Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom vind ik nooit leuke kleding?

+20
Elsje
Lien
Suus
flower
Pien
Salander
Davinia
TwistedAngel
Bliss
Toet
Zwerver
Parisienne
Jeanette
ekiaam87
Tazz
Makamba
PapillonRose
Blond
Caroow
Roza
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Bliss ma 17 okt 2011 - 11:07

Haha, bedankt voor de complimenten, Zusje! Ik zie ineens een potentieel bijbaantje voor me Very Happy Very Happy Very Happy Ik vond t ook erg leuk om te doen! Een andere vriendin van me weet ik ook regelmatig wat aan te smeren als we gaan shoppen.

Ik zou best met iemand een keer willen gaan shoppen en, indien succesvol, daar een vergoeding voor ontvangen angel (haha I need money!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  TwistedAngel ma 17 okt 2011 - 11:18

mag ik mij ook aanmelden!!?
Zie bij anderen zoo ontzettend veel leuke dingen, en zie een hoop mensen langs lopen als ik me verveel op het werk en weer eens in de etalage wat aanrommel..
Ga meestal met mijn schoonzusje winkelen, alles wat zij aan doet is gewoon ook hartstikke leuk.. Of het nu ligt aan haar bouw of lengte, ik weet het niet.. als ik die dingen aan doe dan is het het nét niet.. Lijk dan wel een lange clown...
(en zo lang ben ik niet eens, 1.78)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Davinia ma 17 okt 2011 - 20:08

Ik herken het ook zo!
Dan denk ik van mezelf dat ik leuke kleding heb en dan kom ik ergens en zie ik dat mensen veel leuker gekleed lopen. Ook ik kan niets vinden in de stad, waarvan ik denk 'wow'.
Ik speur Lookbook.nu al af en vele blogs, maar ook dat werkt niet. En dus geef ik maar weer geld uit aan kleding die 'wel best' zijn, omdat ik nu eenmaal kleding nodig heb.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Salander ma 17 okt 2011 - 23:38

Hier hetzelfde probleem, ik heb geen idee wat mij leuk staat (op een blazer en bootcutjeans na)
En van combineren en kleuren heb ik al helemaal geen verstand. Heb dus voornamelijke zwarte, veilige dingen in mijn kast hangen...
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Pien ma 17 okt 2011 - 23:51

Ook ik heb een heus kleding probleem. Ben echt zoekende naar mijn styl.
Ik draag nu voornamelijk jeans en spijkerrokjes met basic shirtjes, leuke riem en sjaal. Soms een giletje, soms een blazer of zo'n leuk losvallend vestje. Ik heb best kijk op wat leuk is, kan andere heel goed helpen maar voor mezelf eindig ik altijd na een dag winkelen met 1 of 2 basics.
Daarnaast geef ik ook niet graag veel goed uit aan een kledingstuk. Mijn lievelingsjeans (heb er maar gelijk 2 van gekocht) heeft me bijv 20euro gekost!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Pien ma 17 okt 2011 - 23:52

Is er iemand in de buurt van harderwijk die ook een probleem heeft? Misschien leuk om met zijn tweeen een keer op pad te gaan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  flower ma 17 okt 2011 - 23:58

Pien schreef:Is er iemand in de buurt van harderwijk die ook een probleem heeft? Misschien leuk om met zijn tweeen een keer op pad te gaan.

IK heb ook altijd problemen met kleding kopen, vind mezelf snel een olifant in kleding!
Broeken zijn helemaal een ramp omdat ik de broek ofniet over mijn kont krijg of bij mijn benen veelste ruim is.
Woon overigens een paar straten verderop Wink
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Suus di 18 okt 2011 - 0:43

Pff, ik heb ook altijd dat probleem met winkelen, ik zie je mooie kledingstukken gewoon niet liggen in de winkel ofzo.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 1:03

Suus schreef:Pff, ik heb ook altijd dat probleem met winkelen, ik zie je mooie kledingstukken gewoon niet liggen in de winkel ofzo.

Yup hier net zo! Ik ben ook niet zo goed in combineren :P Vind het wel een goede tip. Iemand mee vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 4:10

Jeanette schreef:Nou, ik zie juist teveel leuks!! :P

Mij lijkt het wel leuk om zo met iemand te gaan shoppen, ben alleen bang dat ik dan een andere smaak heb ofzo.

+1

Al kan ik volgens mij ook wel goed naar de persoon kijken. Mijn moeder heeft echt een totaal ander figuur dan ik en die is natuurlijk een stuk ouder dan ik :P maar toch laat ik haar dingen passen waarvan ze denkt "dat is niets, dat staat mij niet o.i.d." en dan trekt ze het aan en dan staat het juist heel erg leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Lien di 18 okt 2011 - 6:49

Punk'd schreef:
Jeanette schreef:Nou, ik zie juist teveel leuks!! :P

Mij lijkt het wel leuk om zo met iemand te gaan shoppen, ben alleen bang dat ik dan een andere smaak heb ofzo.

+1

Al kan ik volgens mij ook wel goed naar de persoon kijken. Mijn moeder heeft echt een totaal ander figuur dan ik en die is natuurlijk een stuk ouder dan ik :P maar toch laat ik haar dingen passen waarvan ze denkt "dat is niets, dat staat mij niet o.i.d." en dan trekt ze het aan en dan staat het juist heel erg leuk smile

Ik zie (en koop) ook altijd veelste veel haha! Vandaag weer even in Utrecht geweest en dan heb ik weer een shirtje een vestje en een paar laarzen...pfff haha!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Roza di 18 okt 2011 - 6:49

Punk'd schreef:
Jeanette schreef:Nou, ik zie juist teveel leuks!! :P

Mij lijkt het wel leuk om zo met iemand te gaan shoppen, ben alleen bang dat ik dan een andere smaak heb ofzo.

+1

Al kan ik volgens mij ook wel goed naar de persoon kijken. Mijn moeder heeft echt een totaal ander figuur dan ik en die is natuurlijk een stuk ouder dan ik :P maar toch laat ik haar dingen passen waarvan ze denkt "dat is niets, dat staat mij niet o.i.d." en dan trekt ze het aan en dan staat het juist heel erg leuk smile

Met jou zou ik graag eens shoppen! Ik vind jouw kleding die je hier wel eens laat zien, vaak erg gaaf!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Elsje di 18 okt 2011 - 7:21

Suus schreef:Pff, ik heb ook altijd dat probleem met winkelen, ik zie je mooie kledingstukken gewoon niet liggen in de winkel ofzo.

Hier het zelfde! Laatst met een vriendin wezen winkelen en die liet me dingen aanpassen wat ik nooit zelf zou pakken maar het was zoo leuk!

maar zelf zie ik de dingen gewoon niet.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  loura di 18 okt 2011 - 9:16

Ik moet mezelf altijd tegenhouden om iets nieuws te kopen (bestellen) Net weer een bestelling gedaan pfff slecht!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  ShallY wo 19 okt 2011 - 8:29

Ik kan ook vaak geen leuke kleding vinden. Denk vaak dat het me niet staat.Binnenkort gaat mijn schoonzusje mee shoppen!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Lavendel wo 19 okt 2011 - 8:44

Mm in plaats van dat ik nooit leuke kleding kan vinden en daar hulp bij zou willen hebben denk ik eigenlijk vrij regelmatig bij meiden op straat oeh jou zou ik wel eens willen make-overen (goed werkwoord Wink.

Voor die dames die er niet zo goed in zijn, vraag je meest hippe vriendin/nichtje/collega eens mee om te winkelen en vraag haar eens om wat setjes te bedenken. Oja en denk bij kleding eens wat vaker aan een leuke nagellak/ketting/sjaal etc. Dat maakt een simpele outfit als snel zoveel leuker!


Laatst aangepast door Lavendel op wo 19 okt 2011 - 8:56; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  PrimaBella wo 19 okt 2011 - 8:51

Ik kijk ook vaak naar wat de paspoppen aanhebben. Dan ga ik zo'n zelfde soort setjes proberen te maken :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Zwerver wo 19 okt 2011 - 12:17

Ik zou wel willen shoppen met Jeanette, die heeft altijd leuke dingen en ook wat ik leuk vind!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  ekiaam87 wo 19 okt 2011 - 20:13

Lavendel schreef:Mm in plaats van dat ik nooit leuke kleding kan vinden en daar hulp bij zou willen hebben denk ik eigenlijk vrij regelmatig bij meiden op straat oeh jou zou ik wel eens willen make-overen (goed werkwoord Wink.

Voor die dames die er niet zo goed in zijn, vraag je meest hippe vriendin/nichtje/collega eens mee om te winkelen en vraag haar eens om wat setjes te bedenken. Oja en denk bij kleding eens wat vaker aan een leuke nagellak/ketting/sjaal etc. Dat maakt een simpele outfit als snel zoveel leuker!

Die heb ik niet echt Embarassed
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  loura do 20 okt 2011 - 1:08

ekiaam87 schreef:
Lavendel schreef:Mm in plaats van dat ik nooit leuke kleding kan vinden en daar hulp bij zou willen hebben denk ik eigenlijk vrij regelmatig bij meiden op straat oeh jou zou ik wel eens willen make-overen (goed werkwoord Wink.

Voor die dames die er niet zo goed in zijn, vraag je meest hippe vriendin/nichtje/collega eens mee om te winkelen en vraag haar eens om wat setjes te bedenken. Oja en denk bij kleding eens wat vaker aan een leuke nagellak/ketting/sjaal etc. Dat maakt een simpele outfit als snel zoveel leuker!

Die heb ik niet echt Embarassed

Ook geen collega, buurvrouw, schoonzus, verre familie? Ik weet genoeg mensen in mijn omgeving die er altijd wel leuk uitzien! Kan me niet voorstellen dat helemaaaal niemand in je omgeving een klein beetje gevoel heeft voor mode...
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 6:19

loura schreef:Ik moet mezelf altijd tegenhouden om iets nieuws te kopen (bestellen) Net weer een bestelling gedaan pfff slecht!

Oeh, herkenbaar!! :P Vandaag weer pakketje binnen gekregen van Zalando! Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Jeanette do 20 okt 2011 - 6:20

wc-eend schreef:Ik zou wel willen shoppen met Jeanette, die heeft altijd leuke dingen en ook wat ik leuk vind!

Wat leuk! Very Happy Lijkt me wel gezellig idd!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 1:44

Je zou eens moeten beginnen met kijken welke kleuren je goed staan. Er zijn 4 types, zomer,herfst,winter en lente met hun eigen kleuren. Sinds ik ontdekt heb wat voor type ik ben ga ik ook gerichter shoppen en kom bijna nooit meer met miskopen thuis omdat ik weet naar welke kleuren ik moet zoeken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  ekiaam87 za 22 okt 2011 - 2:02

Yasmin schreef:Je zou eens moeten beginnen met kijken welke kleuren je goed staan. Er zijn 4 types, zomer,herfst,winter en lente met hun eigen kleuren. Sinds ik ontdekt heb wat voor type ik ben ga ik ook gerichter shoppen en kom bijna nooit meer met miskopen thuis omdat ik weet naar welke kleuren ik moet zoeken smile

Dat zou ik inderdaad wel willen weten smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom vind ik nooit leuke kleding? - Pagina 2 Empty Re: Waarom vind ik nooit leuke kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum