Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:07

_Leaf_ schreef:
Alex schreef:
Storm schreef:Ik mis ook een beetje waarom het cheers is. Is dat omdat je sowieso niet kunt werken met die therapie en alles, Lex?

Ja, klopt. En gelukkig ziet de man die ik net aan de telefoon had dat ook in. Daarnaast word ik over 2 weken geopereerd en dan ben ik ook 6 weken aan het herstellen. En het is cheers omdat ik weet hoe moeilijk het UWV kan doen en ik verbaasd ben dat ik zo 'makkelijk' arbeidsongeschikt word verklaard.

Maar wordt je dan voor altijd arbeidsongeschikt verklaard? Nee toch?

Nee. Voorlopig. En hoelang dat is wordt nog bepaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:08

Charlie schreef:
_Leaf_ schreef:Even iets totaaal anders....Maar waarom ruik ik zo goed?! Dat is gewoon smerig op de wc's hier. Ruik het meteen als iemand voor mij ongesteld is, bah bah bah.

zwanger?

Ha nou dan moet ik inmiddels bijna bevallen denk ik hahaha. Ik rook namelijk ook al zo sterk toen papa overleden was, ik rook bij hem gewoon echt een raar en vies luchtje. Rotting denk ik Sad Maar ik was ook echt de enige die het rook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:08

Maura schreef:De collega van het chocolade heb ik ook daadwerkelijk bedankt. De andere collega's zal ik nog bedanken. Maar het kwam echt door de opmerking van de collega dat ik zoiets had van:"Stik erin kutwijf!"

Wat zei ze dan?

Heavy dagje achter de rug, Maura. Moeilijk he. Ik hoop dat je niet al te lang verdrietig bent en dat je heel snel weer een leuke baan vindt! DagCafé - Pagina 39 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:08

Alex schreef:
_Leaf_ schreef:
Alex schreef:
Storm schreef:Ik mis ook een beetje waarom het cheers is. Is dat omdat je sowieso niet kunt werken met die therapie en alles, Lex?

Ja, klopt. En gelukkig ziet de man die ik net aan de telefoon had dat ook in. Daarnaast word ik over 2 weken geopereerd en dan ben ik ook 6 weken aan het herstellen. En het is cheers omdat ik weet hoe moeilijk het UWV kan doen en ik verbaasd ben dat ik zo 'makkelijk' arbeidsongeschikt word verklaard.

Maar wordt je dan voor altijd arbeidsongeschikt verklaard? Nee toch?

Nee. Voorlopig. En hoelang dat is wordt nog bepaald.

Ik snap. Heeft mijn moeder nu ook, vanwege papa's dood.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:10

Alex schreef:
Maura schreef:De collega van het chocolade heb ik ook daadwerkelijk bedankt. De andere collega's zal ik nog bedanken. Maar het kwam echt door de opmerking van de collega dat ik zoiets had van:"Stik erin kutwijf!"

Wat zei ze dan?

Heavy dagje achter de rug, Maura. Moeilijk he. Ik hoop dat je niet al te lang verdrietig bent en dat je heel snel weer een leuke baan vindt! DagCafé - Pagina 39 699888

Het had te maken met mijn verdriet. Dat het typisch borderliners was o.i.d. Hij kwam in ieder geval hard aan. Volgens mij is ieder ander ook verdrietig bij zoiets.

Ik heb mezelf een avond verdriet gegund, daarna moet het gewoon over zijn. Dan is het gewoon aanpakken, solliciteren en niet meer zielig zijn. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:11

Een avondje zielig zijn is soms zo lekker. Ga ik ook doen vanavond. En lekker in bad met Sabon badschuim I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus vr 14 okt 2011 - 3:12

Klinkt als een moeilijke dag, Maura! En het is duidelijk dat je erg gewaardeerd wordt door je ex-collega's. Ik hoop dat je snel weer een leuke baan vindt!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:13

Heb trouwens net mijn 'werkmama' gesmst of ze de afdeling even wil bedanken voor de boekenbon van € 30,00.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jade vr 14 okt 2011 - 3:33

Ik heb een huildag vandaag.. en ik weet niet hoe het komt Embarassed

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Tullow vr 14 okt 2011 - 3:43

Jeetje Maura, heftig! Ik hoop dat je snel weer een leuke baan vind!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:47

_Leaf_ schreef:Even iets totaaal anders....Maar waarom ruik ik zo goed?! Dat is gewoon smerig op de wc's hier. Ruik het meteen als iemand voor mij ongesteld is, bah bah bah.
Herkenbaar, ik ruik ook altijd zo goed. Laatst was een meisje mijn haar aan het knippen en ik rook gewoon haar menstruatie, zo smerig. Zat half te kokken in de stoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Jade vr 14 okt 2011 - 3:49

Storm schreef:
_Leaf_ schreef:Even iets totaaal anders....Maar waarom ruik ik zo goed?! Dat is gewoon smerig op de wc's hier. Ruik het meteen als iemand voor mij ongesteld is, bah bah bah.
Herkenbaar, ik ruik ook altijd zo goed. Laatst was een meisje mijn haar aan het knippen en ik rook gewoon haar menstruatie, zo smerig. Zat half te kokken in de stoel.

Ik ben altijd doodsbang dat mensen dat bij mij ruiken Embarassed

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:49

Weet je wat ik zo mooi vind van het geheel om te zien. Mijn TM was vroeger een buschauffeur en vindt nu dat zij mensen heeft die het werk voor haar moeten doen. Terwijl ik een mail krijg van de TM van management, welke toch echt hoger staat in de hierarchie dan mijn eigen TM, en die noemt zichzelf mijn collega. Die TM werkt ook gewoon mee met het team. Heb vaak een email gekregen met het gegeven dat hij iets retour heeft gestuurd of juist niet en wat hij er wel mee heeft gedaan. Terwijl de mijne geen verstand heeft van de producten en/of systemen. Hij staat tussen de mensen, dat is beter dan te denken dat je boven de mensen staat. Althans, dat is mijn mening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:50

maar dan ruiken jullie wel erg goed hoor :shock: of ze wisselen niet op tijd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:51

Serpentijn schreef:
Storm schreef:
_Leaf_ schreef:Even iets totaaal anders....Maar waarom ruik ik zo goed?! Dat is gewoon smerig op de wc's hier. Ruik het meteen als iemand voor mij ongesteld is, bah bah bah.
Herkenbaar, ik ruik ook altijd zo goed. Laatst was een meisje mijn haar aan het knippen en ik rook gewoon haar menstruatie, zo smerig. Zat half te kokken in de stoel.

Ik ben altijd doodsbang dat mensen dat bij mij ruiken Embarassed

Haha ja ik ook, omdat ik het zelf dus wel ruik! Maar meestal alleen op het toilet dat ik het ruik hoor, of iemand moet heel dunne kleding aanhebben (zomer).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:52

Lily schreef:maar dan ruiken jullie wel erg goed hoor :shock: of ze wisselen niet op tijd

Serieus, toen mijn vader opgebaard lag wou ik echt dat ik niet zo goed kon ruiken...Ik heb er nu nog nachtmerries van. Heel veel parfum heb ik ook weggesodemieterd omdat het allemaal naar dat nare, zoetige rottingsluchtje rook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:54

Ik heb nog nooit een rottingsgeur geroken, maar mijn vader zegt dat het een geur is die je nooit meer vergeet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus vr 14 okt 2011 - 3:54

Lijkt me heel vies om dat van anderen te ruiken...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:55

Storm schreef:Ik heb nog nooit een rottingsgeur geroken, maar mijn vader zegt dat het een geur is die je nooit meer vergeet.

Ben bang dat het klopt...Ik vond het afschuwelijk. Een dode papa is al erg zat, maar een stinkende dode papa Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:56

Ik rook heel erg goed toen ik zwanger was. Geen succes als je dagelijks werkt met stoma's, ontstoken, stinkende wonden ed. Zeker niet icm misselijkheid.

Was zo bang dat ik dan ging kolhalzen!

Maar glimlachen voorkomt de neiging tot kolhalzen, dus zat dan altijd maar met een stomme glimlach haha. En eerst mijn handen heel royaal ontsmetten met alcohol en de fles open laten voor de geur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:57

_Leaf_ schreef:
Storm schreef:Ik heb nog nooit een rottingsgeur geroken, maar mijn vader zegt dat het een geur is die je nooit meer vergeet.

Ben bang dat het klopt...Ik vond het afschuwelijk. Een dode papa is al erg zat, maar een stinkende dode papa Sad
Leaf: hug

Die geur herken je idd gelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:58

Oja stoma's, die stinken ook zo verschrikkelijk Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 3:58

Bah nu voel ik me schuldig dat ik dat zo naar vond Embarassed en kan ik wel huilen. Arme papa. Ik zou er alles voor over hebben om hem nog een keer te zien, rottingsluchtje of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:00

Het is toch logisch dat je dat naar vond Leaf? Zeker op zo'n moment komt het er nog een extra bij, bovenop je verdriet. Het lijkt me heel confronterend om dat te ruiken bij iemand die je zo dierbaar is en waar je zoveel van houd.
En zeker de manier waarop alles gebeurt is maakt het nog erger lijkt me! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 4:05

Het was ook vreselijk. De hele situatie was vreselijk...Hij was al 12 en 13 dagen dood toen ik hem zag. Aan niemand krijg ik uitgelegd hoe erg dat was, hoe erg hij niet meer op mijn papa leek, hoe erg ik heb staan gillen en hoe erg ik door het lint ging.

Ik werd gewoon bang van mijn eigen vader op dat moment, verschrikkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 39 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum