Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Clomid dames, was jullie lf steeds gelijk?

+8
Jazzlyn
Thunder
Aimee
Novalee
Happydobby
Printje
Annie24
Muppetje
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Clomid dames, was jullie lf steeds gelijk?  - Pagina 2 Empty Re: Clomid dames, was jullie lf steeds gelijk?

Bericht  Novalee do 13 okt 2011 - 9:05

Oh ik ziet net dat de cylcus voor ik zwanger raakte, m'n LF ook 15 dagen was. Toen heb ik geen clomid gebruikt, omdat ik toen een HSG kreeg.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Clomid dames, was jullie lf steeds gelijk?  - Pagina 2 Empty Re: Clomid dames, was jullie lf steeds gelijk?

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 9:05

Novalee schreef:
Muppetje schreef:
Novalee schreef:
Puggle schreef:Zijn er zoiezo mensen die een lf hebben van 16, 17 dagen? Ik heb dat eigelijk nooit gehoord zo lang Rolling Eyes
Ja, want dat had ik smile

Spannend, Muppetje! En ik sluit me aan bij Annies plan. Meeste stemmen gelden :P

Ja maar Novalee, was ie bij jou steeds zo lang? Want dat is een beetje de vraag tuurlijk

Enne, ik ben de baas, ik heb vetorecht
Heb even m'n FF geraadpleegd, want ik wist het niet meer precies. Maar hij was blijkbaar altijd 15 of 16 dagen! Dat is wel allemaal met 150mg. Bij 50 en 100 had ik geen eisprong.

Weet redelijk zeker dat ik die wel gehad heb. Vorige ronde 50mg had ik posi ovutesten op 22 en 23 en duurde mn cyclus 35 dagen

Nu met 100 positieve test op 20

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Thunder do 13 okt 2011 - 9:06

Ik heb 3x 100mg clomid gehad. Ik had telkens een cyclus van 35 dagen. De eerste 2x werd ik netjes 16 dagen na eisprong ongesteld. De derde keer testte ik positief 16 dagen na mijn eisprong.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Novalee do 13 okt 2011 - 9:13

Muppetje schreef:
Novalee schreef:
Muppetje schreef:
Novalee schreef:
Puggle schreef:Zijn er zoiezo mensen die een lf hebben van 16, 17 dagen? Ik heb dat eigelijk nooit gehoord zo lang Rolling Eyes
Ja, want dat had ik smile

Spannend, Muppetje! En ik sluit me aan bij Annies plan. Meeste stemmen gelden :P

Ja maar Novalee, was ie bij jou steeds zo lang? Want dat is een beetje de vraag tuurlijk

Enne, ik ben de baas, ik heb vetorecht
Heb even m'n FF geraadpleegd, want ik wist het niet meer precies. Maar hij was blijkbaar altijd 15 of 16 dagen! Dat is wel allemaal met 150mg. Bij 50 en 100 had ik geen eisprong.

Weet redelijk zeker dat ik die wel gehad heb. Vorige ronde 50mg had ik posi ovutesten op 22 en 23 en duurde mn cyclus 35 dagen

Nu met 100 positieve test op 20
Fijn dat je een eisprong hebt gehad! Ik heb zowel 50 als 100mg maar 1 cyclus geprobeerd. Toen bleek bij de FM's dat er geen eicellen aan het rijpen waren en dus werden die cycli afgebroken met provera/duphaston. Drie pilletjes bleek voor mij dus het wondermiddel (voor een eisprong althans smile) Hopelijk is bij jou deze maand de laatste!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 9:17

Ik heb 50 ook maar een ronde geprobeerd, en heb geen metingen, maar ga er vanuit dat ook een ovulatietest niet zomaar positief wordt....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 9:52

Er zaten bij mij wel wat kleine verschillen in, maar in jouw geval ben je gewoon zwanger :cyclops: .

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn do 13 okt 2011 - 18:15

5 keer 12 dagen LF
2 keer 14 dagen LF
1 keer ?? ik was na 18 dagen nog niet ongesteld en zwanger!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 18:39

Twellie schreef:Er zaten bij mij wel wat kleine verschillen in, maar in jouw geval ben je gewoon zwanger :cyclops: .

Wel knap dat jullie dat allemaal zo zeker weten....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ do 13 okt 2011 - 20:29

Ik heb maar 1x clomid gehad, maar dan in combinatie met IUI, dus ik kan je niet helpen.
Maar ik vind het wel heeeeel spannend voor je! Hoe lang duurt het nog voor je thuis bent?? Het is wel heel bijzonder om op je vakantie positief te testen Laughing ! Maar ik snap je wel, ik testte ook nooit zo snel, anders bleef ik aan de gang Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 20:36

_Lana_ schreef:Ik heb maar 1x clomid gehad, maar dan in combinatie met IUI, dus ik kan je niet helpen.
Maar ik vind het wel heeeeel spannend voor je! Hoe lang duurt het nog voor je thuis bent?? Het is wel heel bijzonder om op je vakantie positief te testen Laughing ! Maar ik snap je wel, ik testte ook nooit zo snel, anders bleef ik aan de gang Wink .

Vanavond laat zijn we thuis

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey do 13 okt 2011 - 21:16

Ik heb alleen 50 mg geslikt.
Vorig jaar 4 rondes en mijn cyclus was toen 34-32-36- zwanger
Ik heb niet bijgehouden hoe kort of lang de lf was.
De keren dat ik niet zwanger was had ik dat idee al dus gewacht tot ik ongesteld werd.
De vierde ronde had ik een rusteloos gevoel en besloot eerder te testen dan 14 dagen na eisprong.
Positief.

Deze keer ook, heb niet de 14 dagen afgewacht na de eisprong.

Spannend muppetje, ik duim voor je!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 21:20

Dank je SarahKey

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 do 13 okt 2011 - 23:53

Ik weet gewoon bijna zeker dat je zwanger bent muppet, ik voel het aan mijn water...hahaha
Ik duim nog steeds voor je hoor meis!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:26

Creabea_28 schreef:Ik weet gewoon bijna zeker dat je zwanger bent muppet, ik voel het aan mijn water...hahaha
+1

Gast
Gast

Bericht  chipa vr 14 okt 2011 - 1:22

Mijn Lf was met clomid 50mg altijd gelijk/even lang.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:17

ProudMama schreef:
Creabea_28 schreef:Ik weet gewoon bijna zeker dat je zwanger bent muppet, ik voel het aan mijn water...hahaha
+1

+1, ik voel het al 2 weken dat weet je he Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 14 okt 2011 - 3:19

Puggle schreef:
ProudMama schreef:
+1

+1, ik voel het al 2 weken dat weet je he Wink

Waren jullie maar allemaal helderziend hè... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  chipa vr 14 okt 2011 - 3:44

Ik zal voor je duimen muppetje!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: