Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo zielig/vervelend/stom!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Zo zielig/vervelend/stom! Empty Zo zielig/vervelend/stom!

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 9:47

Mijn neefje van 5 maanden heeft reflux en daar had hij de afgelopen maanden medicijnen voor. Nu liepen die medicijnen niet echt lekker meer en hij had steeds een hele rode keel/hoesten etc.

Waren ze terug gegaan naar de kinderarts heeft hij gewoon al die tijd het verkeerd medicijn gekregen MET alcohol. Ik vond het zo erg om te horen en was er best verdrietig over, mijn kleine neefje.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? Mijn zus doet er verder niets aan. Vind het natuurlijk heel erg maar 'that's it'. Ik weet ook niet wat je eraan kunt doen, maar ik vind het zo ontzettend stom dat er zo'n fout gemaakt is Cry

Nu heeft hij het goede medicijn (de variant zonder alcohol) en hij is gelijk veel vrolijker.

Maar goed.. bleugh vind het gewoon zo zielig! Moest het even kwijt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo zielig/vervelend/stom! Empty Re: Zo zielig/vervelend/stom!

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 9:53

Ah, wat zielig zeg! Dat zal flink zeer hebben gedaan, kan het op de lange termijn geen kwaad?

Ik weet eigenlijk niet wat je hier verder nog aan kunt doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:15

Twellie schreef:Ah, wat zielig zeg! Dat zal flink zeer hebben gedaan, kan het op de lange termijn geen kwaad?

Het waren kleine hoeveelheden dus het kon 'opzich' geen kwaad.. Maar toch steekt het mij.. Zo'n klein mensje wat gewoon alcohol krijgt.. (al zijn het geen flessen.. toch hoort het gewoon niet).

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 15 okt 2011 - 10:17

Ach, wat zielig! Gelukkig krijgt hij dan nu wel het goede medicijn..

Ik vind het wel een hele stomme fout, ik denk dat ik zelf een gesprek aan zou vragen om te kunnen vragen hoe dat heeft kunnen gebeuren.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  duckie za 15 okt 2011 - 19:55

PapillonRose schreef:Ach, wat zielig! Gelukkig krijgt hij dan nu wel het goede medicijn..

Ik vind het wel een hele stomme fout, ik denk dat ik zelf een gesprek aan zou vragen om te kunnen vragen hoe dat heeft kunnen gebeuren.

+1

weet je toevallig ook welke medicijnen hij krijgt (hier ook een reflux kindje dus even benieuwd)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 20:00

Of het nu grote of kleine hoeveelheden zijn dit is een hele domme fout van de arts. En stel hij houdt er bv wat aan over ook al is de kans heel klein. De arts is in dit geval altijd de verantwoordelijke. Ik zou z'n man niet meer kunnen vertrouwen.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 za 15 okt 2011 - 20:09

Punk'd schreef:
Twellie schreef:Ah, wat zielig zeg! Dat zal flink zeer hebben gedaan, kan het op de lange termijn geen kwaad?

Het waren kleine hoeveelheden dus het kon 'opzich' geen kwaad.. Maar toch steekt het mij.. Zo'n klein mensje wat gewoon alcohol krijgt.. (al zijn het geen flessen.. toch hoort het gewoon niet).

Y. kreeg Zantac voor zijn Reflux en daar zit ook alcohol in (8%)
Hij kreeg 2ml per dag.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: