Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed?

+6
Annie24
PapillonRose
Annemie
Thunder
Printje
Twellie
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed? Empty Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed?

Bericht  Twellie ma 12 aug 2013 - 8:39

Hier hebben ze een bedtijd tussen zeven en acht uur. Net reed ik tegen negenen nog even rond door de buurt en ik zag veel wat oudere kindjes nog buiten spelen. Maar wanneer gaat een kindje eigenlijk wat later naar bed dan die bijna standaardtijd tussen zeven en acht? Zal ongetwijfeld per kind verschillen, maar vraag me af wanneer ongeveer.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed? Empty Re: Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed?

Bericht  Printje ma 12 aug 2013 - 8:41

Mijn kleuters gaan ook nog allemaal tussen 19-20 uur naar bed, dus misschien vanaf de middenbouwleeftijd? Groep 3 al dan nog niet veel later wanneer ze naar school moeten vind ik.

In het weekend mag R ook altijd langer opblijven, halen we lekkere dingen en kijken film of doen een spel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed? Empty Re: Wanneer gaan kindjes eigenlijk wat later naar bed?

Bericht  Thunder ma 12 aug 2013 - 8:42

Als ze naar school moeten gaan ze hier ook altijd rond 19.30. Maar nu in de vakantie gaan ze om 20.30. Die van mij zijn 7 en bijna 4. De oudste mag tot 19.30-20.00 buiten spelen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Annemie ma 12 aug 2013 - 8:47

Ik zou het niet weten, maar een paar huizen verder woont een jongetje van 5 en die is om 22.00 nog buiten aan het spelen. Denk dat het ook een beetje aan de ouders ligt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PapillonRose ma 12 aug 2013 - 8:52

Nu het vakantie is ben ik zelf nu al wat minder strikt. Komt ook omdat ze soms door het buitenspelen en dingen doen 's middags ineens soms weer heel lang slaapt. Dan krijg ik haar echt om 7 uur niet naar bed! Dus hier gaat ze in de vakantie soms ook rustig om 9 uur als het zo uitkomt. Later dan dat ook liever niet trouwens.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 ma 12 aug 2013 - 9:01

Mijn buurkinderen (3,5 en 6) zijn nog gewoon wakker en hyper de pieper. Die zijn elke nacht nog wakker als ik rond middernacht naar bed ga. Lopen te gillen en te krijsen alsof het 2 uur 's middags is ipv middernacht. Nu met het mooie weer niet alleen binnen, maar ook buiten Rolling Eyes 
Dit is trouwens gewoon elke dag en niet alleen met vakanties.....

Y. ligt tussen 19 en 19.30 uur in bed. Hij gaat voorlopig niet later ook, in ieder geval niet standaard.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Caroow do 15 aug 2013 - 16:40

Ik mocht vanaf groep 4 elk schooljaar een kwartier later, toen was het 20.00. (gek he, dat weet ik echt nog precies, ook dat we die afspraak gingen maken)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bolleke do 15 aug 2013 - 18:08

Als er school is gaat Christian tussen 19.15 en 19.45 en in de vakantie rond 21u. Buiten spelen mag hij dan tot 19.30 ongeveer, doordeweeks als er school is tot 18.30.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shopaholic do 15 aug 2013 - 18:58

Y heeft nog 2 weken vakantie en heeft 4 weken lang mogen opblijven. Vanaf volgende week gaan we weer een ritme proberen op te bouwen. Op tijd in bed en slapen en ook op tijd op staan.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  SarahKey do 15 aug 2013 - 19:13

Ik denk ook dat het aan de ouders ligt. S ligt er rond 19:00/19:15 wel in, maar zijn nichtje bv rond deze leeftijd na 22:00 uur. Is ook maar net wat je ze aanwent.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: