Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haten

+33
RYW
Lindsya
missthera
Makamba
Rush
Yael
Caroow
frolic
Supertalentje
Toet
Raindrop
Vanilla Queen
Caramba
Salander
Merai
Antibes
Roza
Jeanette
PluDan
Tazz
Tania
Catwoman79
Blond
Zwoesj
Rumble
JustMeDaan
ladycat
SuperGrover
_Lacey_
SoGood
Minx
Sugarfall
Bliss
37 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Haten - Pagina 2 Empty Re: Haten

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:04

Nee ik haat niemand.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Catwoman79 zo 16 okt 2011 - 6:15

Ja, en ik zou de vlag uitsteken als ik hoor dat die persoon niet meer leeft.
Zij heeft mijn jeugd en eigenlijk een groot gedeelte van mijn leven al tot een hel gemaakt.
Gelukkig zie en spreek ik haar niet meer, maar helaas hoor ik toch nog wel eens wat over haar en dan gaat bij mij echt de knop om.
Als ze voor mijn auto staat zou ik zo een extra stoot gas geven
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:32

Birgit schreef:
PrinsesBo schreef:Dat dacht ik tot 2 jaar terug ook, Birgit.

Het is miss best verkeerd om iemand te haten, maarja.. Ik doe het toch echt Embarassed

Maar heeft diegene je dan iets geflikt? En is het dan dat je die persoon nooit meer wilt zien of komen er ook andere dingen bij kijken? Ik ben daar best benieuwd naar aangezien ik die gevoelens zelf niet ken.

En wat versta je dan onder haten, wat is jouw definitie ervan? --> vraag voor iedereen

Diegene heeft me inderdaad wat geflikt. Ik wil diegene absoluut nooit meer zien enals ik dr wel zou zien zou ik me in moeten houden om dr niet te slaan...
Wat ik versta onder haten is hetzelfde als Tea 'Dat je zo van iemand walgt, dat je alles aan die persoon vreselijk vind en geen greintje positief gevoel voor die persoon kan hebben. Dat je geen respect hebt, en die persoon misschien zelfs wel wat aan zou willen doen.' behalve dan het stuk van wat aan willen doen. Dat zou ik nooit kunnen... Behalve dan slaan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:57

Ik haat mijn moeder. Ik haat haar echt heel erg !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:59

Ik vind iemand haten verspilde energie. Er zijn wel een aantal mensen die ik liever niet meer wil zien.

Gast
Gast

Bericht  Tania zo 16 okt 2011 - 7:06

Ik haat niemand.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz zo 16 okt 2011 - 7:08

Ik heb in het verleden wel wat mensen gehaat. Maar die gevoelens zijn afgezwakt omdat ze uit mijn leven zijn verdwenen. Nu haat Ik ze niet meer maar Ik zal er geen gesprek mee aan zal knopen als Ik ze op straat tegen kom. Ook heb Ik er nu nog geen goed woord voor over.

Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:35

Ik 'haat' niemand, omdat ik bang ben dat ik daar spijt van krijg.

Zo'n 7 jaar geleden ben ik vreselijk afgekraakt, gekleineerd en onzeker gemaakt door een leerkracht waarbij ik stage liep. In die tijd had ik een bloedhekel aan haar. Inmiddels heb ik dat achter me gelaten: Ik heb haar een jaar geleden opgezocht op Hyves en heb haar vervolgens een mail gestuurd over hoe ik me destijds voelde. Zij reageerde heel goed. Ze had het nooit zo bedoeld en schaamde zich erg voor haar onkunde destijds. Ze heeft haar excuses aangeboden.

Ik ben heel blij dat ik nooit echte haatgevoelens heb gehad, want ik weet nu dat zij ook menselijk is en ze het helemaal nooit zo heeft bedoeld. Daarom 'durf' ik geen haat te voelen, ik wil mezelf daar niet op betrappen. Iedereen heeft redenen voor acties. Uitzondering: sommige mensen zijn pure evil, maar die zijn mijn overdenkingen niet waard.

Gast
Gast

Bericht  PluDan zo 16 okt 2011 - 7:40

Stuiterbal schreef:Ik haat mijn moeder. Ik haat haar echt heel erg !

Jeetje, wat erg zeg...
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  PluDan zo 16 okt 2011 - 7:41

Nee, ik haat niemand. Ik heb wel mensen die ik minder mag, maar dat heeft iedereen.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Jeanette zo 16 okt 2011 - 7:43

Nee, ik haat niemand. Er zijn wel personen die ik niet mag, maar daar verspil ik mijn energie niet aan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:04

Haten is ook een gevoel dat energie kost en dat gun ik personen die ik liever niet in mijn leven heb niet. Ik kan wel erg teleurgesteld zijn in bepaalde personen maar haten zal ik nooit iemand. Ik ben ook altijd wel bereid om te praten en ga het ook niet uit te weg als iemand weer eens contact zoekt. Of het dan echt goed zal komen hangt van de situatie en het gebeurde af natuurlijk. Haten is verspilde energie. Vind het wel rot om te lezen van jou Bliss hug.

Gast
Gast

Bericht  Roza zo 16 okt 2011 - 8:08

Nee, ik haat niemand. Er is 1 persoon dus ik zou kunnen haten, maar ze is het gewoon niet waard..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Antibes zo 16 okt 2011 - 8:13

Zusje schreef:Haten is ook een gevoel dat energie kost en dat gun ik personen die ik liever niet in mijn leven heb niet. Ik kan wel erg teleurgesteld zijn in bepaalde personen maar haten zal ik nooit iemand. Ik ben ook altijd wel bereid om te praten en ga het ook niet uit te weg als iemand weer eens contact zoekt. Of het dan echt goed zal komen hangt van de situatie en het gebeurde af natuurlijk. Haten is verspilde energie. Vind het wel rot om te lezen van jou Bliss hug.

Echt? Ik haat ook niet, haat is voor mij toch iets dat ook dicht bij liefde staat. Iets dat ik alleen kan voelen als er ook andere emoties bij komen kijken als liefde, onmacht, pijn etc. Dat heb ik op dit moment bij niemand, omdat die andere emoties toch verser moeten zijn dan. Ik schakel over op complete desinteresse en als zo'n persoon later dan toenadering zoekt, zal ik daar zero behoefte aan hebben en er dus ook niet in meegaan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:28

Ik heb aan één persoon een gruwelijke hekel. Normaal ben ik iemand die mensen snel kan vergeven als dingen uitgesproken zijn, maar bij hem gaat het verder dan zijn gedrag, ik vind dat hij gewoon een verrotte persoonlijkheid heeft. Het is geen haat, maar wel een enorme hekel hebben aan. Ik hoop dat ik er voor de rest van mijn leven geen woord meer mee hoef te wisselen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:39

Antibes schreef:
Zusje schreef:Haten is ook een gevoel dat energie kost en dat gun ik personen die ik liever niet in mijn leven heb niet. Ik kan wel erg teleurgesteld zijn in bepaalde personen maar haten zal ik nooit iemand. Ik ben ook altijd wel bereid om te praten en ga het ook niet uit te weg als iemand weer eens contact zoekt. Of het dan echt goed zal komen hangt van de situatie en het gebeurde af natuurlijk. Haten is verspilde energie. Vind het wel rot om te lezen van jou Bliss hug.

Echt? Ik haat ook niet, haat is voor mij toch iets dat ook dicht bij liefde staat. Iets dat ik alleen kan voelen als er ook andere emoties bij komen kijken als liefde, onmacht, pijn etc. Dat heb ik op dit moment bij niemand, omdat die andere emoties toch verser moeten zijn dan. Ik schakel over op complete desinteresse en als zo'n persoon later dan toenadering zoekt, zal ik daar zero behoefte aan hebben en er dus ook niet in meegaan.

Het staat ook dicht bij liefde, dat is voor mij de reden dat ik er wel voor open sta. Zo had ik vroeger een beste vriend. Ik heb zulke mooie tijden met hem gehad, we waren ontzettend hecht. Hij heeft me echter ook heel hard gekwetst en heel veel pijn gedaan maar toen hij dan weer na een jaar zei te willen praten stond ik daar ook wel voor open. Wat hij me vertelde kon ik echter niks mee en ik zag in dat het nooit ging worden hoe het was, dat het niet meer paste in mijn leven. Haten doe ik hem niet, ik heb het er wel soms nog gewoon moeilijk mee. Dat ik bereid ben om te praten met iemand wil dus niet automatisch maar zeggen dat het dan allemaal weer goed komt natuurlijk...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:39

Bliss schreef:Ik zal mijn vraag zelf ook even beantwoorden. Ik kan wel zeggen dat ik mijn voormalige beste vriendin haat, om hoe ze onze vriendschap heeft beëindigd. Eerder werd ik gewoon echt misselijk als ik aan haar dacht. Het heeft me zó'n pijn gedaan en ik heb echt geen goed woord meer voor haar over. Ik droom soms nog steeds over haar. Ik gun haar niks goeds toe, bah.

Ik ben nu ik dit lees best een beetje onzeker dat mijn voormalige beste vriendin dit ook denkt. Dat zou ik vreselijk vinden. Maar daar hoop ik nooit achter te komen.

Vind het voor jou trouwens ook heel vervelend dat je deze gevoelens hebt hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:47

Ik haat helemaal niemand. Er zijn voldoende mensen die ik niet in mijn buurt kan verdragen, maar haat... Nee, dan krijgen ze nog veel te veel credits.

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 16 okt 2011 - 9:27

Antibes schreef:

+1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Salander zo 16 okt 2011 - 9:32

+ 1
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Caramba zo 16 okt 2011 - 9:41

Salander schreef:

+ 1

Hier ook een + 1.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Vanilla Queen zo 16 okt 2011 - 9:45

Ik haat niemand, maar er zijn wel personen waar ik een hekel aan heb
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 9:54

Ik haat gelukkig niemand.

Heb wel een hekel aan redelijk wat mensen nerd .

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 10:00

Ik kan iemand niet mogen om welke reden dan ook, maar ik ken het intense haatgevoel gelukkig niet. Dat zou me een verbitterd persoon maken, geloof ik en dat wil ik niet zijn.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop zo 16 okt 2011 - 10:15

Haten vind ik een groot woord. Maar ik heb wel een enorm grote hekel aan een aantal personen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud