Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haten

+33
RYW
Lindsya
missthera
Makamba
Rush
Yael
Caroow
frolic
Supertalentje
Toet
Raindrop
Vanilla Queen
Caramba
Salander
Merai
Antibes
Roza
Jeanette
PluDan
Tazz
Tania
Catwoman79
Blond
Zwoesj
Rumble
JustMeDaan
ladycat
SuperGrover
_Lacey_
SoGood
Minx
Sugarfall
Bliss
37 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Haten - Pagina 4 Empty Re: Haten

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:18

Haten nee ik haat niemand. Meer boos en onbegrip met een grote vraag.......WAAROM! Waarom heb je mij/ons dit aangedaan. WAAROM, heb je jezelf dit aangedaan. Waarom, waarom, waarom?????

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Makamba ma 17 okt 2011 - 5:41

Nee en dat zou ik eerlijk gezegd ook niet willen! Heb het wel gedaan, maar het kost gewoon zo veel energie en het lost verder toch niks op.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  missthera ma 17 okt 2011 - 5:46

[quote="Break Of Day"]Ik wil hier ook nog wel wat aan toevoegen. Voor mij werkte haat kwaadmakend. En op die woede kon ik die betreffende periode met die betreffende persoon overleven. Het gaf mij kracht om te knokken.

Die woede herken ik. Ik ben afgelopen vrijdag samen met drie collega's slachtoffer geworden van een gewapende overval waarbij we vastgebonden op de grond eindigden. doordat ik zoveel haat tegnover de daders voel, ook al is het nog maar 3 dagen terug, heb ik het gevoel van: "ik ga mijn leven niet kapot laten maken door dat stelletje tuig."

Maar evengoed ben ik nu het merendeel van de tijd ook nog bang en verdrietig. Ik was vandaag overigens wel weer even naar mijn AH gegaan...
missthera
missthera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 19
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:13

Wat heftig missthera! Volgens mij heb ik het gelezen ergens..was in Amsterdam toch?

Gast
Gast

Bericht  missthera ma 17 okt 2011 - 6:14

Jolee schreef:Wat heftig missthera! Volgens mij heb ik het gelezen ergens..was in Amsterdam toch?

Ja dat klopt in de van Limburgstirumstraat.
missthera
missthera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:21

Ik hoop dat je goede hulp krijgt. Heel veel sterkte.

Gast
Gast

Bericht  Antibes ma 17 okt 2011 - 7:39

missthera schreef:
Jolee schreef:Wat heftig missthera! Volgens mij heb ik het gelezen ergens..was in Amsterdam toch?

Wow, ik woon om de hoek en ik heb NIETS meegekregen.. Bij de Appie?

Sterkte, dat zal je echt niet in de koude kleren gaan zitten.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 7:49

Ja, ik haat iemand. Zo erg, dat ik bewust bij diegene uit de buurt blijf, omdat ik niet in sta voor de gevolgen.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 17 okt 2011 - 7:56

Ik haat twee personen heel erg. Ik kan ze heel moeilijk verdragen in mijn buurt en ik zie ze allebei helaas regelmatig, ik doe er ook alles aan om niet bij hun in buurt te zijn. Ik sta ook gelijk op scherp en ze hoeven echt niks verkeerd te doen dan val ik ze gelijk aan en dat wil ik altijd voorkomen door hun zoveel mogelijk uit hun buurt te blijven. Deze twee personen hebben ook dingen bij mij of mijn gezin gedaan die gewoon niet normaal zijn. Ze zijn echt allebei niet goed in hun hoofd.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  missthera ma 17 okt 2011 - 8:01

Antibes schreef:
missthera schreef:

Wow, ik woon om de hoek en ik heb NIETS meegekregen.. Bij de Appie?

Sterkte, dat zal je echt niet in de koude kleren gaan zitten.

ja bij de appie om 07.03 uur renden twee gewapende mannen via het magazijn naar binnen. na afloop ongelooflijk veel politie en een helikopter zeggen ze.. wij waren toen naar het politiebureau. appie is tot ik geloof 13.00uur dichtgebleven.
missthera
missthera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Antibes ma 17 okt 2011 - 8:26

Hmm, ik ben er om elf nog langsgefietst, maar er is me niets opgevallen. Bizar zeg. Werk je er achter de kassa oid? Nu ben ik echt benieuwd hoe je eruit ziet haha, kom daar meerdere keren per week.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  RYW ma 17 okt 2011 - 8:31

Ik geloof niet dat ik iemand haat. Ik dacht eerst van wel, namelijk mijn voormalige vriendin die het achter mijn rug om met mijn ex-man deed, en haar man (15 jaar lang mijn beste vriend) die er vanaf wist en volgens de verhalen ook eens heeft meegedaan. Vooral omdat ze minimaal 2x per week over de vloer kwamen en met ons mee aten omdat ze geen geld hadden voor eten en alles, en omdat ze achter mijn rug om bespraken hoe ze het voor mij geheim moesten houden allemaal.

Maar inmiddels zijn we al een tijdje verder, en ik heb nog steeds geen greintje sympathie voor ze, maar ik haat ze niet. Ik ben anders, maar denk ik wel gelukkiger dan toen, en dat heb ik in zekere zin aan hen te danken. Bovendien vind ik dat ze zich met hun daden zodanig verlaagd hebben dat ze het niet waard zijn dat ik er zo'n sterke emotie als 'haat' aan ga wijden. Onverschilligheid kunnen ze krijgen, en dat voelt goed.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:25

RYW: ik vind jou echt geweldig smile! Verder ben ik het met je eens dat de meeste mensen die ik zou kunnen haten, die moeite en energie gewoon niet waard zijn. I nothing them.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 9:54

Ik haat mijn ex. (Waar ik mee getrouwd was).
Allereerst ging hij vreemd, maar toen we uit elkaar gingen (nadat hij via een briefje op tafel had laten weten dat het niet meer ging), heeft hij geprobeerd én gedreigd om alle spullen en geld onder mijn kont vandaan te trekken. Hij heeft zelfs zelfstandig een akte op laten maken bij de notaris, waarin hij dingen beweerde over verdeling van spullen en geld. Dreigtelefoontjes, sms-jes. Terwijl hij het tegelijkertijd aanlegde met een familielid van me. En jawel, die twee zijn nu nog steeds samen. Dit alles heeft ook een wig gedreven tussen mijn zus en mij; ik ben niet meer welkom bij haar thuis, mijn ex wel.
In dezen denk ik echt: ben ik nu gek of zijn zij het? Het maakt me zo ontzettend woedend, ik haat die gozer. Niet alleen om wat hij mij heeft geflikt, maar ook omdat ik nu ook m'n halve familie nog eens kwijt ben.
Ik zou het graag verstandiger willen zien, als in "Wees blij dat je van hem af bent", maar zoals iemand al schreef, voor mij is haat een gevoel. Ik kan het niet goed hanteren.

Gast
Gast

Bericht  Salander ma 17 okt 2011 - 9:57

PluDan schreef:
Spetterdespat schreef:
Salander schreef:
Stuiterbal schreef:Ik haat mijn moeder. Ik haat haar echt heel erg !

+ 1

Hier ook een + 1.

Jeetje zeg, hebben hun dan zoiets vreselijks gedaan?
Ik kan mijn moeder soms ook wel eens niet uitstaan!! Maar om nou te zeggen dat ik haar haat, nee...

Mijn moeder heeft me ernstig verwaarloosd, gedreigd te vermoorden, vernederd, mishandeld, in de steek gelaten, mijn leven op alle mogelijke manieren tot een hel gemaakt. Dus denk wel dat ik reden genoeg heb om haar te haten...
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Bliss ma 17 okt 2011 - 10:04

Wow, sommige verhalen zijn echt heftig! Stukken heftiger dan mijn situatie met mijn voormalig beste vriendin, die gevoelens zijn denk ik ook niet te vergelijken. Zij heeft mij gewoon zo'n pijn gedaan en gekwetst door mij te dumpen, dat ik daarom denk dat ik haar haat en met een gevoel van walging aan haar denk. Maar dit valt in het niet bij personen waar jullie over spreken, bijv. het verhaal van Salander hierboven. Vreselijk, veel sterkte voor jullie!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW ma 17 okt 2011 - 10:46

June schreef:RYW: ik vind jou echt geweldig smile! Verder ben ik het met je eens dat de meeste mensen die ik zou kunnen haten, die moeite en energie gewoon niet waard zijn. I nothing them.

Dank je smile coole uitspraak trouwens, 'I nothing them'. Die ga ik ook eens gebruiken Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Paper Crown ma 17 okt 2011 - 20:18

Ik heb een alles overheersende haat tegen de 'moeder' en 'oma' van mijn man. Echt diepe haatgevoelens dat ik ook echt wens dat er iets vreselijks met ze gebeurd. IK HOOP HET ZO! Echt haat in de meest pure vorm.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 20:28

Ik heb een tijdje wel gevoelens gehad voor mijn schoonouders die in de buurt kwamen van haat maar gelukkig heb ik dat los kunnen laten. Zij hebben zoveel narigheid uitgehaald, onwaarheden verteld, over en tegen ons, niet komen opdagen na de geboorte van hun kleinkind.. Ik heb een jaar geleden ongeveer toen ik nog in therapie zat voor mijn postnatale depressie 1 sessie over ze gepraat en sindsdien is het goed zo. We hebben toen ook bewust gezegd tegen ze geen contact meer te willen. Het kostte zóveel energie, en dat is nu niet meer. Het verdriet om het niet hebben van schoonouders en een tweede opa en oma voor onze kinderen blijft, maar ik hoop dat het goed met ze gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:12

Nee.

Gast
Gast

Bericht  Puk di 18 okt 2011 - 3:41

Ik haat mijn neef..hij heeft mij op de middelbare school het leven ontzettend zuur gemaakt, gepest, leugens over mij en mijn ouders verspreid, ik werd echt uitgekotst op school door zijn meelopers.

Ik zie hem nu nog 1 keer per jaar op de verjaardag van mijn oma en ik heb altijd zin om een keer op hem te spugen. Ik kijk hem niet aan, ik vertik het om ook maar een woord met hem te wisselen en ik kijk naar aan alsof hij een hoop stront is. Hij heeft nooit excuses gemaakt, mijn ouders hebben met hem gepraat in het verleden(zij haten hem trouwens ook net zo erg als ik) maar toch vertikte hij het om excuses te maken.

Hij is militair en ik heb jaren gewenst dat hij onderin het vrachtruim in een houten kist terug komt naar Nederland na een uitzending. Nu ben ik ondertussen zover dat ik dat sneu vind voor mijn oma en zijn vader en moeder. Dat gun ik ze echt niet.....

Ik heb me ook kostelijk vermaakt toen zijn vriendin het uitmaakte 1 dag voor ze gingen samenwonen, ik had zin om hem een kaart te sturen met: boontje komt om zijn loontje. Mijn moeder belde me speciaal op om te het te vertellen en ik was gewoon blij, omdat ik hem wel een walgelijk leven wens.

Als ik dit zo terug lees vind ik het best heftig, maar hij haalt het slechste in mij naar boven.
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Kabouter di 18 okt 2011 - 5:01

Nee, er zijn geen mensen die ik haat. Wel mensen die ik absoluut niet mag (of een hekel aan heb), maar haten gelukkig niet. Als ik sommige van jullie verhalen lees, kan ik me wel voorstellen dat jullie die mensen haten.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 5:27

Ik had gereageerd dat ik mijn moeder intens haat. Er werd gevraagd waarom. Kreeg eerder even niet de kans.

Ik haat mijn moeder omdat ze voor mij gekozen heeft terwijl ze me niet wilde. Ik was al vanaf dat ik geboren ben niet gewenst voor haar. Mijn vader wilde mij en dat was de enige reden dat ze voor mij gekozen heeft.
Ze heeft me verwaarloosd en geestelijk mishandeld door regelmatig te zeggen dat ik niks waard was en niet gewenst was en ze me liever kwijt was dan rijk.
Ze gebruikte me voor het schoonmaken in huis, om op te passen op haar gast ouder kindjes. Liet me werken om mijn loon vervolgens weer aan haar af te staan. Hield me regelmatig thuis uit school om thuis te poetsen zodat zij dat niet hoefde te doen.
Er werd te vaak niet voor eten gezorgd. Zij had een verslaving aan kienen en dat was belangrijker dan een maaltijd op tafel.
Kreeg alles 2e hands (niet dat dat heel erg is maar toch)

Nadat ze me op mijn 16e het huis uit heeft gegooid (letterlijk gegooid) heeft ze me daarna aangegeven bij de politie voor mishandeling en stalking.
Gekke ik heb het toch nog 3x opnieuw geprobeerd contact te houden maar helaas werd ik steeds opnieuw heel diep gekwetst.
En nu heb ik zo'n grote haat tegenover haar dat ik haar liever kwijt ben dan rijk. Echt ik wacht op de dag dat ze komt te overlijden. Ik neem dan een fles champagne mee naar het graf en trek die open ! Het is heel heel hard wat ik zeg maar ik meen het uit het diepste van mijn hart.

Sorry voor de meiden waarbij dit hard overkomt dat is uiteraard niet mijn bedoeling. Dit is mijn gevoel natuurlijk en voor heel veel mensen niet te begrijpen !

Gast
Gast

Bericht  PluDan di 18 okt 2011 - 6:03

Jeetje, wat een heftige verhalen staan hier oa van Salander en Stuiterbal.
Wat zal dit moeilijk voor jullie zijn (geweest).
Op een gegeven moment zal je dan wel voor jezelf moeten kiezen.
Dikke knuffel hug .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:57

Stuiter, ik krijg de rillingen van jouw verhaal. Ik kende het gedeeltelijk, maar nu je het gedetailleerder vertelt, maakt het me kotsmisselijk. Dat iemand zó zijn kind kan verwaarlozen. Gatver. hug

Salander, net zo. Wat vreselijk moet dat voor je zijn geweest. Dikke knuffel!!hug

Puk, ik zou in jouw situatie hetzelfde doen: hem geen blik waardig gunnen. Wat een kloothommel zeg silent

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: