Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lijk jij op je ouders?

+19
Shy
Toet
Merai
Jeanette
Sugarfall
Sarah1985
bolus26
applestar
love
Blond
Angela_1986
Miss G
TGR
SoGood
silly-one
Lady Starstruck
Zwoesj
Possom
SuperGrover
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:55

Het is dat ik zeker weet dat ze biologisch gezien mijn ouders zijn.... anders zou ik denken dat ze me tussen de bloemkool hadden gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Jeanette zo 16 okt 2011 - 7:46

Ik ben echt een mengelmoes. Mijn moeder is blond, lichte huid en blauwe ogen. Mijn vader heeft een donkerdere huid, bruine ogen en zwarte krullen. Ik heb een lichte huid, groen-bruine ogen en donker haar. De een zegt dat ik sprekend mijn moeder ben en anderen zeggen weer juist mijn vader. Qua gedrag vind ik best lastig. Ik heb in ieder geval het shoppen van mijn pa. Mijn pa is daar ook dol op.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:49

Ik schijn met bepaalde kapsels iets van mijn moeder weg te hebben. Maar over het algemeen geven mensen aan dat ik meer op mijn vader lijk. Daarnaast lijk ik qua innerlijkheden helemaal niet op mijn moeder, terwijl ik een replica ben van mijn vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Merai zo 16 okt 2011 - 9:23

Hoe ouder ik word, hoe meer ik op mijn vader ga lijken. Als klein meisje leek ik sprekend op mijn moeder op die leeftijd, nu herken ik eigenlijk alleen haar ogen. De rest heb ik duidelijk van mijn vader. Vroeger was ik altijd erg bang dat ik qua innerlijk op mijn moeder leek en ook zo zou eindigen maar gelukkig heb ik me eindelijk gerealiseerd dat ik wat dat betreft ook precies mijn vader ben.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Toet zo 16 okt 2011 - 10:30

Ik lijk het meest op mijn vader. Qua uiterlijk heb ik van allebei een beetje, maar ik lijk wel weer sprekend op een tante (zus van mijn vader.)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 11:56

Qua uiterlijk op mijn vader en ik blijf qua karakter ook op hem lijken maar het gaat steeds minder worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Shy zo 16 okt 2011 - 19:58

Ik lijk heel erg op mijn moeder, ik denk qua uiterlijk en innnerljk. Ik vondt het nooit leuk om te horen nu ben ik er alleen maar heel erg trots op!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Rush zo 16 okt 2011 - 20:01

Ik heb qua hoofd/gezicht het uiterlijk van m`n moeder. Ik ben donker, slagen in het haar en snel grijs (helaas) maar het schijnt dat ik echt precies op haar lijk, qua gezicht.

De rest van m`n uiterlijk heb ik van m`n vaders kant. Kleine handen en voeten, klein qua lengte en behoorlijke heupen waarboven kleine borsten zitten.

Het innerlijk is echt een mix. Ik kan net zo eigenwijs en opvliegend zijn als m`n vader, maar het lieve, gevoelige en zorgzame heb ik van m`n moeder.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 20:16

Qua uiterlijk begin ik steeds meer op mijn moeder te lijken. Zowel vrienden en bekenden valt het op, als mezelf. Soms vang ik een glimp van mezelf op in een winkelruit of loop ik langs een spiegen en dan denk ik plotseling: daar loopt mijn moeder!

Qua innerlijk is het denk ik 50/50 verdeeld tussen mijn moeder en vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 20:40

Ik lijk ook op beide ouders, zowel innerlijk als uiterlijk. Mijn moeder is bijv. erg netjes in huis en ik heb haar haar en neus. En m'n vader is best gevoelig en ik heb zijn ogen en mond. Dus is ben echt een mengelmoes. Wat wel grappig is dat ik best vaak hoor dat mijn zoontje op zijn opa (mijn vader) lijkt en weer totaal niet op mij Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 20:41

Ik lijk qua uiterlijk het meeste op mijn moeder, maar mijn donkere bruine ogen en lengte heb ik dan weer van mijn vader. Verder qua innerlijk lijk ik ook het meeste op mijn vader, en sommige kleine dingen komen weer van mijn vader! Maar verder, toch echt mijn moeder.. ook het praatgrage laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Oasis zo 16 okt 2011 - 21:16

Qua uiterlijk lijk ik met meeste op mijn vader, ookal heb ik ook wel wat van mijn moeder.
Qua innerlijk is het echt een mengelmoes; vastberadenheid en goed zijn in wat je doet, heb ik echt van mijn vader. Onzekerheid, lief zijn, overbezorgd kunnen zijn en jezelf op de laatste plaats zetten heb ik dan weer van mijn moeder.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  mickey zo 16 okt 2011 - 21:41

Sprekend mijn vader, zowel uiterlijk als innerlijk.
Vorig jaar kwam een oma haar kleinkind ophalen op het werk, ze wist meteen wie ik was, want haar man had met mijn vader samen gewerkt. Zegt wel genoeg denk ik Wink
Wat innerlijk betreft: ik ben niet zo koppig als mijn vader, maar kan wel heel lui zijn, zoals hij, ben een binnenvetter, zoals hij, familiemens, zoals hij. Verder zijn we beide vrij stil in gezelschap, in ieder geval in het begin.
Mijn zus is qua uiterlijk duidelijk onze moeder, al heeft ze wel de bouw van mijn vader. Ik denk dat ze qua karakter ook meer onze moeder is, al weet ik dat niet zeker, want ik heb geen contact met mijn moeder. Maar er zijn veel dingen die ik niet herken bij haar, waardoor ik denk dat het van mijn moeder af komt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  mzcharlotte ma 17 okt 2011 - 6:21

Ik ben echt een mix. Op sommige foto's van mij zie ik mijn moeder, op anderen sprekend mijn vader. Qua trekjes merk ik vaak dat ik op mijn moeder lijk. Qua karakter heeft mijn vaders kant de overhand (TG!) maar ik heb nog een paar eigenschappen van mijn moeder.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lijk jij op je ouders? - Pagina 2 Empty Re: Lijk jij op je ouders?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum