Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

+8
PiP
Bruintje Beer
Niene
Nana
Liadan
Rouge
Annemie
Printje
12 plaatsers

Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Printje zo 16 okt 2011 - 0:02

Tot wanneer liggen jullie kindjes in een slaapzak? Totdat ze naar een groter bedje gaan?

Ons mam vertelde namelijk dat ik zelf als kind allang niet meer in een slaapzak sliep. Ons mannetje blijft er mooi nog even in, hij trapt zichzelf altijd bloot en het is net wat warmer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Annemie zo 16 okt 2011 - 0:03

Goeie vraag, ik lees even mee.. Very Happy
Mijn neefje is trouwens 2,5 jaar en die ligt nog wel in een slaapzak.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:04

tot ze gewoon onder haar deken blijft liggen denk ik? Of in ieder geval in staat is om zelf weer onder de deken te kruipen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Printje zo 16 okt 2011 - 0:11

Haha tjsa Rejoy das een goeie maar wanneer doen/kunnen ze dat?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:12

Ik denk als ze naar een peuterbedje gaan en idd onder een dekentje willen slapen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:12

haha, geen idee, kwestie van uitproberen? Wanneer was ook alweer de leeftijd dat ze onder een dekbed mogen? Dat is toch omdat ze dan zelf bewust het dekbed af kunnen slaan als ze het te warm krijgen? Misschien kunnen ze dan ook wel bewust het dekbed weer over zich heen trekken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Printje zo 16 okt 2011 - 0:14

Onder een dekbed volgens mijn vanaf 2 jaar. Ik denk ook idd gewoon uitproberen hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Rouge zo 16 okt 2011 - 0:16

Mijn zoontje slaapt sinds hij onder een dekbed slaapt (rond 2 jaar) eigenlijk niet meer in slaapzak. Soms doe ik het nog wel, en denk dat ik hem in de winter er ook nog lekker in stop (hij is nu 2,5). Want hij wil nooit onder zn deken liggen (die kan ik pas over hem heen leggen als ie slaapt) en ben ik bang dat hij het koud krijgt.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Printje zo 16 okt 2011 - 0:17

Oke dank je wel Rouge, zoiets dacht ik ook al.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Liadan zo 16 okt 2011 - 0:55

Yara had tot 2,5 jaar een slaapzak aan in bed. Dat was eigenbelang want ik had geen zin om voor de winter weer nieuwe slaapzakken te gaan kopen. En omdat het zomer was, konden we uitproberen of het ging lukken zonder slaapzak.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Nana zo 16 okt 2011 - 3:30

Toen hij 23 maanden was en naar een peuterbed ging.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Niene zo 16 okt 2011 - 3:32

Mijn dochtertje was 1 toen de slaapzak uit ging,ze klom namelijk met slaapzak en al uit haar ledikant. De eerste nacht zonder slaapzak is eigenlijk meteen goed gegaan smile
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Bruintje Beer zo 16 okt 2011 - 3:36

Toen ze overging naar haar peuterbedje. Ze was toen 23 maanden.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  PiP zo 16 okt 2011 - 3:44

Ze slaapt nu sinds het begin van de zomer niet meer in een slaapzak.
Nu doe ik ook geen slaapzak meer denk ik, als het straks koud is kleed ik haar wat warmer aan en doe sokken aan tegen koude voetjes.
Ze slaapt vanaf dat ze 21 maand is in een groot bed en sinds gisteren onder een dekbed.
Wij merkten dat ze zich heel bewust is van haar deken, als ze gaat liggen trek ze hem over heen en ook als ze het koud heeft. Daarom durfen wij een dekbed aan ondanks dat ze nog geen 2 jaar is.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  pindaatje zo 16 okt 2011 - 5:10

Ik lees ook graag even mee, en ben ook wel benieuwd hoe jullie die overstap gemaakt hebben dan..
Dochter is 2, gaat binnenkort over naar groter bedje, en wil haar ook onder dekbedje leggen dan..
Van de zomer al eens geprobeerd zonder slaapzak, geen succes, ze gilt net zolang tot ze hem weer aankrijgt!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Darius zo 16 okt 2011 - 7:28

Laurens ligt in een peuterbedje, met dekbed, maar wil deze niet over hem heen hebben. Hij heeft dus nog steeds een slaapzak.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Kat1980 zo 16 okt 2011 - 22:04

J heeft tot ongeveer 2 jaar in een slaapzak geslapen. T doet het nu nog en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Wij hebben J de laatste maand in zijn ledikant alvast laten oefenen met een dekbedje, omdat we ook bang waren dat hij niet goed er onder zou blijven liggen (was toch zomer, dus als hij er onder vandaan zou kruipen kreeg hij het tenminste niet heel koud). Het was inderdaad wel even wennen voor hem, maar op zich ging het toen wel prima toen hij overging naar zijn peuterbed.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Lilypie ma 17 okt 2011 - 0:03

Hier ligt ze nog in een slaapzakje(net 2 jaar) wel in het grote bed.
Anders spookt ze het hele bed door Very Happy .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak? Empty Re: nav tot wanneer eigenlijk in een slaapzak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum