Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?
+6
Suus
Muurvlindertje
Marin
Oasis
Raindrop
Atelier Madame
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?
omg omg omg omg omgJoy_ schreef:Atelier Madame schreef:Ik over over twee weken een dagje naar antwerpen, speciaal daarheen omdat de forever21 daar geopend is
Hahaha ik ben er in geweest! Hij's echt enorm!
echt serieus in amerika heb ik me helemaal lens geshopt in die winkel, we hebben er echt uren rondgebracht, dus kan echt niet wachten om me er helemaal uit te leven!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Moet wel zeggen dat de kleren eigenlijk hetzelfde waren als de H&M, Zara, etcetera. Alles wat je nu ziet is wel beetje van hetzelfde. Ik vind de mode van nu helemaal geweldig (echt lekker beetje Brits gebaseerd, waar ik gek op ben) maar echt origineel is de Forever21 niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Moet wel zeggen dat de kleren eigenlijk hetzelfde waren als de H&M, Zara, etcetera. Alles wat je nu ziet is wel beetje van hetzelfde. Ik vind de mode van nu helemaal geweldig (echt lekker beetje Brits gebaseerd, waar ik gek op ben) maar echt origineel is de Forever21 niet.
aaah das wel jammer kan me herinneren dat de forever21 eerst echt super leuk was! Maar goed ik heb er iig wel zin in
Atelier Madame- Ratel
Overigens hebben we het onwijs leuk gehad in Leuven! Hadden natuurlijk heel erg veel geluk met het weer .
Je kunt er best leuk winkelen, alle winkels zitten er! En natuurlijk heeeeerlijk belgische biertjes proeven! Ja erg leuk voor een nachtje
Zijn oa bij het kleine en grote begijnhof geweest:
grote en oude markt:
En lekker langs de dijle gezeten:
Je kunt er best leuk winkelen, alle winkels zitten er! En natuurlijk heeeeerlijk belgische biertjes proeven! Ja erg leuk voor een nachtje
Zijn oa bij het kleine en grote begijnhof geweest:
grote en oude markt:
En lekker langs de dijle gezeten:
Atelier Madame- Ratel
Leuk! Ziet er mooi uit!
Het Begijnhof ben ik laatst even geweest met m'n oom (hoogleraar aan de Franse universiteit van Leuven, in Louvain la Neuve dus), en wilden we ook een biertje drinken want hij wist een leuk cafetje in het Begijnhof, maar die konden we niet vinden.
Het Begijnhof ben ik laatst even geweest met m'n oom (hoogleraar aan de Franse universiteit van Leuven, in Louvain la Neuve dus), en wilden we ook een biertje drinken want hij wist een leuk cafetje in het Begijnhof, maar die konden we niet vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: