Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:55

Maura schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Maura schreef:Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.
Haha dat klinkt wel als een coole hobby eigenlijk Laughing

Kantaar krijg je als je kantoor uitspreekt met een aardappel in de strot. Hier zeggen ze altijd:"Ik moet nog even naar kantaarrrrrr" DagCafé - Pagina 33 394967

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:55

тыквашка schreef:
_Leaf_ schreef:Ik zou ook onwijs boos worden als er iets boven aan de trap staat waardoor ik een stuk naar beneden val....Ik vind het al bloedirritant als ik struikel over mijn eigen zooi (met name Uggs liggen altijd in de weg) dus ik zou er ook wel het een en ander uitschieten vrees ik Embarassed

Ja toch, ik zou ook echt woest zijn! Ik bedoel vind het niet leuk hoor om uitgescholden te worden, maar ik ben bang dat ik andersom misschien nog wel ergere dingen had geroepen.

Hahaha ik vrees dat ik ook niet echt mild zou zijn en al helemaaaal niet 's ochtends :P

Gelukkig is het weer goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  VeryCherry do 13 okt 2011 - 20:55

Oh, ik heb nu zo'n tof bolletje katoen om te haken, met allemaal regenboogkleuren, ziet er heel gaaf uit.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:56

Alex schreef:
Maura schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Maura schreef:Sommige winkels verdienen echt niet slecht. Ik zit er ook aan te denken om de detailhandel in te gaan. Ben het kantaarzitten wel zat.
Haha dat klinkt wel als een coole hobby eigenlijk Laughing

Kantaar krijg je als je kantoor uitspreekt met een aardappel in de strot. Hier zeggen ze altijd:"Ik moet nog even naar kantaarrrrrr" DagCafé - Pagina 33 394967

lol!
Ja nou zijn het wel genoeg veren he! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam do 13 okt 2011 - 20:57

Dat klinkt goed VC.

Goedemorgen allemaal!
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:57

Gelukkig struikel ik dus vooral over mijn eigen troep laughcry

Oh en over de hond, die gaat dan ineens links of rechtsaf voor mijn voeten lopen, zo irritant! En dan krijgt ie vaak per ongeluk nog een schop ook maar hij blijft t doen...Ook op de trap naar ons appartement (zo'n fijne stalen trap) dus ik vrees daar ook nog eens een goeie smak te maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:58

_Leaf_ schreef:Gelukkig struikel ik dus vooral over mijn eigen troep laughcry

Oh en over de hond, die gaat dan ineens links of rechtsaf voor mijn voeten lopen, zo irritant! En dan krijgt ie vaak per ongeluk nog een schop ook maar hij blijft t doen...Ook op de trap naar ons appartement (zo'n fijne stalen trap) dus ik vrees daar ook nog eens een goeie smak te maken...
Die hond van mijn ouders ook he....die loopt altijd voor je voeten, zo schijtirritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 20:58

Ik heb het koud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:00

Alex schreef:Ik heb het koud.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:00

VeryCherry schreef:Oh, ik heb nu zo'n tof bolletje katoen om te haken, met allemaal regenboogkleuren, ziet er heel gaaf uit.

Klinkt mooi! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:01

Storm schreef:
_Leaf_ schreef:Gelukkig struikel ik dus vooral over mijn eigen troep laughcry

Oh en over de hond, die gaat dan ineens links of rechtsaf voor mijn voeten lopen, zo irritant! En dan krijgt ie vaak per ongeluk nog een schop ook maar hij blijft t doen...Ook op de trap naar ons appartement (zo'n fijne stalen trap) dus ik vrees daar ook nog eens een goeie smak te maken...
Die hond van mijn ouders ook he....die loopt altijd voor je voeten, zo schijtirritant!

Hahahaha ja echt! Of hij staat ineens achter je als je spullen in de kast legt ofzo, doe je een stap naar achter sta je weer bovenop zijn poten...

Maar het afleren, ho maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:03

Haha en dan hoor je ineens zo'n hoge kreet...en dan weet je dat je weer op een poot of een staart staat laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:04

De nieuwe hond van mijn ouders gaat morgen weer weg Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam do 13 okt 2011 - 21:06

Waarom Alex?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:06

Hoezo Alex?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:08

Het is een hond uit Spanje, hij is daar mishandeld en hij reageert nogal fel op de katten van mijn ouders. Blijkbaar zit het jachtinstinct er behoorlijk in en dat is niet handig als er katten in de buurt zijn. De katten zijn hartstikke gestresst en aangezien zij er eerder waren moet de hond weer weg. Echt zonde, want hij is echt heel lief voor ons en ook voor A. Mijn ouders kunnen gewoon het risico niet nemen dat hij straks een kat te grazen neemt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Bimbam do 13 okt 2011 - 21:12

Wat jammer Alex, vooral omdat hij voor jullie wel heel lief is. Maar het zou idd wel heel vervelend zijn als hij een kat te grazen neemt, ook erg sneu voor de katten.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:13

Storm schreef:Haha en dan hoor je ineens zo'n hoge kreet...en dan weet je dat je weer op een poot of een staart staat laughcry

Ja idd!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 21:13

_Leaf_ schreef:
Storm schreef:
_Leaf_ schreef:Gelukkig struikel ik dus vooral over mijn eigen troep laughcry

Oh en over de hond, die gaat dan ineens links of rechtsaf voor mijn voeten lopen, zo irritant! En dan krijgt ie vaak per ongeluk nog een schop ook maar hij blijft t doen...Ook op de trap naar ons appartement (zo'n fijne stalen trap) dus ik vrees daar ook nog eens een goeie smak te maken...
Die hond van mijn ouders ook he....die loopt altijd voor je voeten, zo schijtirritant!

Hahahaha ja echt! Of hij staat ineens achter je als je spullen in de kast legt ofzo, doe je een stap naar achter sta je weer bovenop zijn poten...

Maar het afleren, ho maar!

Onze kat is ook zo'n ramp. Die wil tijdens het lopen tussen je benen door glippen. Of hij gaat terwijl je staat te koken echt precies achter je zitten. Ook leuk, dat deed hij toen hij een maand bij mijn zusje logeerde...elke keer als hij de sleutel in de voordeur hoorde ging hij achter de deur van de huiskamer op ze zitten wachten en elke keer kreeg hij weer die deur voor z'n kop. En elke keer weer zag ze 'm door het raam naar de huiskamerdeur sjezen om daar te wachten zodra ze de sleutel in het slot stak...

Maar goed mijn kat is ook een incestgevalletje, die heeft wel meer vreemde dingen (hij is scheel, loopt als een konijn en heeft 'periodes').
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:14

Hahahaha lig helemaal in een deuk om jouw kat!

Ik denk dat mijn hond ook een gevalletje inteelt is, die hond is niet wijs...Die heeft humeurtjes en rare neigingen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:20

Whaha Pompoen, mijn ouders hebben ook een incestgevalletje gehad, die poes was een 'mongooltje' (door de dierenarts bevestigd). Die poes was ook echt heel raar, haar oren stonden naar voren, ze had hele korte voorpoten en een doorgezakte rug. Dat beest was ook harstikke gek, ze krabde zichzelf helemaal open van de stress en uiteindelijk was het geen zinvol leven meer voor haar en hebben we haar in laten slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 21:25

Woei, ik heb een aardig mailtje van de dirigente van koor waar ik zangles wil nemen dat de proefles waarbij ze bepaald of je muzikaal genoeg bent in het leven is geroepen voor mensen die nog geen toon over kunnen nemen. Dat kan ik wel gelukkig! En daarnaast schrijft ze dat ze zich er van bewust is dat ik nog veel moet leren maar dat ze daar blij mee is want wat zou ze met leerlingen moeten die niets meer te leren hadden.
Dus ik ben weer een beetje gerustgesteld en ga nu gewoon een afspraak maken...woei! Zin in en eng tegelijk!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:25

goedemorgen allemaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Pompoen do 13 okt 2011 - 21:28

Alex schreef:Whaha Pompoen, mijn ouders hebben ook een incestgevalletje gehad, die poes was een 'mongooltje' (door de dierenarts bevestigd). Die poes was ook echt heel raar, haar oren stonden naar voren, ze had hele korte voorpoten en een doorgezakte rug. Dat beest was ook harstikke gek, ze krabde zichzelf helemaal open van de stress en uiteindelijk was het geen zinvol leven meer voor haar en hebben we haar in laten slapen.

Ik heb een gelukkig mongooltje, hij is echt knettergek maar juist meer van lang leve de lol. Hij snapt na al die jaren nog steeds niet dat andere katten het eng en bedreigend vinden als je op ze af rent om te spelen, maar hij lijkt er niet echt van de kaart van te zijn want hij doet het elke keer weer. En hij heeft periodes dat ik me echt zorgen maak, dan draait hij uren in een kringetje om zijn eigen as om zijn staart te vangen bijvoorbeeld. Maar eigenlijk is het volgens mij gewoon een gelukkige kater die blij is als hij lekker bij je mag liggen en je enthousiast begroet als hij je weer ziet. 't is wel een beetje een zorgenkat, hij eet en eet maar door en is veel te dik, hij heeft erge tandproblemen en blaasgruis en hij plast regelmatig in huis. Dat laatste is wel echt vervelend, al doet hij het meestal op dingen die ik laat slingeren.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 21:39

en wat zijn jullie weekendplannen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 33 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum