Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:25

Storm schreef:
_Leaf_ schreef:
Storm schreef:Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.

Ligt eraan wat er in je contract staat...
Oh oke, ik dacht dat dat bij elk contract hetzelfde was. He hoe is je gesprek gister verlopen Leaf?

Mwahhh niet zo heel geweldig. Mijn manager is gewoon echt niet wijs en ze verdraait alles. Echt heel irritant! Ook weigerde ze haar excuses aan te bieden voor die opmerking.

Op dit moment zou ik geen contractverlenging krijgen omdat ik me, let wel, 3 dagen niet positief heb gedragen. Het feit dat ik hier al sinds januari werk en nog niet eens ooit ziek geweest ben of 1 dag afwezig geweest ben, vind zij totaal onbelangrijk geeft ze aan.

laughcry

Ik ga een andere baan zoeken, ik ben het gewoon echt helemaal zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:26

Leuke nieuwe avatar trouwens Storm!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 20:27

VeryCherry schreef:Wat een rare reactie zeg Pompoen, is je man nu weg of is hij nog thuis?

Hij is nog thuis en we moeten zo ook nog samen weg. Over het algemeen scheld hij me niet uit hoor, maar als hij echt boos is dan wil er nog wel eens zoiets uit flappen. En ik vind het ook schokkend dat hij me stomme koe noemt en ik word er verdrietig van. Dat ga ik 'm zo als de rust weer een beetje is weergekeerd ook vertellen.

Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik echt heel erg boos ben dat ik dan ook lelijke dingen ga zeggen. Ik ben een enorme driftkikker. Mijn man kropt alles op en als de bom barst dan barst hij ook goed.
't komt gelukkig van beide kanten niet zo vaak voor.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:27

Rush schreef:Leuke nieuwe avatar trouwens Storm!
Thanks smile twijfel er nog wel een beetje over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:27

Ik vind 'm wel lekker winters!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:28

Leaf dat begrijp ik, dat je het helemaal zat bent. Belachelijk dat je manager haar excuses niet aan wil bieden. Ik hoop dat je snel een andere baan vind. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:29

Storm schreef:Leaf dat begrijp ik, dat je het helemaal zat bent. Belachelijk dat je manager haar excuses niet aan wil bieden. Ik hoop dat je snel een andere baan vind. hug

Dankjewel meis! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:29

тыквашка schreef:
VeryCherry schreef:Wat een rare reactie zeg Pompoen, is je man nu weg of is hij nog thuis?

Hij is nog thuis en we moeten zo ook nog samen weg. Over het algemeen scheld hij me niet uit hoor, maar als hij echt boos is dan wil er nog wel eens zoiets uit flappen. En ik vind het ook schokkend dat hij me stomme koe noemt en ik word er verdrietig van. Dat ga ik 'm zo als de rust weer een beetje is weergekeerd ook vertellen.

Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik echt heel erg boos ben dat ik dan ook lelijke dingen ga zeggen. Ik ben een enorme driftkikker. Mijn man kropt alles op en als de bom barst dan barst hij ook goed.
't komt gelukkig van beide kanten niet zo vaak voor.

Hoe doet hij nu tegen je dan? En ik vind niet dat het aan jou is om het glas op te ruimen trouwens, hij is degene die het kapot heeft gegooid hoor.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus do 13 okt 2011 - 20:30

Jeetje Leaf, ik kan me voorstellen dat je daar weg wilt, belachelijk dat zij haar excuses niet aan wil bieden. Hopelijk vind je gauw iets beters!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 20:31

Storm schreef:Stomme koe??! Zo, die mocht van mij eens even gaan nadenken over wat hij wel tegen jou zegt. Wat een onwijs onnodige en kwetsende opmerking, Pompoen. Oh ik zou zo boos zijn!

Nee, ik ben verdrietig, ook omdat hij zich zo rot voelt. Dat hij mij stomme koe noemt daar vind ik geen excuus voor van wat dan ook, maar eerlijk gezegd begrijp ik het wel. Ik bedoel, ik weet dat hij mij niet echt een stomme koe vind maar dat hij gewoon ontplofte doordat hij doodmoe is, zich rot voelt, van alles moet en dan ook nog over mijn zooi struikelt, dat is vaker een irritatiepunt en ook iets waar ik totaal niets mee kan. Dus struikelt hij echt continue over mijn zooi en als hij dan struikelt en zich pijn doet door mijn toedoen snap ik wel dat hij daar heel erg wanhopig en boos van word. En dan nog moet hij mij geen stomme koe noemen, maar ik zeg ook wel eens lul of klootzak als ik heel erg boos, moe en gefrustreerd ben.
Ik bedoel, ik heb natuurlijk liever niet dat we elkaar uitschelden, maar we zitten wel een beetje zo in elkaar dat we niet roepen: "Oh drommels, wat ben je toch een onhandige meid" als iets even niet lekker gaat.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 20:34

VeryCherry schreef:
тыквашка schreef:
VeryCherry schreef:Wat een rare reactie zeg Pompoen, is je man nu weg of is hij nog thuis?

Hij is nog thuis en we moeten zo ook nog samen weg. Over het algemeen scheld hij me niet uit hoor, maar als hij echt boos is dan wil er nog wel eens zoiets uit flappen. En ik vind het ook schokkend dat hij me stomme koe noemt en ik word er verdrietig van. Dat ga ik 'm zo als de rust weer een beetje is weergekeerd ook vertellen.

Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik echt heel erg boos ben dat ik dan ook lelijke dingen ga zeggen. Ik ben een enorme driftkikker. Mijn man kropt alles op en als de bom barst dan barst hij ook goed.
't komt gelukkig van beide kanten niet zo vaak voor.

Hoe doet hij nu tegen je dan? En ik vind niet dat het aan jou is om het glas op te ruimen trouwens, hij is degene die het kapot heeft gegooid hoor.

Hij is boven aan het ontbijten dus hij doet niet tegen mij. Ik ga dat glas wel opruimen, als je gezien had waar het stond snap je waarschijnlijk wel waarom hij zo boos was want het was echt super onhandig! 't stond gewoon echt zo dat als je het niet wist je er een doodsmak over zou kunnen maken de trap af en dat gebeurde ook bijna. 't was niet mijn bedoeling, dat weet hij ook wel maar het was wel weer lekker suf van mij om het daar neer te zetten.
En zometeen vertel ik hem wat ik er van vind dat hij mij stomme koe noemt, krijg ik een dikke knuffel van hem en dan komen we er wel weer uit hoor.
Maar wilde het gewoon even kwijt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:36

Oh, dat geloof ik ook wel, dat het zo weer goed is tussen jullie smile Ik denk dat ik heel wat langer in mijn boosheid zou blijven hangen Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:41

Goedemorgen!

Ik wil naar huis. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:42

Maura schreef:Goedemorgen!

Ik wil naar huis. Sad
Morning!
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:42

Ik zou ook onwijs boos worden als er iets boven aan de trap staat waardoor ik een stuk naar beneden val....Ik vind het al bloedirritant als ik struikel over mijn eigen zooi (met name Uggs liggen altijd in de weg) dus ik zou er ook wel het een en ander uitschieten vrees ik Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:43

Weet iemand nog een leuke baan voor mij?

Betaalt detailhandel slecht? Ja he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus do 13 okt 2011 - 20:45

Wat doe je nu, Leaf? Ik heb geen flauw idee wat detailhandel verdient eigenlijk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:45

Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:46

Suus schreef:Wat doe je nu, Leaf? Ik heb geen flauw idee wat detailhandel verdient eigenlijk.

Veredeld callcenterwerk...Vind ik ook prima hoor, ik studeer toch nog. Maar ik woon in de stad en ik hou zo van weinig reistijd Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 20:47

VeryCherry schreef:Oh, dat geloof ik ook wel, dat het zo weer goed is tussen jullie smile Ik denk dat ik heel wat langer in mijn boosheid zou blijven hangen Embarassed

Nou 't is alweer goed. Ik heb 'm eerst verbonden want hij was dus gewond geraakt door die val van de trap...Bloed! Daarna heb ik mijn excuses aangeboden voor de troep bovenaan de trap en hij zei: "Je bent geen stomme koe maar een eigenwijze". Toen zei ik: "Ik ben geen koe" en toen zei hij: "maar wel eigenwijs" en toen moesten we lachen en hebben we elkaar een stevige knuffel gegeven.

Als hij me zo maar voor stomme koe uit had gescholden dan was ik ook ontploft hoor, ik wens niet zo genoemd te worden. Maar de situatie was nu gewoon zo dat ik mezelf ook best wel stom vond... Geen koe, zoals ik al zei ;-), maar wel echt heel stom.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 20:48

_Leaf_ schreef:Ik zou ook onwijs boos worden als er iets boven aan de trap staat waardoor ik een stuk naar beneden val....Ik vind het al bloedirritant als ik struikel over mijn eigen zooi (met name Uggs liggen altijd in de weg) dus ik zou er ook wel het een en ander uitschieten vrees ik Embarassed

Ja toch, ik zou ook echt woest zijn! Ik bedoel vind het niet leuk hoor om uitgescholden te worden, maar ik ben bang dat ik andersom misschien nog wel ergere dingen had geroepen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:48

Maura schreef:Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.
Haha dat klinkt wel als een coole hobby eigenlijk Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:53

Vergeet-me-nietje schreef:
Maura schreef:Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.
Haha dat klinkt wel als een coole hobby eigenlijk Laughing

Kantaar krijg je als je kantoor uitspreekt met een aardappel in de strot. Hier zeggen ze altijd:"Ik moet nog even naar kantaarrrrrr" laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:54

Maura schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Maura schreef:Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.
Haha dat klinkt wel als een coole hobby eigenlijk Laughing

Kantaar krijg je als je kantoor uitspreekt met een aardappel in de strot. Hier zeggen ze altijd:"Ik moet nog even naar kantaarrrrrr" laughcry

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:54

Maura schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Maura schreef:Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.
Haha dat klinkt wel als een coole hobby eigenlijk Laughing

Kantaar krijg je als je kantoor uitspreekt met een aardappel in de strot. Hier zeggen ze altijd:"Ik moet nog even naar kantaarrrrrr" laughcry
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 32 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum