DagCafé
+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ja maar weet je degene die rokjes dragen zijn zoveel dunner dan mij
Dus? Dat betekent toch niet dat jij het niet zou mogen dragen, of dat het jou niet zou staan?
Nee weet ik Maar ja weet niet. hahaha
en ja lelijk dat sjaaltje? Vind hem wel leuk Alleen twijfel voor de outfit.
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk niet zo mooi met sjaaltje.. Heb je geen lange ketting?
Ow en ik heb een foto van mn jurkje maar ik durf eigenlijk niet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ja maar weet je degene die rokjes dragen zijn zoveel dunner dan mij
Dus? Dat betekent toch niet dat jij het niet zou mogen dragen, of dat het jou niet zou staan?
Nee weet ik Maar ja weet niet. hahaha
en ja lelijk dat sjaaltje? Vind hem wel leuk Alleen twijfel voor de outfit.
Ik hou niet van die glitters, en vind het roze te fel, in combinatie met het zwart al helemaal. En sowieso heb je al die bloem, en dat moet juist opvallen, dus ik zou eerder een ketting omdoen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind het eigenlijk niet zo mooi met sjaaltje.. Heb je geen lange ketting?
ja heb ik wel..... groenige of zilverenen
Gast- Gast
oow haha dacht juist nu de groene whaha Heb hem nu om en das zo'n 3 kettingen zeg maar....andere is met bollen er aan..ook zilver.
Gast- Gast
Tadaa..
Heb er even een kort jasje/vestje op aangetrokken want ik vind mn armen zo lelijk. Maar daardoor zie je wel minder 'taille'...
Ow en ja, er ligt écht een fles mayo op de grond Ik had mn boodschappentas even op de grond leeggegooid
*poef*
Heb er even een kort jasje/vestje op aangetrokken want ik vind mn armen zo lelijk. Maar daardoor zie je wel minder 'taille'...
Ow en ja, er ligt écht een fles mayo op de grond Ik had mn boodschappentas even op de grond leeggegooid
*poef*
Laatst aangepast door Reva op wo 12 okt 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Héél mooi, Reev !
TD: een lange ketting erbij lijkt me mooi, ik vind dat sjaaltje niet echt een succes. Verder vind ik het onzin dat alleen dunne mensen in rokjes mogen. Ik trek juist rokjes aan als ik me dik voel. Ik heb twee jaar geen spijkerbroek gedragen .
TD: een lange ketting erbij lijkt me mooi, ik vind dat sjaaltje niet echt een succes. Verder vind ik het onzin dat alleen dunne mensen in rokjes mogen. Ik trek juist rokjes aan als ik me dik voel. Ik heb twee jaar geen spijkerbroek gedragen .
Gast- Gast
JUne dank je wel Maar mag het wel dragen maar het is ene soort gevoel weet niet hoe uit te leggen
Gast- Gast
Ooeeeehhh MOOI Reva! Wat een mooi figuurtje heb je trouwens ! Love the outfit!
En TD ik zou voor zilver gaan denk ik!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje schreef:JUne dank je wel Maar mag het wel dragen maar het is ene soort gevoel weet niet hoe uit te leggen
Je hoeft het ook niet uit te leggen, je gooit dat gevoel maar 'gewoon' weg .
Gast- Gast
Thanks dames, denk ik, ik weet nog niet of ik er in naar buiten durf, maar voor nu ben ik er blij mee
Gast- Gast
knip knip
Laatst aangepast door Theedoosje op wo 12 okt 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
.oOErinOo. schreef:Ooeeeehhh MOOI Reva! Wat een mooi figuurtje heb je trouwens ! Love the outfit!
Ja, wil je ook graag dik zijn?
Gast- Gast
Ik vind die onderste het leukste.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
June schreef:Theedoosje schreef:JUne dank je wel Maar mag het wel dragen maar het is ene soort gevoel weet niet hoe uit te leggen
Je hoeft het ook niet uit te leggen, je gooit dat gevoel maar 'gewoon' weg .
Het is er ook gewoon omdat ik NOOIT rokjes of jurkjes draag En nu opeens wel dan, bij mijn collega's, mijn mooie collega's hahah
Gast- Gast
Reva schreef:Lotus schreef:Ik vind die onderste het leukste.
Ik ook!
Ja toch wel he
Damn had ik jouw lijf maar...jouw outfit staat je goed man....zucht...
Gast- Gast
Nou ik vind niet dat je er dik uit ziet op die foto hoor Reva! Totaal niet zelfs!!
En TD ik zou nu toch weer voor groen gaan haha. Past mooi bij je kleur ogen!
En TD ik zou nu toch weer voor groen gaan haha. Past mooi bij je kleur ogen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Lotus schreef:Ik vind die onderste het leukste.
Ik ook!
Ik ook!
Fijn dat jullie allemaal mooi zijn op je werk . Hopelijk heb je een fijne avond en krijg je gauw een paar complimentjes waardoor je goed in je vel zit!
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: