DagCafé
+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
weltrusten allemaal..
ik moet ook maar eens gaan slapen, morgenochtend snel huis schoonmaken en opruimen voor de kijkers en daarna shoppen met mijn schoonzus tot minimaal half 6 (eerder kan ik niet naar huis ivm de kijkers die om 5 uur komen)
ik moet ook maar eens gaan slapen, morgenochtend snel huis schoonmaken en opruimen voor de kijkers en daarna shoppen met mijn schoonzus tot minimaal half 6 (eerder kan ik niet naar huis ivm de kijkers die om 5 uur komen)
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Same here! Lig je te piekeren? Hoop dat je inmiddels al slaapt. Ik ga het iig nog even proberen, anders meld ik me wel weer..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Goedemorgen....
Ik ga zo werken, misschien tot vanmiddag. Ik moet mijn huisje nog flink op orde krijgen als ik Zusje morgenavond geen hartaanval wil bezorgen ( ze komt logeren )
Fijne dag all!
Ik ga zo werken, misschien tot vanmiddag. Ik moet mijn huisje nog flink op orde krijgen als ik Zusje morgenavond geen hartaanval wil bezorgen ( ze komt logeren )
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Pfft, wat een nacht! Inmiddels zit ik alweer in de trein. Beetje verslapen, maar ik ben niet veel later dan anders.
En leine, was inderdaad aan het piekeren. Dacht dat Z een werkgever was waar ik het wel even kon uithouden. Nu staat de toekomst weer open en dat vind ik doodeng. En van echt steun van mijn vader hoef ik niet te verwachten. Toen ik zei dat ik gesprekken had met de psych, zei hij:" och, is het alweer zo ver?" Ja, pap. Je hebt nu eenmaal een labiele dochter. :X
Tea; werk ze! En veel plezier met Zusje!
Pfft, wat een nacht! Inmiddels zit ik alweer in de trein. Beetje verslapen, maar ik ben niet veel later dan anders.
En leine, was inderdaad aan het piekeren. Dacht dat Z een werkgever was waar ik het wel even kon uithouden. Nu staat de toekomst weer open en dat vind ik doodeng. En van echt steun van mijn vader hoef ik niet te verwachten. Toen ik zei dat ik gesprekken had met de psych, zei hij:" och, is het alweer zo ver?" Ja, pap. Je hebt nu eenmaal een labiele dochter. :X
Tea; werk ze! En veel plezier met Zusje!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Rij ik 1x in mn leven spook (ze waren overal aan t lossen met vrachtwagen...grr centrum), kom ik een bekende tegen
Rij ik 1x in mn leven spook (ze waren overal aan t lossen met vrachtwagen...grr centrum), kom ik een bekende tegen
Gast- Gast
Goeiemorgen en ook gelijk weer doei en een fijne dag!!
Moet nog naar school, mijn inschrijfformulier inleveren en nog even kletsen met mijn (oud-)klasgenootjes!
Moet nog naar school, mijn inschrijfformulier inleveren en nog even kletsen met mijn (oud-)klasgenootjes!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Mn Google doet het op 1 of andere manier niet, weet iemand hier hoeveel mb 4 gb is.. Ja dom dat il dat niet weet, maar ben in dubio of ik de pink ribbon usb stick zal bestellen.
Gast- Gast
4 GB is volgens mij 4000 MB.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Met 4gb kom je een heel eind.
Edit: het is nog geen 10de van de troep op mijn laptop
Met 4gb kom je een heel eind.
Edit: het is nog geen 10de van de troep op mijn laptop
Laatst aangepast door Serpentijn op wo 12 okt 2011 - 19:16; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Maura schreef: 4gb is veel. Dan zou de hele inhoud van mijn laptop erop passen.
Ow echt? Thanks!
Ik vind 'm leuk http://www.pinkribbonshop.nl/usb-stick-roze-leer
Gast- Gast
Goedkoop is anders.. ik heb een 8 gb voor 10 euro..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
4 jaar geleden heb ik nog 60 of 70 euro betaald voor 4 GB. Gelukkig wordt niet alles duurder.
Lotus- Ratel
Ik heb een usbding, maar gebruik hem nooit.
1gb is 1000mb is 124000 kb. En dat te bedenken dat toen ik mocht internetten, vast, dat we een verbinding hadden van 856 kb. Het is ail wat... (Wast maar wat, dan konden we het delen)
1gb is 1000mb is 124000 kb. En dat te bedenken dat toen ik mocht internetten, vast, dat we een verbinding hadden van 856 kb. Het is ail wat... (Wast maar wat, dan konden we het delen)
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi VC en Storm!
Lotus- Ratel
Nu de zon weer schijnt, heb ik zo het gevoel dat ik me de afgelopen dagen heb lopen aanstellen...
Lotus- Ratel
Storm blijf je even hangen in Dagcafé? Dan post ik even mn jurkje, je hebt 'm geloof ik drie keer gemist gisteren
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: