Vinden jullie...
+28
silly-one
Kabouter
Blond
mzcharlotte
Phileine
Atelier Madame
M@niek
Suus
Caramba
RYW
Zwerver
Lavendel
Catwoman79
Pannetoet
RioolSpook
Aziraphale
Jeanette
Pompoen
mickey
sonly
Antibes
TukTuk
Erin
Susan
Chocolate Cookie
Highway
Sushi
Toet
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vinden jullie...
Doen!
Mijn vriend was nog net een maand 29 toen hij aan z'n voltijd HBO-studie begon. Hij had nog net stufi aangevraagd (dit moet voor je 30e) Hij is nu bezig met afstuderen en het is hartstikke goed gegaan de afgelopen jaren. Wij woonden toen net een jaartje samen trouwens.
Mijn vriend was nog net een maand 29 toen hij aan z'n voltijd HBO-studie begon. Hij had nog net stufi aangevraagd (dit moet voor je 30e) Hij is nu bezig met afstuderen en het is hartstikke goed gegaan de afgelopen jaren. Wij woonden toen net een jaartje samen trouwens.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Afhankelijk van je opleiding kun je waarschijnlijk ook best op een gegeven moment overstappen naar deeltijd als je dat beter past. Maar ik zou nu gewoon gaan voor de voltijdstudie!
Ik was overigens ook één van de oudsten, voelde me soms wel een beetje de mamma. Maar dat komt ook omdat ik een beetje zo in elkaar zit. Ik was altijd degene die mensen kon vertellen hoe iets zat, waar we les hadden, waarom iets wel of niet gebeurde etc.
Ik was overigens ook één van de oudsten, voelde me soms wel een beetje de mamma. Maar dat komt ook omdat ik een beetje zo in elkaar zit. Ik was altijd degene die mensen kon vertellen hoe iets zat, waar we les hadden, waarom iets wel of niet gebeurde etc.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben 26 als ik begin aan mijn voltijd studie. En ben ook wel een beetje bang dat ik te oud zou zijn. Maar door een foutje heb ik in september al een voorproefje gehad en het viel de overige leerlingen niet eens op dat ik al wat ouder was!
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Zoals de meesten ook zeggen: gewoon lekker die studie gaan volgen! En als jij graag op kamers wil waarom niet? Ik ben zelf 23 (begin nov word ik 24) en ik ben eind aug. ook weer met een voltijd studie begonnen.. Ondanks dat ik de oudste ben vind ik het echt superleuk! Hele gezellige klas, leuke opleiding en ik heb er totaal geen spijt van De gemiddelde leeftijd bij mij is 19/20jaar maar daar merk ik vrij weinig van..op een aantal dingen na natuurlijk maar verder leren is altijd goed! En als jij graag voltijd wil studeren en op kamers wil moet je het zeker doen! Ik heb van mijn keus om weer te gaan studeren in ieder geval totaal geen spijt!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Susan schreef:June schreef:Susan schreef:Daar is echt niks mis mee hoor. Er zijn trouwens ook genoeg studenten die met 18 of 19 beginnen met studeren en pas met 26 klaar zijn.
Waar slaat jouw reactie op als ik vragen mag?
Ik twijfelde al of ik uitleg moest geven. Ik voelde me aangesproken , haha. Ik probeerde ontwijkend te kijken alsof ik me niet aangesproken voelde. Ik ben inderdaad ook op mijn negentiende gaan studeren en met 26 klaar .
Ja ehh.. het was al niet heeel leuk, maar met uitleg al helemaal niet.
Gast- Gast
Ik was 27 toen ik aan mijn opleiding verpleegkundige ben begonnen, ik was 29 toen ik daar mee klaar was.
Het was dan wel een BBL opleiding, maar ik was echt niet de oudste hoor (ook niet de jongste trouwens)
Het was dan wel een BBL opleiding, maar ik was echt niet de oudste hoor (ook niet de jongste trouwens)
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
toetje_ schreef:
Ze voelt zich aangesproken
DUDE, waarom lees ik dit niet eerst, vóórdat ik tien regels typ .
Gast- Gast
Oh oké, nou, ik heb er niet echt een mening over, hoor. Heb zelf vrij vlot gestudeerd en heb nooit een goede baan gevonden, terwijl ik genoeg mensen ken die veel langer over hun studie hebben gedaan en wel een heel goede baan hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Trouwens, Toet. Een vriendin van me is bijna 29 en die begint volgend jaar pas aan haar master. Die is dus pas 30 als ze klaar is. Ik vind 22 echt geen rare leeftijd om te beginnen!
Gast- Gast
Susan schreef:Oh oké, nou, ik heb er niet echt een mening over, hoor. Heb zelf vrij vlot gestudeerd en heb nooit een goede baan gevonden, terwijl ik genoeg mensen ken die veel langer over hun studie hebben gedaan en wel een heel goede baan hebben.
Het stond er ook niet alsof je er een mening over had hoor, haha. Het ging alleen precies over mij .
Gast- Gast
Susan schreef:Oh oké, nou, ik heb er niet echt een mening over, hoor. Heb zelf vrij vlot gestudeerd en heb nooit een goede baan gevonden, terwijl ik genoeg mensen ken die veel langer over hun studie hebben gedaan en wel een heel goede baan hebben.
Daarom. En je weet ook nooit waarom mensen er langer over doen, of wat ze allemaal gedaan hebben in die jaren. Als ik de master inkom die ik wil doen, ben ik ook 28 als ik klaar ben. En ik heb dan 8 jaar achter elkaar fulltime gestudeerd. Maar wel weer alles nominaal.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik ging er even over nadenken en ik vind niemand echt te oud om aan een studie te beginnen. Misschien zijn er momenten minder handig (midden in een zwangerschap, of vlak voor je drie jaar in het buitenland gaat wonen of zo), maar ik denk dat ik het nooit heel raar vind. Op een gegeven moment moet je er misschien wel op rekenen dat je er niet echt mensen van je leeftijd zult vinden, maar ik denk dat het bij 22 alles meevalt.
Gast- Gast
Ik vind het ook niet raar. Ik zat met zoveel oudere mensen in de bachelor en master (rond de 27). En ik vind daarbij dat je sowieso nooit te oud bent om op kamers te gaan. Gewoon doen, je ziet het vanzelf of het wat is of niet.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
June schreef:Trouwens, Toet. Een vriendin van me is bijna 29 en die begint volgend jaar pas aan haar master. Die is dus pas 30 als ze klaar is. Ik vind 22 echt geen rare leeftijd om te beginnen!
Van jou wist ik ook al hoe je er over dacht
Achja, ik moet me er denk ik ook gewoon overheen zetten. Ik maak me veel te druk over dingen die niet nodig zijn, ook hoe ik alles ga bekostigen enzo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ach, welnee!! 22 is hartstikke jong joh! Mijn vorige studie begon ik ook voltijd op mijn 21e. Nou, ik was echt niet de enige hoor. Mijn zwager is net begonnen met een voltijd hbo opleiding en hij is 25 en ook hij is niet de enige.
Ik studeer zelf deeltijd en ben 29 als ik klaar ben. En ik voel me ook niet oud
Ik studeer zelf deeltijd en ben 29 als ik klaar ben. En ik voel me ook niet oud
Gast- Gast
Ik ben 26 en twijfel om weer te gaan studeren. Dan kun je op je 22ste zéker nog gaan studeren. En trouwens, al zou iedereen het stom vinden, jíj moet het leuk vinden en jíj moet het doen.
Gast- Gast
Ik laat het ook niet omdat andere mensen het stom vinden hoor, het is mijn eigen gedachte.
Toet- Lady Post-a-lot
Registratiedatum : 23-11-10
Te oud?! Jij bent mal
Wij wonen in zo'n complex met 25 kamers en 4 appartementen... maar hier wonen ook 25+ers die nog bezig zijn met haar of zijn studie en die wonen ook op een kamer!
Wij wonen in zo'n complex met 25 kamers en 4 appartementen... maar hier wonen ook 25+ers die nog bezig zijn met haar of zijn studie en die wonen ook op een kamer!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik klaar ben met mijn master ben ik nog nét geen dertig
Gewoon lekker doen als dat de studie is waar jij gelukkig van wordt, en geniet ervan
Gewoon lekker doen als dat de studie is waar jij gelukkig van wordt, en geniet ervan
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik was 22 toen ik met de volwassenopleiding begon. Dus vind 22 echt niet oud om met een opleiding te beginnen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn schoonzus is 29 en is dit jaar weer met een studie begonnen. Met haar vorige opleiding kwam ze niet aan het werk. Dus nu gaat ze iets anders doen.
Gast- Gast
Toet nee niet te oud hoor! Gewoon doen anders heb je straks spijt dat je je door je leeftijd hebt laten tegen houden.
Gast- Gast
Doen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Dit topic doet me goed
Toet- Lady Post-a-lot