Vinden jullie...
+28
silly-one
Kabouter
Blond
mzcharlotte
Phileine
Atelier Madame
M@niek
Suus
Caramba
RYW
Zwerver
Lavendel
Catwoman79
Pannetoet
RioolSpook
Aziraphale
Jeanette
Pompoen
mickey
sonly
Antibes
TukTuk
Erin
Susan
Chocolate Cookie
Highway
Sushi
Toet
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vinden jullie...
toetje_ schreef:Dit topic doet me goed
Toetje gaat studeeeeren! Toetje gaat studeeeeren!
Gast- Gast
De oudste in mijn klas is 50 jaar, maar die doen het omdat ze de studie zo leuk vinden en niet echt om er werk in te zoeken maar ja dat is dan ook weer het uiterste!
Anyway ben 27 en net begonnen aan bachelor opleiding.
Anyway ben 27 en net begonnen aan bachelor opleiding.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn introductiegroepje van mijn studie was ik verreweg de jongste, meerdere mensen hadden een tussenjaar gehouden / gewerkt / andere studie gedaan / hbo gedaan etc. Veel waren er dan ook rond de 20, maar ook een aantal van 22 - 25.
ben nu 23 en met mn tweede masterjaar bezig, ga hierna in deeltijd nog 3 jaar een hbo opleiding doen.. ben dan 27 als ik helemaal klaar ben .
ben nu 23 en met mn tweede masterjaar bezig, ga hierna in deeltijd nog 3 jaar een hbo opleiding doen.. ben dan 27 als ik helemaal klaar ben .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nee hoor, dat is zeker niet oud! Een mooie leeftijd om te beginnen juist. Ik ben nog veel ouder en ben op zijn vroegst klaar op mijn 29e met mijn studie Je zult altijd wel leeftijdsgenoten treffen is mijn ervaring, al ben ik nu toch wel verreweg de oudste in mijn jaar.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
22 jaar oud voor een studie?
Je bent piep jong en je hebt groot gelijk dat je aan een studie begint. Ik ben 27 en ben dit jaar begonnen aan een HBO module. Ik had dit veel eerder moeten doen zeg!
Je bent piep jong en je hebt groot gelijk dat je aan een studie begint. Ik ben 27 en ben dit jaar begonnen aan een HBO module. Ik had dit veel eerder moeten doen zeg!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Nee hoor! Er zijn genoeg mensen die op 21+ nog beginnen aan een voltijd studie, zeker als ze daarvoor MBO hebben gedaan.
Ga ervoor
Ga ervoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben op mijn 23ste begonnen aan de opleiding die ik nu doe. Dit jaar ben ik klaar en heb er geen moment spijt van gehad dat ik op "latere" leeftijd nog ben begonnen. Al ben ik er nu wel echt toe om eens geld in het laatje te brengen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
June schreef:toetje_ schreef:Dit topic doet me goed
Toetje gaat studeeeeren! Toetje gaat studeeeeren!
Nu nog uitzoeken welke studie ik ga doen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gewoon doen!
Een vriendin van mij heeft eerst de pabo gedaan, daarna een jaar in Australië gezetten om vervolgens een nieuwe WO studie te gaan doen. Ze merkt wel dat ze een van de oudste is en dan vooral binnen de jaargroepen van de vereniging waar ze is aangesloten en af en toe snakt ze naar 'stappen met de oudjes' ( wij dus). Maar ze is super blij dat ze is gaan studeren en op kamers is gegaan. Ik zie ook een totaal andere meid die veel gelukkiger is met haar leven.
Lekker doen dus en er van genieten.
Een vriendin van mij heeft eerst de pabo gedaan, daarna een jaar in Australië gezetten om vervolgens een nieuwe WO studie te gaan doen. Ze merkt wel dat ze een van de oudste is en dan vooral binnen de jaargroepen van de vereniging waar ze is aangesloten en af en toe snakt ze naar 'stappen met de oudjes' ( wij dus). Maar ze is super blij dat ze is gaan studeren en op kamers is gegaan. Ik zie ook een totaal andere meid die veel gelukkiger is met haar leven.
Lekker doen dus en er van genieten.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
_Chance schreef:Nee hoor! Er zijn genoeg mensen die op 21+ nog beginnen aan een voltijd studie, zeker als ze daarvoor MBO hebben gedaan.
Ga ervoor
Ik ben hier 1 van; heb eerst 4 jaar MBO gedaan en begon op m'n 23e aan m'n HBO studie. Ik ben nog nét 26 als ik afstudeer. (scheelt maar een paar weken waarsch ) Maar ik heb er zeker geen spijt van! (Alleen dat ik beter m'n best had moeten doen @ Mavo zodat ik niet eerst MBO hoefde te doen, maar ja, daar is niks aan te veranderen) Ik zou zeggen; zeker doen!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Kan prima hoor, ik was 23 toen ik (na het mbo) begon aan een hbo studie.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wou dat ik nog 22 was Nee zeker niet te jong! Ik was 23 toen ik nieuwe opleiding begon. En nu ben ik 28 en ben ik van plan me weer om te scholen.. Dus als jij al te oud bent??? Dan kan ik net zo goed inpakken en achter de geraniums gaan zitten
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Susan schreef:Nee, zeker niet. Heb je nog vier jaar recht op studiefinanciering? Echt, stort je lekker op je studie, heerlijk toch.
En ik zou zeker niet deeltijd gaan studeren omdat er mensen zijn die je te oud vinden.
Helemaal mee eens.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zou jij het vinden...
» Zou je het erg vinden als...?
» Huurwoning vinden
» wat vinden jullie van...
» Wat vinden jullie?