Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

+6
Suus
Muurvlindertje
Marin
Oasis
Raindrop
Atelier Madame
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Empty Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

Bericht  Atelier Madame vr 21 okt 2011 - 0:32

Joy_ schreef:
Atelier Madame schreef:Ik over over twee weken een dagje naar antwerpen, speciaal daarheen omdat de forever21 daar geopend is Embarassed

Hahaha ik ben er in geweest! Hij's echt enorm!
omg omg omg omg omg bounce bounce bounce

echt serieus in amerika heb ik me helemaal lens geshopt in die winkel, we hebben er echt uren rondgebracht, dus kan echt niet wachten om me er helemaal uit te leven!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Empty Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

Bericht  Marin vr 21 okt 2011 - 0:38

Moet wel zeggen dat de kleren eigenlijk hetzelfde waren als de H&M, Zara, etcetera. Alles wat je nu ziet is wel beetje van hetzelfde. Ik vind de mode van nu helemaal geweldig (echt lekker beetje Brits gebaseerd, waar ik gek op ben) maar echt origineel is de Forever21 niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Empty Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

Bericht  Atelier Madame ma 24 okt 2011 - 2:34

Joy_ schreef:Moet wel zeggen dat de kleren eigenlijk hetzelfde waren als de H&M, Zara, etcetera. Alles wat je nu ziet is wel beetje van hetzelfde. Ik vind de mode van nu helemaal geweldig (echt lekker beetje Brits gebaseerd, waar ik gek op ben) maar echt origineel is de Forever21 niet.

aaah das wel jammer Sad kan me herinneren dat de forever21 eerst echt super leuk was! Maar goed ik heb er iig wel zin in Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Empty Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

Bericht  Atelier Madame ma 24 okt 2011 - 2:38

Overigens hebben we het onwijs leuk gehad in Leuven! Hadden natuurlijk heel erg veel geluk met het weer smile.
Je kunt er best leuk winkelen, alle winkels zitten er! En natuurlijk heeeeerlijk belgische biertjes proeven! Ja erg leuk voor een nachtje smile


Zijn oa bij het kleine en grote begijnhof geweest:
Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Groot-begijnhof-leuven-1(p:activity,1086)(c:0)
Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Klein_Begijnhof_Leuven_01

grote en oude markt:
Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 GroteMarktLeuven
Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 OudeMarktLeuven

En lekker langs de dijle gezeten:
Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Leuven_rivier
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Empty Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

Bericht  Marin ma 24 okt 2011 - 2:41

Leuk! Ziet er mooi uit!

Het Begijnhof ben ik laatst even geweest met m'n oom (hoogleraar aan de Franse universiteit van Leuven, in Louvain la Neuve dus), en wilden we ook een biertje drinken want hij wist een leuk cafetje in het Begijnhof, maar die konden we niet vinden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge? - Pagina 2 Empty Re: Weekendje weg Belgie: Gent, Leuven of Brugge?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum