ooow wat vervelend zeg!
+10
Roxi3
Coco
marjoleinnn
Raindrop
Possom
Monte
Beachgirl
TukTuk
girli
Pussycat
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ooow wat vervelend zeg!
Ik zou het niet doen. Het is erg lullig voor de koper, hij denkt een mooi cadeau te hebben en dan moet hij op het laatste moment nog op zoek naar iets anders. Nee, dat kun je niet maken....
Gast- Gast
Possom schreef:Ik zou het doen hoor. 100 euro is hartstikke veel en zo werkt MP nou eenmaal..
Vind ik niet! Dan had je niet op het eerste bod in moeten gaan, maar moeten wachten tot er eventueel een beter bod kwam.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had ook al langer gewacht. Het was niet het allereerste bod. Maar goed dat maakt ook niet uit. Ik heb expres 4 biedingen gewacht.
En dan komt er dit
En dan komt er dit
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Ik had ook al langer gewacht. Het was niet het allereerste bod. Maar goed dat maakt ook niet uit. Ik heb expres 4 biedingen gewacht.
En dan komt er dit
Dat is inderdaad vervelend, maar vooralsnog zou ik het niet doen! Het gaat dan wel om €100,- maar het is niet fair tegenover diegene die morgen wilt komen kijken. Het is toch een afspraak die je maakt en ookal is het via internet, afspraak is afspraak (vind ik). Daarbij, stel je voor dat diegene die vavond wilt komen alsnog ergens anders een fiets op de kop kan tikken voor minder dan sta jij daar weer en ben je de vorige bieder ook kwijt. Heb je alsnog je eigen ruiten ingegooid.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou me vriend kwam net thuis dus het luxe probleem ook aan hem voorgelegd.
Mijn man belt zo die man op en zegt ja sorry we hebben een hoger bod gekregen. Wilt u ook hoger gaan. Maar dat kon hij niet, dus zei mijn vriend. Dat is dan heel erg jammer maar dan gaan we toch voor die van 100 euro meer, want het is een hoop geld.
En toen zei die man weer dat hij het heel tof vond dat hij zo eerlijk was en dat hij hetzelfde had gedaan.
Dus straks komt die vrouw die de 100 euro meer had geboden de fiets ophalen.
Misschien niet helemaal zoals het hoort, maar ze hadden er blijkbaar allemaal vrede mee.
Mijn man belt zo die man op en zegt ja sorry we hebben een hoger bod gekregen. Wilt u ook hoger gaan. Maar dat kon hij niet, dus zei mijn vriend. Dat is dan heel erg jammer maar dan gaan we toch voor die van 100 euro meer, want het is een hoop geld.
En toen zei die man weer dat hij het heel tof vond dat hij zo eerlijk was en dat hij hetzelfde had gedaan.
Misschien niet helemaal zoals het hoort, maar ze hadden er blijkbaar allemaal vrede mee.
Pussycat- Ratel
Ja binnen nu en een paar minuten.
Pussycat- Ratel
Bijzonder... Die heeft dan blijkbaar geld zat als ze om zo'n reden eventjes een nieuwe fiets koopt voor zoveel geld.
Gast- Gast
Nou hij is opgehaald
Tja ik weet ook niet of ze geld zat hebben, maar ze hebben mij wel blij gemaakt.
Tja ik weet ook niet of ze geld zat hebben, maar ze hebben mij wel blij gemaakt.
Pussycat- Ratel
Makamba schreef:Possom schreef:Ik zou het doen hoor. 100 euro is hartstikke veel en zo werkt MP nou eenmaal..
Vind ik niet! Dan had je niet op het eerste bod in moeten gaan, maar moeten wachten tot er eventueel een beter bod kwam.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou het dan ook niet doen. Als je er meer geld voor wilde, had je de fiets langer moeten laten staan.
Het is wel balen natuurlijk, maar helaas.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pussycat schreef:Nou me vriend kwam net thuis dus het luxe probleem ook aan hem voorgelegd.
Oh kijk het is inmiddels helemaal opgelost en op een nette manier! Zo zou mijn man het ook doen denk ik, ik ben wat meer van het gevoel, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Dit is idd netjes afgehandeld nog. Ik zou ook als ik afgesproken heb met diegene in zee gaan denk ik. Maar heb nog nooit om 100 euro verschil meegemaakt haha dus wie weet doe ik het dan ook wel zo als je vriend
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zou ook voor de 100 euro meer gaan. Heel jammer, maar helaas
Ik ook. Hallo, het gaat over € 100,-! Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die dat niet zouden doen.
Gast- Gast
Haha toch dat stukje schuldgevoel denk ik Alex.
Voelde me nog wel even rot hoor gisteren, vooral omdat het een verjaardagscadeautje voor die ene man was...
Maar ja 100 euro pff.
Het mooie was nog dat die man zei. Ik snap het wel ik had hetzelfde gedaan
Voelde me nog wel even rot hoor gisteren, vooral omdat het een verjaardagscadeautje voor die ene man was...
Maar ja 100 euro pff.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:
Ik denk dat mannen hierin wat zakelijker zijn dan vrouwen, ik vroeg het ook aan mijn man. Die vroeg of het serieus een dilemma was
Gast- Gast
Hahaha echt? Ik wou dat ik soms wat minder gevoelig, maar harder was.
Pussycat- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zo vervelend en een beetje eng
» Zou jij het vervelend vinden..
» Zo zielig/vervelend/stom!
» Ik voel me even heel vervelend....
» Vervelend topic: telefoonkeuze
» Zou jij het vervelend vinden..