Wel of niet de VK bellen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of niet de VK bellen?
Hallo meiden,
Sinds twee weken heb ik best wel last van mn rug,billen en benen. Voornamelijk als ik lang stil zit en ik opsta. Dan ben ik echt stijf en heb dan een zeurderig gevoel in mn stuitje en benen. Ook gaat lang autorijden niet meer fijn mijn rug begint dan te zeuren/branden.
Verschillende collega's zeggen dat ik hiervoor de VK moet bellen maar die kan hier toch niets aan veranderen?
En herkennen jullie deze klachten?
Ik wil zo graag geen zeur zijn maar zo onderhand...
Sinds twee weken heb ik best wel last van mn rug,billen en benen. Voornamelijk als ik lang stil zit en ik opsta. Dan ben ik echt stijf en heb dan een zeurderig gevoel in mn stuitje en benen. Ook gaat lang autorijden niet meer fijn mijn rug begint dan te zeuren/branden.
Verschillende collega's zeggen dat ik hiervoor de VK moet bellen maar die kan hier toch niets aan veranderen?
En herkennen jullie deze klachten?
Ik wil zo graag geen zeur zijn maar zo onderhand...
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wel of niet de VK bellen?
Nee je hoeft daarvoor niet te bellen. Die kan daar inderdaad niks aan doen, zal hooguit zeggen dat je de fysio moet bellen (wat je dus ook kan doen).
Gast- Gast
idd je hoeft de VK niet te bellen hiervoor. Zou het wel even melden bij je volgende controle. Gewoon een fysio bellen. Mocht je een verwijzing nodig hebben dan kun je die alsnog aan je VK vragen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Fysiotherapie bellen! En de eerst volgende controle dit aangeven bij de vk.
Bij mij begonnen mijn klachten ook zo, ik heb alleen erg lang doorgelopen. dus ik raad je aan bel de fysio.
Bij mij begonnen mijn klachten ook zo, ik heb alleen erg lang doorgelopen. dus ik raad je aan bel de fysio.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Fysiotherapie bellen! En de eerst volgende controle dit aangeven bij de vk.
+1, ik heb ook te lang doorgelopen waardoor ik nu nog maar 50% werk (en zelfs dat is nog teveel).
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wel bellen, niet bellen??
» Bellen of niet? toch gebeld...
» Wel of niet bellen?
» Vk bellen of niet?
» Bellen of niet? - update pag 3
» Bellen of niet? toch gebeld...
» Wel of niet bellen?