DagCafé
+22
Tullow
Kabouter
Bimbam
Rovine
Rush
Suus
Serena
Caro
Pompoen
Jezzie
VeryCherry
Jade
Leine
Chocolate Cookie
Sjaantje
Toet
TwistedAngel
ExpressoB
Snoes
May
Erin
Lotus
26 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Oh da's fijn!
Weet je dat ik er gewoon nog steeds niet helemaal achter ben waar je nou eigenlijk woont?
Weet je dat ik er gewoon nog steeds niet helemaal achter ben waar je nou eigenlijk woont?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Oh da's fijn!
Naast de B.oterhal! Tegenover de Kienkerk (die móet jij ook onder die naam kennen, haha).
Gast- Gast
Jaaa uiteraard ken ik die! Wist helemaal niet dat daar een coffeeshop zat joh. En ik situeerde je altijd ergens aan het uiteinde van de Grote Noord bij de Rode Steen. Fout dus
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Jaaa uiteraard ken ik die! Wist helemaal niet dat daar een coffeeshop zat joh. En ik situeerde je altijd ergens aan het uiteinde van de Grote Noord bij de Rode Steen Fout dus
Daar is mijn tuinhek ongeveer
Gast- Gast
Ik snap er geen kloot meer van, haha.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Jaaa uiteraard ken ik die! Wist helemaal niet dat daar een coffeeshop zat joh. En ik situeerde je altijd ergens aan het uiteinde van de Grote Noord bij de Rode Steen Fout dus
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik snap er geen kloot meer van, haha.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Jaaa uiteraard ken ik die! Wist helemaal niet dat daar een coffeeshop zat joh. En ik situeerde je altijd ergens aan het uiteinde van de Grote Noord bij de Rode Steen Fout dus
Ik ga bijna aan mezelf twijfelen
Gast- Gast
Hahaha niet doen. Ik ben gewoon niet bekend genoeg meer in Hoorn blijkbaarReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik snap er geen kloot meer van, haha.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Jaaa uiteraard ken ik die! Wist helemaal niet dat daar een coffeeshop zat joh. En ik situeerde je altijd ergens aan het uiteinde van de Grote Noord bij de Rode Steen Fout dus
Ik ga bijna aan mezelf twijfelen
Gast- Gast
Haha, ik dacht op de een of andere manier altijd dat Reva in Utrecht woonde
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Heeey meiden,
Ik zit weer bij de dokter ! Het gaat helemaal niet goed en begin me nu ook echt zorgen te maken !
Ik zit weer bij de dokter ! Het gaat helemaal niet goed en begin me nu ook echt zorgen te maken !
Gast- Gast
Hallo!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi, ik ben er ook weer! Moest heel hard lachen om Reva's verhaal
Ojee Stuiter, wat is er aan de hand?
Ojee Stuiter, wat is er aan de hand?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sterkte Stuiter
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik ben er ook weer even.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Sterkte Stuiter!!
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.. hoe gaat het met jullie?
Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag.. hoe gaat het met jullie?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Sterkte Stuiter!
Ik ga zo naar huis, even mijn vriend een knuffel geven en dan door naar een vriendin om haar nieuwe huis te bewonderen en natuurlijk gezellig te eten en te kletsen
Ik ga zo naar huis, even mijn vriend een knuffel geven en dan door naar een vriendin om haar nieuwe huis te bewonderen en natuurlijk gezellig te eten en te kletsen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben aan het twijfelen wat ik moet eten:
Tosti, roerei of tonijnsalade
Wat zouden jullie kiezen?!
Gast- Gast
Dat klinkt allemaal lekker! Ik zou het niet weten.Daisy schreef:Ik ben aan het twijfelen wat ik moet eten:
Veel plezier Suus.
Sterkte Stuiter!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik voelde me vanmorgen wel goed dus ik ging enthousiast eerst naar de ikea en toen nog naar het winkelcentrum op cadeautjesjacht. Nou pfoe, ben blij dat ik niet op de fiets ben gegaan zeg want nu doet alles weer pijn en heb ik het benauwd enzo. Wat ben ik toch een slapjanus! Ben alleen maar verkouden!
Nou ja, zo nog even boodschappen doen en dan gaat mijn man koken, dat is in ieder geval fijn, dat ik dat niet hoef te doen!
Stuiterbal, is dit voor die buikkrampen? Of ehh, was dat iemand anders? Ben het ineens weer kwijt. Sterkte in ieder geval, hoop dat de dokter wat voor je kan doen!
Nou ja, zo nog even boodschappen doen en dan gaat mijn man koken, dat is in ieder geval fijn, dat ik dat niet hoef te doen!
Stuiterbal, is dit voor die buikkrampen? Of ehh, was dat iemand anders? Ben het ineens weer kwijt. Sterkte in ieder geval, hoop dat de dokter wat voor je kan doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Tosti! Roerei heb ik nog nooit op en ik hou niet van tonijn.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: