Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

+14
jena
bolus26
Happydobby
pitbullgup
Caramba
Lejow
elsjuh
Weegschaal
SuperGrover
Antibes
Highway
silly-one
Pien
Lady4
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 6:38

Haha das dan wel weer handig dat je dat zo kunt doen. Ik hoop voor je dat de AB inderdaad aanslaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Lady4 di 20 dec 2011 - 6:49

Vanochtend voor controle geweest en mijn oor is voor het eerst sinds maanden rustig en er zit voor het eerst sinds weken geen ontsteking meer in. Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 561177 Het hoefde zelfs niet leeggehaald te worden, er zat alleen nog een klein beetje aanslag op het trommelvlies.

Uit de kweek blijkt dat het om een candida (schimmel) infectie gaat. Op zich dus vrij verwonderlijk dat de antiobiotica hierop aangeslagen is. Ze heeft me dan ook wel gewaarschuwd dat de kans groot is dat het weer terug komt. Maar als mocht gebeuren weten we in ieder geval dat het om een schimmelinfectie gaat en kunnen we die adequaat gaan behandelen.

Dik tevreden dus!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:43

Ah fijn om te lezen dat je nu in ieder geval weet wat het is geweest en je er voor nu van af bent! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 7:49

Misschien een rare vraag maar hoe kun je een schimmel in je oor krijgen? Moet ik dan denken via de mond omdat je keel, neus en oorgang met elkaar in verbinding staan?

Wel ontzettend fijn om te horen dat het aanslaat Lady! Hopelijk blijft het zo en komt het niet 100x terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Jerry di 20 dec 2011 - 8:01

Cimic schreef:Misschien een rare vraag maar hoe kun je een schimmel in je oor krijgen? Moet ik dan denken via de mond omdat je keel, neus en oorgang met elkaar in verbinding staan?

Wel ontzettend fijn om te horen dat het aanslaat Lady! Hopelijk blijft het zo en komt het niet 100x terug.

Volgens mij kan dat 'zomaar'... Net als dat je 'down there' ook 'zomaar' een schimmelinfectie kunt krijgen.... Dacht ik Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Muppie di 20 dec 2011 - 8:11

Oh wat zijn oorontstekingen toch vervelend... Ik heb elke paar maanden een ontsteking van de gehoorgang, en zodra ik er last van krijg ga ik druppelen met zure oordruppels. Mijn oren zitten ook erg vaak dicht... wat heerlijk is het dan als ze weer zijn uitgespoten smile
Bij mij is het ook een schimmelinfectie, het is eigenlijk eczeem op de huid binnenin het oor, en het ontsteekt nogal makkelijk doordat ik erg smalle gehoorgangen heb. Ik ben eigenlijk best bang dat door de vele ontstekingen en het vele uitspuiten, mijn gehoor op den duur beschadigd zal raken...

Hopelijk blijft het bij jou voorlopig goed gaan en kun je voorlopig weer goed horen! smile
Muppie
Muppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Lady4 di 20 dec 2011 - 10:20

Geen idee hoe ik er aan gekomen ben. Ik heb deze ontsteking aan mijn rechteroor gehad. Links is al aangetoond dat ik minder goed hoor, dus de combinatie met een rechteroor dat dicht zit is voor mij echt heel vervelend. Hopelijk ben ik er nu (voorlopig) vanaf.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Pompoen di 20 dec 2011 - 12:22

Mijn moeder heeft ook een schimmelinfectie aan haar oor gehad en bij haar werd dat o.a. veroorzaakt doordat ze 's nachts vaak met oordopjes in sliep, daardoor kreeg die schimmel meer de kans (lekker warm en vochtig).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Lady4 wo 21 dec 2011 - 6:11

тыквашка schreef:Mijn moeder heeft ook een schimmelinfectie aan haar oor gehad en bij haar werd dat o.a. veroorzaakt doordat ze 's nachts vaak met oordopjes in sliep, daardoor kreeg die schimmel meer de kans (lekker warm en vochtig).

Dat zou bij mij héél goed de oorzaak kunnen zijn.. In mijn vorige huis was het zó gehorig dat ik het laatste jaar dat ik daar heb gewoon bijna elke nacht met oordopjes sliep. Nu gebruik ik ze praktisch niet meer, een enkele keer wanneer ik na een nachtdienst moest slapen. Dit was bijvoorbeeld gisteren het geval. Ik wilde het eigenlijk echt niet, maar ze waren verderop aan het klussen in een huis en ik kon door dat geboor echt niet slapen. Maar ik merk het gelijk weer aan mijn oor, het raakt geirriteerd.

Mijn arts zei dat het waarschijnlijk niet door oordopjes kon komen, maar dat was natuurlijk in de fase dat we nog dachten dat het een infectie was een geen schimmelinfectie.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Lenthe wo 21 dec 2011 - 7:37

Fijn dat het beter gaat! Nu maar hopen dat het niet meer terug komt!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen? - Pagina 3 Empty Re: Dilemma: wel of niet Huisartsenpost bellen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum