Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:06

Storm, wat heerlijk dat je er even tussenuit gaat! Wie gaat er mee dat je even moest slikken? En gaat M. ook mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:06

En goedemorgen trouwens DagCafé - Pagina 31 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:07

Ik denk dat ik dan ook even moet slikken hoor, als er ineens andere mensen meegaan. Maar je zit niet de hele dag op elkaars lip toch?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Lotus do 13 okt 2011 - 20:08

@ Storm: Ja, heel erg, alweer vanaf gistermiddag. Snap echt niet wat het is.

Hoi Alex!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:09

Vergeet-me-nietje schreef:
Storm schreef:
VeryCherry schreef:
Storm schreef:
VeryCherry schreef:Jullie gaan een weekje met z'n tweetjes weg toch Storm?
Met z'n vieren, er gaat ineens nog iemand mee.

Vind je dat leuk?
Mwoah, moest wel even slikken toen ik dat hoorde laughcry maar goed, het zal vast wel loslopen.
Is er niet naar jouw mening gevraagd dan? No
Nee, het is min of meer zo besloten. Maar goed, ik ga er geen problemen meer van maken nu, ik zie wel hoe het loopt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:10

Vergeet-me-nietje schreef:
What happened Rush?
Nou, ik heb een collega die voor mij invalt, zij heeft een oproepcontract. Tevens is ze ook een vriendin van mij.

Nu is het zo dat als ik haar NU bel, dat ze nu op moet komen draven. M`n vriend gaf gisteren aan dat hij vandaag graag auto`s wil gaan kijken, hij heeft 3 op het oog, konden we mooi even een tour door NL doen en als er dan 1 goedgekeurd is, dan kan die direct mee. Dus ik haar vragen of zij vandaag iets te doen had. Hoezo zei ze? Nou ik zei; ik wil graag vrij blabla. Nou zegt ze; ik moet oppassen.

Eindelijk moet ik dan zeggen; Jammer voor je, je hebt een oproepcontract, je zorgt maar dat je er bent.

En ik heb gezegd; Jammer. laughcry

Lekker Storm, op vakantie.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:10

Alex schreef:Storm, wat heerlijk dat je er even tussenuit gaat! Wie gaat er mee dat je even moest slikken? En gaat M. ook mee?
Nee M. gaat niet mee, we gaan met z'n vieren. Het is een golfresort, mijn vriend gaat golfen 4 ochtenden en ik ga lekker relaxen ofzo. In de middag gaan we dan met z'n tweetjes wat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:10

Storm schreef:Ik ben alleen bang dat ik erop uitgekeken raak en ik vind haar ook wel heel eng kijken laughcry

Oh nee vind haar niet eng kijken eigenlijk hahaha. Maar wij verschilden ook al over mijn koe toen hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:11

Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:12

Storm schreef:Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.
Zij moet wel, dat staat allemaal in haar contract, omdat ze mijn invalster is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:14

Storm schreef:Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.

Ligt eraan wat er in je contract staat...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:15

_Leaf_ schreef:
Storm schreef:Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.

Ligt eraan wat er in je contract staat...
Oh oke, ik dacht dat dat bij elk contract hetzelfde was. He hoe is je gesprek gister verlopen Leaf?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:17

Maargoed. Ik vind dat dan gewoon klote van mezelf. Want het is niet de eerste keer dat ze aan het oppassen is/gaat terwijl ik haar zo kan oproepen om te werken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:17

Kan je niet bellen dat ze alsnog moet komen omdat dat in haar contract staat Rush?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:18

Rush schreef:Maargoed. Ik vind dat dan gewoon klote van mezelf. Want het is niet de eerste keer dat ze aan het oppassen is/gaat terwijl ik haar zo kan oproepen om te werken.

Maar jij wilt dan ineens vrij zijn om auto te gaan kijken? Of begrijp ik dat verkeerd?

edit ik snap dat het onverwacht is hoor Wink je kon er niet eerder vrij voor vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:20

Theedoosje schreef:
Rush schreef:Maargoed. Ik vind dat dan gewoon klote van mezelf. Want het is niet de eerste keer dat ze aan het oppassen is/gaat terwijl ik haar zo kan oproepen om te werken.

Maar jij wilt dan ineens vrij zijn om auto te gaan kijken? Of begrijp ik dat verkeerd?

edit ik snap dat het onverwacht is hoor Wink je kon er niet eerder vrij voor vragen.
Ik vind dat best raar, dus omdat Rush ineens vrij moet zijn moet zij maar ineens komen opdagen? Of hoe zie ik het nou?
En ja dat het je vriendin is maakt het er niet makkelijker op nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:21

Storm schreef:
Theedoosje schreef:
Rush schreef:Maargoed. Ik vind dat dan gewoon klote van mezelf. Want het is niet de eerste keer dat ze aan het oppassen is/gaat terwijl ik haar zo kan oproepen om te werken.

Maar jij wilt dan ineens vrij zijn om auto te gaan kijken? Of begrijp ik dat verkeerd?

edit ik snap dat het onverwacht is hoor Wink je kon er niet eerder vrij voor vragen.
Ik vind dat best raar, dus omdat Rush ineens vrij moet zijn moet zij maar ineens komen opdagen? Of hoe zie ik het nou?
En ja dat het je vriendin is maakt het er niet makkelijker op nee.

Ja dat had ik dus ook. Kijk als ze ziek is is het wat anders natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 20:22

Tjonge, mijn man heeft echt een kuthumeur zeg.
Ik snap het wel, hij heeft al ruim anderhalve week heel slecht geslapen en hij begrijpt niet hoe het komt. Maar toen ik 'm vanmorgen met een knuffel wakker maakte (de wekker ging niet veel later) zei hij eerst dat hij wilde slapen en toen ik zei dat het tijd was sprong hij zo op uit bed... Daarna heeft hij me trouwens nog wel even geknuffeld omdat ik dat vroeg, maar hij bleef mopperig doen.
En net was hij boos omdat ik glazen bovenaan de trap had gezet. Ik was van plan die zo mee naar beneden te nemen daarom stonden ze nogal in de weg anders vergeet ik dat namelijk. Maar vervolgens is hij er dus blijkbaar overheen gestapt en vervolgens een paar treden van de trap gelazerd en toen heeft hij die glazen stuk gegooid (hij veegde ze aan de kant) en schold hij mij uit voor stomme koe (hij riep, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je dat niet moet doen stomme koe). Sad

Gadver, ik bedoel ik snap echt wel dat hij moe is en shagerijnig en ik zou ook echt kwaad zijn als ik door zijn toedoen van de trap flikkerde. Maar om mij dan gelijk stomme koe te noemen en met dingen te gaan smijten... Alsof ik het expres doe! Sad

Ik ga zo dat glas maar eens opruimen en dan ontbijten maar pfoeh, gezellig hier in huis is anders...grrr lekker begin van de dag zo, 't is dat ik me redelijk goed voel en geen slecht humeur heb zelf, dan kan ik een stuk meer hebben. En ik ken hem ook langer dan vandaag, zometeen komt alles weer goed, maar nu even niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Suus do 13 okt 2011 - 20:22

Goodmorning!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:23

Jeetje Pompoen, wat rot dat hij zo doet. En dat hij je uitscheldt voor stomme koe vind ik echt heel schokkend ... Gebeurt dat vaker? DagCafé - Pagina 31 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:23

Wat een rare reactie zeg Pompoen, is je man nu weg of is hij nog thuis?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:23

Theedoosje schreef:
Storm schreef:
Theedoosje schreef:
Rush schreef:Maargoed. Ik vind dat dan gewoon klote van mezelf. Want het is niet de eerste keer dat ze aan het oppassen is/gaat terwijl ik haar zo kan oproepen om te werken.

Maar jij wilt dan ineens vrij zijn om auto te gaan kijken? Of begrijp ik dat verkeerd?

edit ik snap dat het onverwacht is hoor Wink je kon er niet eerder vrij voor vragen.
Ik vind dat best raar, dus omdat Rush ineens vrij moet zijn moet zij maar ineens komen opdagen? Of hoe zie ik het nou?
En ja dat het je vriendin is maakt het er niet makkelijker op nee.

Ja dat had ik dus ook. Kijk als ze ziek is is het wat anders natuurlijk.
Je moet het anders bekijken. Ik al leidinggevende roep haar op om te werken, de reden daarvan maakt geen zak uit.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:24

Rush schreef:
Storm schreef:Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.
Zij moet wel, dat staat allemaal in haar contract, omdat ze mijn invalster is.
Ik kan me wel voorstellen dat het het veel lastiger maakt omdat het ook een vriendin van je is. Dan zou ik er ook meer moeite mee hebben om te zeggen dat ze maar gewoon moet komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Rush do 13 okt 2011 - 20:25

Vergeet-me-nietje schreef:
Rush schreef:
Storm schreef:Rush, volgens mij betekent een oproepcontract niet dat je MOET komen meteen. Ik heb ook een nulurencontract en als ze me nu bellen, kan ik altijd nog nee zeggen en de dienst weigeren.
Zij moet wel, dat staat allemaal in haar contract, omdat ze mijn invalster is.
Ik kan me wel voorstellen dat het het veel lastiger maakt omdat het ook een vriendin van je is. Dan zou ik er ook meer moeite mee hebben om te zeggen dat ze maar gewoon moet komen.
Ja dat maakt het inderdaad een stuk moeilijker.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:25

Stomme koe??! Zo, die mocht van mij eens even gaan nadenken over wat hij wel tegen jou zegt. Wat een onwijs onnodige en kwetsende opmerking, Pompoen. Oh ik zou zo boos zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 31 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum