinds m'n vijftiende. Dus ja er is wel wat veranderd. Ik ben inmiddels een paar vriendjes, scharrels, huizen, bruiloft en kindjes verder. Toen ik voor het eerst op het forum kwam had ik echt niet gedacht hier 12 jaar later nog te komen maar het hoort er nu gewoon bij.
Ik kom op het forum sinds m'n vijftiende. Dus ja er is wel wat veranderd. Ik ben inmiddels een paar vriendjes, scharrels, huizen, bruiloft en kindjes verder. Toen ik voor het eerst op het forum kwam had ik echt niet gedacht hier 12 jaar later nog te komen maar het hoort er nu gewoon bij.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dat gaat opeens snel..
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Als het dan toch over grote bedragen gaat...
» Grijp jij snel in/handel je snel?
» Als het dan toch over grote bedragen gaat...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: