Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan je ouders ...

+35
xxDila
Teddyaapje
Snoes
Sushi
RioolSpook
Yael
Caroow
Toet
Hoochie
Oasis
Caramba
Silver
minoessepoes
Rush
Lady4
Eris
TwistedAngel
Zonnetje
PluDan
Floor
Zininzon
rapa nui
Sarah1985
Kamperseboekenwurm
Caresses
Roxi3
sanne-84
sonly
SoGood
TGR
Pompoen
mickey
Lejow
Highway
silly-one
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 3:39

Birgit schreef:* weleens op vakantie? - Mijn vader elk jaar (met zijn vriendin), mijn moeder dit jaar voor het eerst (in d'r eentje)
* weleens naar het theater? - Mijn vader nooit, mijn moeder af en toe
* weleens naar een concert? - Beiden nooit
* weleens een weekendje weg? - Mijn vader en zijn vriendin meerdere keren per jaar, mijn moeder heel soms met een vriendin
* weleens naar de bios? - Nee
* weleens samen uit eten? - Mijn vader en zijn vriendin niet, mijn moeder heeft geen partner

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? - Nee, er zijn zoveel andere dingen die je samen kunt doen. Mijn vriend en ik hebben zelf overigens amper zulke dingen gedaan de afgelopen jaren, daar hadden we simpelweg geen geld voor, en ik vond ons zeker niet saai!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 3:48

[quote="Birgit"]* weleens op vakantie? Ja, mijn ouders gaan sowieso ieder jaar een keer samen en daarnaast gaat mijn moeder ook regelmatig alleen of met mijn broer. Mijn vader vindt het best, die is niet zo'n reiziger, mijn moeder juist wel.
* weleens naar het theater? Nee nooit, volgens mij is het ook niks voor ze.
* weleens naar een concert? Nee, ook nooit. Maar mijn moeder zou wel graag eens naar Anouk willen.
* weleens een weekendje weg? Nee, bijna nooit, ze zijn een tijd terug eens een weekendje weg geweest.
* weleens naar de bios? Nee.
* weleens samen uit eten? Ja, soms.

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Nee hoor, helemaal niet. Mijn ouders hebben allebei nog genoeg hobby's waar ze lekker actief mee zijn en zitten ze in de redactie van de dorpskrant.


Laatst aangepast door Break Of Day op zo 16 okt 2011 - 20:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 3:48

Birgit schreef:* weleens op vakantie? Ja heel vaak. Ze wonen ongeveer de helft van het jaar in Italië.
* weleens naar het theater? Hoogstens met mij en mijn man.
* weleens naar een concert? Ja ze waren laatst zelfs op een concert-cruise.
* weleens een weekendje weg? Jip.
* weleens naar de bios? Nee.
* weleens samen uit eten? Ja zeker 1 keer per week.

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 3:54

Mijn ouders doen eigenlijk alles wel. Het 1 vaker dan het ander maar mijn moeder is vrijdag met haar zus nog naar een concert geweest en nu zijn mijn ouders samen op vakantie!

Ik vind het leuk dat ze nog zoveel samen doen. Ze sporten ook samen, dat vind ik ook altijd leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  sanne-84 zo 16 okt 2011 - 4:01

op alles nee

mama kan niet goed slapen ergens anders (gezondheid) dus vakantie valt af. ze kan ook niet lang in een andere stoel zitten dus theater ed valt al af. ze kan de laatste tijd niet goed meer lopen wegens pijn, en door pijn geen eetlust, dus uiteten valt ook af.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 5:09

Birgit schreef:

Wat jij zo zegt vind ik ook van mijn ouders.

Mijn vader vindt zijn werk zo leuk dat hij er gewoon mee door gaat en 2 a 3 avonden per week weg is, het is inmiddels zijn hobby geworden zegt hij. Heel leuk dat je zo tevreden bent over je werk, maar er is ook nog een leven buiten werktijd. Oom en tantes van me zeggen steeds dat ze het eigenlijk niet normaal vinden en dat ze van het leven zouden moeten genieten i.p.v. alles oppotten. Dat is namelijk wat die van mij doen, 1x in de zoveel tijd een splinternieuwe auto kopen en verder bijna niks leuks doen.

Als ze 's avonds samen zijn zitten ze op de bank, ze kijken tv-programma's die mijn moeder wil zien en mijn vader zit met zijn armen over elkaar en valt zowat in slaap.
Als je vertelt dat je iets leuks gaat doen vinden ze dat we wel heel vaak leuke dingen doen en alles is zo duur.
Ik hoop dat er nog eens verandering in komt, maar ik betwijfel het.

Wij lijken wel dezelfde ouders te hebben. Dit hele verhaal is bij ons thuis net zo. En zij doen al die dingen ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Roxi3 zo 16 okt 2011 - 5:45

* weleens op vakantie?
Ja, meerdere keren per jaar.
* weleens naar het theater?
Ja
* weleens naar een concert?
Ja
* weleens een weekendje weg?
Ja
* weleens naar de bios?
Ja
* weleens samen uit eten?

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai?
Nee iedereen vult het leven op zijn/haar eigen manier in. Ik kan ook wel 1000 dingen bedenken die veeeeeel spannender zijn dan de activiteiten die hier boven staan dus misschien gaan die mensen die de bovenstaande dingen niet doen wel ieder weekend skydiven.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Caresses zo 16 okt 2011 - 5:47

* weleens op vakantie?
Ja
* weleens naar het theater?
Ja
* weleens naar een concert?
Ja
* weleens een weekendje weg?
Ja
* weleens naar de bios?
Ja
* weleens samen uit eten?
Ja
*En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai?
Nee, want 1) misschien doen andere mensen wel weer andere dingen.
2) misschien willen mensen dit wel doen maar hebben zij het geld er niet voor.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 16 okt 2011 - 5:58

Birgit schreef:* weleens op vakantie? Ja, 1 keer per jaar 5 weken en 2 keer 1 week
* weleens naar het theater? Ja, ze gaan regelmatig naar een theatervoorstelling
* weleens naar een concert? Nee
* weleens een weekendje weg? Meerdere keren
* weleens naar de bios? Soms
* weleens samen uit eten? Soms

Mijn schoonouders gaan 1 keer per jaar een week naar hetzelfde huisje op vakantie, dat doen ze sinds begin jaren tachtig elk jaar. De rest van bovenstaande punten ondernemen ze niet.
En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Persoonlijk vind ik dat het je een weinig verdiepend leven hebt als je weinig tot geen dingen onderneemt naast je werk.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Sarah1985 zo 16 okt 2011 - 6:28

* weleens op vakantie? ja elk jaar week Nijmegen de 4 daagse, daarnaast gingen ze ook wel naar het buitenland maar kan niet meer met mijn vader die wil niet lang autorijden
* weleens naar het theater? niet meer kan niet meer vanwege mijn vader
* weleens naar een concert? zelfde als hierboven
* weleens een weekendje weg? zelden toevallig in mei in een huisje van een kennis, maar zullen ze niet vaak doen
* weleens naar de bios? ook niet meer vanwege mijn vader
* weleens samen uit eten? dat helemaal niet meer vanwege mijn vader, aangezien hij veel lawaai maakt tijdens het eten hij kan niet goed meer slikken. Dus komt vaak weer omhoog dus gebeurt regelmatig dat alles er weer uit komt omdat die zich er in verslikt dus dan kun je niet uit eten gaan

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Ze zijn niet saai, Ze hebben veel moeten inleveren door de ziekte van mijn vader. Waar hun echt van genieten is op zaterdag te wandelen. Dat is echt hun ding waar ze gelukkig van worden.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  rapa nui zo 16 okt 2011 - 6:32

Op alles nee.

En ik vind het voor hun prima maar zou er zelf niet aan moeten denken. Zij vragen zich aan de andere kant weer af waarom ik al die dingen wel doe en van wie dat vandaan komt. Je doet er hun gewoon geen plezier mee. We zijn dit jaar uit eten geweest ivm een speciale trouwdag en dat was wel gezellig maar eigenlijk zouden ze het net zo leuk en veel handiger gevonden hebben als we gewoon thuis iets van de chinees hadden gehaald.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Zininzon zo 16 okt 2011 - 6:37

* weleens op vakantie?Ja, maar meestal binnen Nederland. Vind het leuk dat we volgende week samen naar Rome gaan, dan komen zij ook nog eens ergens! Haha
* weleens naar het theater?Nee
* weleens naar een concert?Nee
* weleens een weekendje weg?Nee
* weleens naar de bios?Nee
* weleens samen uit eten?Nee

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai?Niet echt, mijn ouders zijn gewoon geen stilzitters (zoals in de bios, theater etc). Zij gaan veel liever samen fietsen, wandelen, naar de kerk, op visite etc.. Moeten ze lekker zelf weten. Haha.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Floor zo 16 okt 2011 - 6:41

* weleens op vakantie? ja een keer of 3/4 per jaar (het liefst zo vaak mogelijk)
* weleens naar het theater? ja voor cabaret, toneel en musicals
* weleens naar een concert? ja, meerendeel zijn optredens in de omgeving. Maar mijn moeder wil graag nog met mij naar een 'echt groot' concert (zoiets als marco borsato, dat lijkt haar leuk om mee te maken. Omdat mijn vader niet van die massa's houdt zal ik met mijn moeder gaan)
* weleens een weekendje weg? ja (valt bij mij onder op vakantie gaan)
* weleens naar de bios? Ja afgelopen week nog
* weleens samen uit eten? ja regelmatig

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? denk dat dat wel mee valt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  PluDan zo 16 okt 2011 - 7:42

Birgit schreef:* weleens op vakantie? Ja, meerdere keren per jaar
* weleens naar het theater? Ja
* weleens naar een concert? Ja
* weleens een weekendje weg? Ja
* weleens naar de bios? Nee
* weleens samen uit eten? Ja

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Ja
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Zonnetje zo 16 okt 2011 - 8:27

* weleens op vakantie? Ja zeker.
* weleens naar het theater? Niet zo vaak.
* weleens naar een concert? Nooit.
* weleens een weekendje weg? Ja, soms wel meerdere keren per jaar.
* weleens naar de bios? Nee nooit.
* weleens samen uit eten? Ja, meestal als ze op vakantie of een weekendje weg zijn.

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Het lijkt me wel jammer als je deze dingen allemaal nooit doet.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:29

Ze gaan op vakantie, naar het theater, weekendjes weg en uit eten, graag zelfs! Bioscoop houden ze niet van, wel thuis film kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:46

* weleens op vakantie? Ja al is het de laatste jaren weinig geweest doordat mijn vader te ziek was.
* weleens naar het theater? Ja soms
* weleens naar een concert? Nee
* weleens een weekendje weg? Zelfde als vakantie
* weleens naar de bios? Nee nooit
* weleens samen uit eten? Ja soms

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai?

Nee, moet iedereen toch lekker zelf weten? Waarom gaat dit specifiek over ouders eigenlijk?


Laatst aangepast door Zusje op zo 16 okt 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  TwistedAngel zo 16 okt 2011 - 8:51

* weleens op vakantie? zonder ons, de kinderen niet..
* weleens naar het theater? nee, zelfs nog nooit geweest denk ik
* weleens naar een concert? Ook niet
* weleens een weekendje weg? Zonder ons niet, in november gaan we weer eens met zn allen
* weleens naar de bios? Met ons als kinderen wel, laatste keer was Ice Age 3 hahaha met t hele gezin
* weleens samen uit eten? hebben ze toevallig laatst een keer gedaan met zn 2, ik was compleet verbaasd
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Eris zo 16 okt 2011 - 8:54

Mijn ouders zijn wel actief met dat soort dingen. Ze vinden het heerlijk om samen uit eten te gaan, naar de film, theater en vakantie of even een paar dagen weg dat doen ze zo vaak mogelijk. Ik kan er van genieten om te zien dat zij samen nog zo genieten. Al 26 jaar samen en nog steeds vinden ze het fijn om samen dingen te ondernemen.

Mensen die dat niet doen vind ik niet per definitie saai maar ik vind het wel zonde om te zien dat zij zoveel mooie geniet momenten missen. Maar ieder mens leeft op zijn of haar eigen manier en dat vind ik prima.
Edit: ik zie mensen reageren waarbij gezondheidsproblemen er voor zorgen dat ouders dit niet kunnen. Uiteraard bedoel ik dat gene wat hier boven staat alleen voor mensen waar het wel mogelijk voor is om dit soort dingen te doen.


Laatst aangepast door Eris op zo 16 okt 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:55

sanne-84 schreef:op alles nee

mama kan niet goed slapen ergens anders (gezondheid) dus vakantie valt af. ze kan ook niet lang in een andere stoel zitten dus theater ed valt al af. ze kan de laatste tijd niet goed meer lopen wegens pijn, en door pijn geen eetlust, dus uiteten valt ook af.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Lady4 zo 16 okt 2011 - 8:58

Birgit schreef:* weleens op vakantie? Ja, ze hebben nu net een reis naar Zuid Afrika geboekt.
* weleens naar het theater? Nee.
* weleens naar een concert? Nee.
* weleens een weekendje weg? Ja, regelmatig.
* weleens naar de bios? Nee.
* weleens samen uit eten? Ja, regelmatig.

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai
?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Rush zo 16 okt 2011 - 20:08

Birgit schreef:* weleens op vakantie?
* weleens naar het theater?
* weleens naar een concert?
* weleens een weekendje weg?
* weleens naar de bios?
* weleens samen uit eten?

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai?
Mijn ouders gaan soms een paar dagen op vakantie en heel soms een weekendje weg.

Die andere dingen doen ze nooit tot zeer zeer zeer weinig. Ik vind m`n ouders niet saai, maar avontuurlijk is anders :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  minoessepoes zo 16 okt 2011 - 20:19

* weleens op vakantie? Ja ze reizen echt de hele wereld over, ze maken vaak per jaar een stuk of 2 verre reizen en dan nog heel wat trips binnen Europa tussendoor. Het is gewoon een hobby en een sport voor mijn vader om de reizen allemaal zo goedkoop mogelijk uit te stippelen, maar wel in mooie hotels te zitten en zoveel mogelijk te zien en toch uitgerust terug te komen van vakantie.*
weleens naar het theater? Ja regelmatig, mijn vader werkt bij een gemeente en daar krijgen ze kaartjes aangeboden van de schouwburg voor dezelfde avond die niet verkocht zijn voor een klein prijsje. Daar maken ze vaak gebruik van. Ze hebben ook jaren een abbonement op de schouwburg gehad met mijn oom en tante, ze gaan naar vanalles van ballet en klassieke muziek, tot musicals en andre van Duijn.*
weleens naar een concert? Nee dat eigenlijk nooit, alleen naar theater concerten in de schouwburg* weleens een weekendje weg? Heel vaak haha*
weleens naar de bios? Ja, ze zijn beide vooral gek op Nederlandse films.*
weleens samen uit eten? Ook zeer regelmatig, ik denk 1 keer in de twee weken wel. En op vakantie eigenlijk ook altijd, als ze dan weer terug zijn van vakantie hebben ze er weer genoeg van en gaan ze een paar weken weer niet
Mensen die dat niet doen vinden ze niet saai, ik geloof niet dat mijn ouders echt een mening over dat soort dingen van andere mensen vormen. Iedereen moet vooral doen wat hij leuk vind.
Voor mijn ouders is dit echt genieten van het leven, ze werken beide part-time, hebben het geld om het te doen en mijn vader zegt altijd, nu kan het nog, misschien kan ik het qua gezondheid bijvoorbeeld over een paar jaar allemaal niet meer dus nu genieten we er ook met volle teugen van. En gelijk hebben ze!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 20:35

Birgit schreef:* weleens op vakantie? Ja 1 a 2 keer per jaar
* weleens naar het theater? Nee
* weleens naar een concert? Mijn moeder soms, volgend jaar gaat ze naar Il Divo met haar 2 zussen
* weleens een weekendje weg? Niet ieder jaar maar zeker om het jaar
* weleens naar de bios? Nee
* weleens samen uit eten? Ja best vaak eigenlijk, zo'n 1x per maand en in de zomer zelfs meer

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Nee totaal niet, die zullen vast wel andere leuke dingen doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Silver zo 16 okt 2011 - 20:58

* weleens op vakantie? Nee
* weleens naar het theater? Nee
* weleens naar een concert? Nee
* weleens een weekendje weg? Nee
* weleens naar de bios? Nee
* weleens samen uit eten? Nee

Op de vragen allemaal Nee beantwoord, want met wel eens wordt bedoeld 1 a 2 keer per jaar? Mijn ouders, zijn dit jaar 1 keer een weekendje weg geweest. En daarvoor woonden wij nog thuis toen ze op vakantie gingen. En zo is het net als 1x naar een concert geweest, en 1x naar een theatervoorstelling geweest. Maar die ene keer is verdeeld over nu en 5 jaar geleden.

En vind je ouders/mensen die dit niet doen saai? Euhm, ik denk wel eens, ga erop uit! Maar dat doen/willen ze niet. Huis is groot genoeg om andere hobby's te hebben... Rolling Eyes En toch vind ik het saai..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan je ouders ... - Pagina 2 Empty Re: Gaan je ouders ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum