Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij

+11
Flinder
_Lacey_
minoessepoes
rapa nui
SoezieQ
Kaboutertje
Pussycat
Arwyn
silly-one
Blond
Flippin' Bitch
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij Empty Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij

Bericht  Flippin' Bitch ma 16 mei 2011 - 23:11

... wat zou je gaan doen?
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij Empty Re: Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 23:12

Ticket boeken naar Canada..

Gast
Gast

Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij Empty Re: Stel: je krijgt onverwacht 2 weken vrij

Bericht  Blond ma 16 mei 2011 - 23:13

Uitslapen

Mijn kamer compleet uitsoppen, mijn kasten opruimen, echt een grote schoonmaak. En uitgebreid de tijd nemen om te solliciteren op geschikte functies.

En verder veel series kijken, lezen, etc.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 23:13

_Chance schreef:Uitslapen

Mijn kamer compleet uitsoppen, mijn kasten opruimen, echt een grote schoonmaak. En uitgebreid de tijd nemen om te solliciteren op geschikte functies.

En verder veel series kijken, lezen, etc.

Muhaha ik echt precies hetzelfde, echt alles Very Happy

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 16 mei 2011 - 23:15

Krijg ik er ook een leuk zakcentje bij? Want dan zou ik een heerlijke vakantie boeken en met mijn motor erop uit trekken.
Anders zou ik liever gaan werken om mijn spaarrekening weer te spekken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 23:15

Krijgt m'n nieuwe vriend dan ook twee weken vrij angel? Dan ga ik een week in bed liggen met hem en daarna een week alle vriendinnen bellen en opzoeken die hoognodig aandacht verdienen. Ik ga er namelijk van uit dat ik in die twee weken ook geen tijd aan mijn studie mag besteden. Anders zou ik dat ook wel moeten doen..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 23:16

Haha, hier hoop ik eigenlijk op maar mijn nieuwe werkgever wil waarschijnlijk dat ik eerder begin helaas... Ik zou een ticket boeken en donderdag vertrekken voor een weekje.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 23:16

Op reis gaan! (mits het financieel mogelijk is, anders uitslapen, tv kijken en vooral NIET het huis soppen).

Gast
Gast

Bericht  Arwyn ma 16 mei 2011 - 23:17

Pff, niet zoveel bijzonders denk ik.
Beetje uitslapen, schoonmaken, kast in de slaapkamer opruimen, lezen, tv kijken, dat soort dingen.
Als mijn vriend ook vrij zou hebben en we gewoon betaald krijgen, zou ik denk ik wel een paar dagen lekker weg willen. Wil nog steeds heel graag een keer met hem naar Londen, dus als ik net dan een goede aanbieding zou vinden..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Pussycat ma 16 mei 2011 - 23:18

Niet zoveel bijzonders, want mijn man werkt dan nog gewoon. Dus wel lekker genieten van de vrije tijd. (shoppen, tijd voor mezelf nemen etc..)
Als we allebei onverwachts 2 weken vrij krijgen wil ik er wel even tussenuit.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Blond ma 16 mei 2011 - 23:25

Marin schreef:Op reis gaan! (mits het financieel mogelijk is, anders uitslapen, tv kijken en vooral NIET het huis soppen).

Haha, daar heb ik alleen tijd/zin in als ik echt een week vrij ben. In het weekend ga ik dat echt niet doen, dan geniet ik extra van mijn twee dagen vrij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Flippin' Bitch ma 16 mei 2011 - 23:26

Ik ben bezig met het schrijven van mijn scriptie en ik moet zeggen dat het regelmatig door mijn hoofd schiet: als het klaar is, dan heb ik zin in...

Ik zou eerst zorgen dat mijn huis en tuin weer helemaal op orde zijn. Dus eindelijk mijn tuinmeubels in de olie kunnen zetten en naar buiten kunnen doen. Onkruid uit de tuin. Opruimen in huis, winterspullen opbergen. Eindelijk weer tijd om te tekenen, schilderen, zonnen in de tuin. Weer naar spinning (misschien lekker 2 keer in de week). Dat er eindelijk weer mensen op visite kunnen komen. Dat mijn moeder eens op de fiets mee kan als ik een buitenritje maak.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Kaboutertje ma 16 mei 2011 - 23:27

Idd op vakantie gaan, mits financieel mogelijk. I love you
En mocht ik thuisblijven, dan lekker elke dag uitslapen en alleen maar doen waar ik zin in heb Very Happy .
Lezen, puzzelen, daten met vriendinnen, paardrijden, zonnebanken. HEERLIJK!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  SoezieQ ma 16 mei 2011 - 23:37

Zoals de situatie nu is: Ontzettend veel schoonmaken en klussen in ons nieuwe huisje!

Maar als mijn vriend ook vrij zou zijn, en we hadden lekker wat geld over zou ik met hem naar Amerika vliegen, daar allebei een Harley huren en dan rond rijden smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  rapa nui ma 16 mei 2011 - 23:38

Als het echt 2 weken vrij zijn (mag ik normaal nooit buiten de bouwvak om) en ik weet het een beetje van te voren dan zou ik een reis boeken naar bepaalde landen die ik nog graag wil zien en dan een rondreis van 2 weken maken. Ik heb binnenkort vrij overwacht de hele week van Hemelsvaart vrij en heb wel gedacht aan een paar dagen weg maar mag van mezelf even niet omdat ik in de zomervakantie ook nog bepaalde dure dingen wil doen en nu net ook diverse theaterkaartjes heb gekocht/betaald voor het volgende seizoen (tikt altijd lekker aan). Ik ben dus van plan om wat klusjes te doen in huis die anders blijven liggen en dan op Hemelvaartsdag en dag erna iets leuks te gaan doen / dagje uit, uit eten etc.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 0:02

Oooh, lijkt me heerlijk. Ik zou in ieder geval mijn huis even goed onder handen nemen qua schoonmaak. Verder lekker omlummelen, uitslapen, lezen, tv-kijken, winkelen, gewoon, lekker thuis zijn.

De laatste jaren heb ik dat niet meer meegemaakt nl, als ik dan vakantie had, was ik ook óp vakantie.
( Twisted Evil ja heel vervelend, ik weet het Wink )

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:02

Ik ben vanaf 1 juni bijna 3 maand vrij Embarassed

in die periode wil ik:

*woonkamer schilderen
*logeerkamer behangen
*grote schoonmaak houden (echt alle kastjes etc.)
*kleding uitzoeken / opruimen
*wahjong uitkering aanvragen
*heeeeel veeel met mn vriend knuffelen
*lezen / forummen / niets doen

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:27

Ik moet eerder beginnen... Geen reisje voor mij dus Sad.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 3:30

Ik zou thuis zitten, schilderen, schrijven, misschien even de stad in... ik kan niet op vakantie gaan, daar heb ik het geld niet voor. Maar zeker wel aan mijn hobby's. Lekker sims spelen... oh, en een koprol maken. Daar heb ik al tijden zin in, maar ik heb het nogal in mn rug scratch

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 17 mei 2011 - 3:59

Ow dan zou ik eerst een paar dagen niks doen en uitslapen, misschien plan ik de eerste dag wel een hele dag in bed samen met mijn vriend en allerlei lekkere dingen en leuke dvd's. Het elke dag om 5.15 op staan breekt me zo op, ik ben gewoon zo ontzettend moe en het lukt me niet om in het weekend voldoende bij te slapen!

Na een paar dagen zou ik wel lekker een paar dagen op vakantie willen, naar een stad samen met mijn vriend, shoppen, cultuur bekijken, lekker uit eten, een biertje en wijntje drinken en van elkaar genieten.

Daarna zou ik nog een paar dagen naar mijn ouders gaan, zodat ik alle tijd heb om met ze bij te kletsen en en van hun gezelligheid te genieten en met vrienden van daar af te spreken, lekker uit eten met de meiden, dat soort dingen.

De dagen die dan nog over zijn zou ik gebruiken om het hele huis te soppen, de was te doen enz zodat ik niet alweer achter de feiten aan loop voordat ik weer moet beginnen met werken.

Over 1,5 week heb ik een weekje vrij, het weekend hebben we niks en ga ik uitrusten en zondagavond vliegen we naar Edinburgh. Op vrijdag komen we weer terug zodat we het weekend nog lekker hier hebben! Kijk er zo naar uit!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 6:01

Krijg ik dan wel mijn loon doorbetaald? angel

Ik zou als de wiedeweerga een vakantie naar Spanje boeken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 17 mei 2011 - 6:20

Ik zou een reis gaan maken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Flinder di 17 mei 2011 - 6:33

Lijkt me heerlijk! Ik zou even helemaal niets gaan doen (een paar dagen). Daarna zou ik gaan zorgen dat mijn huisje weer een beetje op orde is en vrienden gaan bezoeken waar ik niet zo vaak aan toe kom.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Raindrop di 17 mei 2011 - 6:59

Veel slapen!
Extra dingen poetsen in huis.
Solliciteren naar een andere baan.

En als vriendlief dan ook vrij zou hebben zouden we ook naar een pretpark of andere leuke dingen gaan Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 7:04

Huisje opruimen, lekker niksen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: