Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1
+6
Jente10
NoorA
Jeanette
Blond
Rebecca
Bliss
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1
De verfilming ervan is Nu op televisie op NL3
Voor de liefhebber welke het nog niet in de gids hebben zien staan!
Voor de liefhebber welke het nog niet in de gids hebben zien staan!
Laatst aangepast door Isa op ma 3 jan 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Stieg Larsson - Mannen die vrouwen haten - Deel 1
De film? Crap, die wil ik nog zien! Maar ik ga nu slapen... Ik ben al een tijd van plan ze op dvd te kopen, maar vind ze nog te duur!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Excuses, de film inderdaad.
Ik heb net deel 1 uit, dus ik mag van mij deze film dan nu ook zien.
Deel 2 komt volgende week. En deel 3 de week erna.
Ik heb net deel 1 uit, dus ik mag van mij deze film dan nu ook zien.
Deel 2 komt volgende week. En deel 3 de week erna.
Gast- Gast
Isa, deel 2 komt woensdag en donderdag al, en deel 3 vrijdag en zaterdag.
Ik heb ze op DVD. Nog nooit gezien trouwens.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Jaa, heb het ook gekeken! Ik heb de boeken niet gelezen en vind het nu uber spannend, maar vanavond moet ik werken. Daar baal ik van!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik vind die films zooooo slecht. Deel 1 gaat nog wel een heel klein beetje, maar deel 2 en drie
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Rebecca schreef:Isa, deel 2 komt woensdag en donderdag al, en deel 3 vrijdag en zaterdag.
Haha, ja! Daar kwam ik pas op het eind van de eerste helft van deel 1 achter.
Gast- Gast
Ik heb deel 1 al 2 keer in de bios gezien, eerst in Noorwegen toen ik daar woonde en ik wel heel nieuwsgierig was want er was veel media aandacht voor. Vond het geweldige film en daarna alle 3 boeken gelezen en afgelopen jaar alle 3 de delen in filmmarathon in bios gezien
Heb nu vrijdag net DVD box gekocht (bij V&D in aanbieding voor €40)! Ga ze nu niet op TV kijken want is beetje laat voor mij maar het zijn echt 3 van me favo films!
Heb nu vrijdag net DVD box gekocht (bij V&D in aanbieding voor €40)! Ga ze nu niet op TV kijken want is beetje laat voor mij maar het zijn echt 3 van me favo films!
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb de boeken vorig jaar gelezen, maar had de films nog niet gezien. Ik heb gisteren het eerste deel van film 1 zitten kijken en ik vind het wel mooi, maar de boeken waren mooier.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb alledrie de films in de bios gezien en vond het helemaal super. Als ze wat goedkoper zijn wil ik ze wel op dvd. Heb de boeken nog niet gelezen, weet niet of ik dat nog wel ga doen nu ik de clou (schrijf je dat zo:S) ken.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
zonnetje schreef:Ik heb de boeken vorig jaar gelezen, maar had de films nog niet gezien. Ik heb gisteren het eerste deel van film 1 zitten kijken en ik vind het wel mooi, maar de boeken waren mooier.
Mijn vriend vond het boek ook mooier inderdaad. Ik wilde eigenlijk ook wel kijken, maar vindt het wel erg laat. We gaan ze dus maar downloaden en dan ik ze dan wel een keertje.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Mijn collega zei ook al dat het eerste gedeelte van de eerste film gisteren op tv was.
Had het graag willen zien, aangezien ik deel 1 van de Trilogie pasgelden heb gelezen.
Nou ja, ik kijk wel even een stukje van het tweede gedeelte vanavond en als het me bevalt koop ik de film een keer als hij wat goedkoper is.
Had het graag willen zien, aangezien ik deel 1 van de Trilogie pasgelden heb gelezen.
Nou ja, ik kijk wel even een stukje van het tweede gedeelte vanavond en als het me bevalt koop ik de film een keer als hij wat goedkoper is.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik heb vanmiddag deel 1 gekeken:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=11935432&md5=5e7d44d0b9f10b61ed2741f1fb64d35c
Voor diegenen die hem dus ook gemist hebben. Goede film, ik kijk uit naar deel 2!
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=11935432&md5=5e7d44d0b9f10b61ed2741f1fb64d35c
Voor diegenen die hem dus ook gemist hebben. Goede film, ik kijk uit naar deel 2!
Gast- Gast
En nu kan ik het niet zien omdat ik aan het werk ben..
Film vond ik goed. Hij kwam weliswaar niet overeen met het boek, maar de verhaallijn kwam duidelijk naar voren.
Morgen de eerste helft van deel 2, maar ik mag van mezelf niet kijken. Ik heb het tweede boek namelijk nog niet uit en dat gaat er nu ook niet van komen.
Morgen de eerste helft van deel 2, maar ik mag van mezelf niet kijken. Ik heb het tweede boek namelijk nog niet uit en dat gaat er nu ook niet van komen.
Gast- Gast
Ik heb de films eerst gezien en toen de boeken geprobeerd te lezen. Ben tot anderhalf gekomen. Ik vond de films steengoed. De boeken daarentegen zijn veel en veel uitgebreider. Wordt dieper ingegaan op onderlingen banden en relaties. Dat maakt het voor een boek natuurlijk wel interessant, zo zit je nog meer in het verhaal. Ik vind Michael Niqvist ook gewoon een geweldige acteur.
Bliss, ik wil de films ook nog steeds kopen. Mocht ik ze eerder hebben als jij dan mag je ze lenen .
Bliss, ik wil de films ook nog steeds kopen. Mocht ik ze eerder hebben als jij dan mag je ze lenen .
Gast- Gast
Deel 2 was weer buitengewoon spannend gisteravond, maar trekt me nog niet zo aan tot deel3.
Ik vind het wel jammer dat ik de boeken niet gelezen heb en de films eerst zie, vaak is een boek daarna te voorspellend...
Ik vind het wel jammer dat ik de boeken niet gelezen heb en de films eerst zie, vaak is een boek daarna te voorspellend...
Gast- Gast
Ik vond het vooral moeilijk om de boeken te blijven lezen. Het eerste boek bv, duurt het 250 blz voor er uberhaupt iets gebeurd. Ik weet niet of ik had blijven lezen als ik niet had geweten wat er nog zou komen eigenlijk. De boeken zijn ook wel een beetje anders trouwens en er wordt meer ingegaan op relaties en banden tussen mensen. Dat maakt het op zich wel leuk maar als je de film hebt gezien (waarin alles flitsend snel gaat) kan het ook wel erg traag aanvoelen.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik vond het vooral moeilijk om de boeken te blijven lezen. Het eerste boek bv, duurt het 250 blz voor er uberhaupt iets gebeurd. Ik weet niet of ik had blijven lezen als ik niet had geweten wat er nog zou komen eigenlijk. De boeken zijn ook wel een beetje anders trouwens en er wordt meer ingegaan op relaties en banden tussen mensen. Dat maakt het op zich wel leuk maar als je de film hebt gezien (waarin alles flitsend snel gaat) kan het ook wel erg traag aanvoelen.
En de eerste 250 blz waren daar voor nodig om de rest van het verhaal te begrijpen. Ik vond het ook moeilijk om er doorheen te komen, ik heb hem zelfs aan de kant gelegd en ben iets anders gaan lezen, maar ik vond ook dat als ik iets kocht om te lezen, dat ik het ook moest lezen. In mijn boekenkast mag geen boek staan dat ik niet heb gelezen.
Pas na 250 blz, misschien zijn het er nog meer, werd voor mij duidelijk waarom de eerste 250 blz zo ongelofelijk langdraderig waren. Al moet ik wel bekennen dat Stieg er een handje van heeft om te lang door te gaan op bepaalde kwesties. Dat je vervolgens ook blij bent dat je eindelijk van dat eindeloze gezeur afbent.
Maar goed, tot nu toe ben ik nog steeds blij dat ik voor Stieg heb gekozen. Want ondanks zijn langdraderigheid, is het verhaallijn wel heel goed en spannend.
Gast- Gast
Gisteren gekeken en vanavond weer voor de buis zitten. Eindelijk wat leuks op tv!
Ik vind het wel jammer dat ze het zo laat uitzenden. Wij zijn ook nog iets aan het kijken (op DVD maar we willen niet wachten) over Willem van Oranje. Tegen de tijd dat Millenium dan begint ben ik echt uitgeteld. Gister dan ook helaas niet gezien. Wel eerder al hoor, dus wie weet sluit ik straks toch weer aan .
Gast- Gast
Ik vind het wel een redelijke tijd. Ik ben sowieso gek op detectives van de Kro, maar die worden vaak 's nachts pas uitgezonden in het weekend. Nou, dan ben ik op stap hoor haha.
Soortgelijke onderwerpen
» Vrouwen vs mannen
» Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus?
» Leuke films voor mannen én vrouwen?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Haten
» Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus?
» Leuke films voor mannen én vrouwen?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» Haten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: